

Тая цена ще им излезе солено, ще кажа азplastikat написа:Цената е следната:БДЖ пести пари от подвижен състав ,съответно и от подръжка.Защо да търкалят 20 колооси,като може само 16 примерно,съответно и таксата към НКЖИ ще е по-малкаА пътника,пътника съм го е... За всеки влак си има пътници.И докато от БДЖ разсъждават така,все повече влакове ще заприличат на трамваи с по 1-2 максимум до 3 вагона........


Като изгонят и верните пътници и фенове от влаковете с тези си глупави действия и всичко почне да се търкаля празно, няма приходи, а само разходи ще ги видя как ще избегнат фалита, закриването и разпродажбата на това, което им е останало



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!





Техник

е това ми проваля плановете, защото мислих на 15 срещу 16.07.2011 да ходя до Банско с 8687, а сега трябва с 8627 и още по-голям престой на Септември. Не ме интересува какви са вагоните, ако ще товарни да са. Странното обаче е защо в сайта на бдж стоят 8686/8687 в разписанието за месец юли.gonzo8611 написа:8686/8687 са отменени до 31.07.2011 поради "липса на изправни вагони".

НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Информация
Модератори