
Е хубаво де... Жените може да са чували само за разградското Завет и да не знаят че не минава линия оттам. Човек не е длъжен да знае всички места от които минава жп линия. Принципно хората са чували повече за Завет в Разградско. Ти сам каза че е и община, докато това с жп линията е село. 

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


на 18.06.2011г. пътувах с влак 2641 "янтра". някъде след гара Роман 2ма от пътниците затвориха прозорците и започнаха да пушат. Вагона беше 63-та серия и дима бързо се разнесе из целия влак. Имаше и 3 деца на видима възраст около 3 годинки.
Като трезво мислещ човек, извиках полицаи. Те веднага скочиха от седалките и ме забързаха да им го покажа, и даже и една кондукторка дойде с нас.
След като им показах пушещите мъже, те просто му казаха "във влака не се пуши". Размениха си тихо по една две думи и полицаите и кондукторката си тръгнаха. Мъжете продължиха да си пушат необезпокоявано и си слезнаха като пичове на червен бряг с цигарката в ръка.
До тогава аз гтрябваше да се преместя - първо за да не ми мирише на цигарен дим, и второ между мен и мъжете се породи напрежение и не се гледахме много на кеф.
Като трезво мислещ човек, извиках полицаи. Те веднага скочиха от седалките и ме забързаха да им го покажа, и даже и една кондукторка дойде с нас.
След като им показах пушещите мъже, те просто му казаха "във влака не се пуши". Размениха си тихо по една две думи и полицаите и кондукторката си тръгнаха. Мъжете продължиха да си пушат необезпокоявано и си слезнаха като пичове на червен бряг с цигарката в ръка.
До тогава аз гтрябваше да се преместя - първо за да не ми мирише на цигарен дим, и второ между мен и мъжете се породи напрежение и не се гледахме много на кеф.
Трудно може да се докаже , ако не е с цигара в ръката.Отричат до последно , че не са пушили.
А веднъж с Vladyar в 8612 бяхме стреснати от един уплашен на вид кондуктор , който с резки движения отваряше всяко едно от купетата на вагона и питаше кой е пушил , понеже в коридора се разнасяла миризма.Беше проверил тоалетните и нищо.Тук да не забравя да упомена , че 8612 и 8613 са едни от влаковете , в които най - много се пуши.
А веднъж с Vladyar в 8612 бяхме стреснати от един уплашен на вид кондуктор , който с резки движения отваряше всяко едно от купетата на вагона и питаше кой е пушил , понеже в коридора се разнасяла миризма.Беше проверил тоалетните и нищо.Тук да не забравя да упомена , че 8612 и 8613 са едни от влаковете , в които най - много се пуши.
И още - дълги композиции , много вагони = по - малък шанс да мине кондуктор и да забележи.Почти всеки път като се кача в някой от тях , мирише на цигари.Било в купетата , коридорите или тоалетните.
При един такъв случай пътувахме с Наско в 8612 и като се качихме на ПО влязохме в едно купе , в което миришеше страшно много на цигари , все едно е пушено при затворен прозорец.В купето обаче нямаше никой , явно пушачът е слязъл на Пловдив.
При един такъв случай пътувахме с Наско в 8612 и като се качихме на ПО влязохме в едно купе , в което миришеше страшно много на цигари , все едно е пушено при затворен прозорец.В купето обаче нямаше никой , явно пушачът е слязъл на Пловдив.
С отделни са и в последно време наблюдавам странната практика да си делят "територията".Ако кажеш например на кондуктора , че в съседния вагон един пиян реже тапицерията на седалките с нож , той ти казва: "Това не ме интересува , за другия вагон отговаря колегата , отидете и информирайте него".Така за пушенето веднъж от такова прехвърляне на топката , трябваше да извикаме началник - влака от първия вагон.Той в началото пак се опита да се измъкне с израз от рода на "Ама там няма ли кондуктор , който да си отговаря за вагона" , но когато побеснелия Наско директно го заплаши , че като длъжностно лице отговаря пряко за всичко , което се случва в целия влак , тръгна с нас.
Напоследък доста често забелязвам, че кондукторите си делят територията. Веднъж когато се връщах към Пловдив с 10113 едно семейство цигани с бебе не искаха да плащат, кондукторката накара мъжа да пита началник влака ако им разреши да пътуват при него, но в секцията в която тя отговаря трябва да си платят. Още един случай в "Слънчев бряг" 8614 който страшно много ме вбеси. Хванах пушач в последния вагон и отивам да кажа на кондукторката в инвалидния, понеже и кондукторите и началник влака бяха там. След като им съобщих, че във влака се пуши едната кондукторка стана и като разбра, че е последния вагон ми каза следното "Ами това не е към мен. Аз не съм в последния вагон. Ще кажа на колегата да дойде". След което изчаках до 5 минути не си спомням, но нейния колега не дойде. Това става до тоалетната в 97-цата преди инвалидния. В крайна сметка побеснях нахълтах при тях в инвалидния стана скандал и накрая кондуктора дойде, но вече беше късно и простака си беше изгасил цигарата. В купето където беше седнал той имаше една жена която отричаше да го е видяла да пуши. Много добре си го спомням този кондуктор от превозна служба София. 

Пътувай с влак - спаси природата !
Мнения: 8
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 10:11 pm
Ще се опитам да опиша вчерашното си премеждие с БДЖ. Решихме с още двама приятели да отидем от София, на авиошоуто на авиобаза Граф Игнатиево с влак ! Изключително голяма грешка ! От София до Пловдив влака пристигна навреме. Там сменихме с друг влак, който трябваше да замине в 11:35. Да, ама не. Влака щеше да се разцепи от хора. Тук искам да попитам, не виждат ли колко билета продават, за да преценят колко вагона да пуснат ? Минаха 5, 10, 15, 20 минути....по едно време ни казаха да слизаме, щели да докарат нова( не още една) мотриса за да ни извози в посока Карлово. Явно тази в която бяхме имаше проблем . Хората побесняха, вече имаше реална възможност да си пропуснем шоуто на летището. Заминахме с около 30 минути закъснение.Връщането - влака към Пловдив трябваше да дойде в 14:11. Е зак'во да дойде навреме, след като може да закъснее двайсетина минути. Дойде влака, натъпкахме се като говеда...пристигнахме в Пловдив. Отиваме на касата да си заверим билетите за София(щото си бяхме взели двупосочни, още по-голяма грешка ) и виждаме на таблото че нашия влак закъснава 160 минути. Влака за София, трябваше да пристигне от Варна, но се счупил локомотива някъде по трасето. Е, питаме, няма ли по ранен влак в рамките на тия три часа, който да вземем за да се приберем? Жената на касите клати глава. А ще ни върнете ли парите тогава? Порцедурата ни се видя прекалено сложна и през ум не ни мина да се занимаваме с нея. Претърчахме до автогарата, дадохме по 13лева за билет до София и се прибрахме. Бдж за мен са стигнали дъното, но продължават да кОпат надолу с всички сили. Срамота, 2011 година сме вече !
Проблемът с времевите интервали , в които няма влакове става все по - сложен и се задълбочава.Конкретно за участъка Пловдив - София преди няколко години влаковете бяха на всеки час като се започнеше от 6:00 (1650) и се стигнеше до 20:00 ("Сл.бряг").Сега обаче трагедията е пълна - От Дианата (8:05) , нормален влак за София има чак в 11:30 (8610).Преди време имаше влакове в 14:00 , 15:00 (тази "Янтра" още ще я помним) , 16:00 , 17:00.Сега от Дирекцията се изхитриха по следния начин - в 14:05 си е 10114 , докато в 17:10 е 10116.Целия интервал между тях , в който трябва да се движат два влака (в 15:00 и в 16:00) се покрива от един - 8612 в 15:45.В 19:00 отново липсва влак и добре , че назначиха Уикенда , който да покрива тази дупка , но той се движи само в неделя.Последният влак за София - 8614 също не тръгва в 20:00 , а е изтеглен по - рано в 19:53.
За сметка на това автобусите от автогара "Юг" , намираща се близо до ж.п. гарата тръгват на всеки час.
За сметка на това автобусите от автогара "Юг" , намираща се близо до ж.п. гарата тръгват на всеки час.
Или касиерката ви е объркала , или не сте разбрали - 8612 е в 15:45.При закъснение от 160 минути , следва да пристигне в 18:25 , а до това време заминават два влака - пътнически в 17:10 и бръз в 18:10.Филип написа:......... и виждаме на таблото че нашия влак закъснава 160 минути. Влака за София, трябваше да пристигне от Варна, но се счупил локомотива някъде по трасето. Е, питаме, няма ли по ранен влак в рамките на тия три часа, който да вземем за да се приберем? Жената на касите клати глава. ...

Модератор
Преди години поне практикуваха пускането на извънредни влакове в петък и неделя.Спомням си,че 1621 беше до Стара Загора в неделен ден и после се връщаше следобед обратно към София . Имаше чифт София - Плевен - София също така в неделя. През годините вървеше преди или след сегашния 2612. В момента актуалния лайтмотив е няма вагони,а кога ще има никой не се ангажира да прогнозира.

Впечатления от Сл.бряг (8614) и Диана (8641) от изминалата седмица :
Сл.бряг беше с бюфет , вече не е обаче :Д . От Бургас населеност към 50% до Пловдив към 70% , след Пловдив - 10% може би. Супер малко хора пътуват с него след Пловдив. Бяхме във вагона 6 човека общо. В неудобно време пристига в София,а ако закъснее - още повече.
Дианата- "точна" на Ямбол в 22:10 . Не мога да си обясня все още защо на Стара Загора и Нова Загора стои и престоява по 10-15 минути , без да чака абсолютно нищо, само и само да пристигне в Ямбол в 22:10.. Голям "експрес" , най-бавен от всички влакове в направлението.. Иначе в Ц имаше работещ климатик,много добре се пътува, в А 63 - неработещ
Да отбележа,вече над месец ел.таблата не работят. Евала !
Сл.бряг беше с бюфет , вече не е обаче :Д . От Бургас населеност към 50% до Пловдив към 70% , след Пловдив - 10% може би. Супер малко хора пътуват с него след Пловдив. Бяхме във вагона 6 човека общо. В неудобно време пристига в София,а ако закъснее - още повече.
Дианата- "точна" на Ямбол в 22:10 . Не мога да си обясня все още защо на Стара Загора и Нова Загора стои и престоява по 10-15 минути , без да чака абсолютно нищо, само и само да пристигне в Ямбол в 22:10.. Голям "експрес" , най-бавен от всички влакове в направлението.. Иначе в Ц имаше работещ климатик,много добре се пътува, в А 63 - неработещ

Да отбележа,вече над месец ел.таблата не работят. Евала !
Информация
Модератори