Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Щом има неустоима миризма в машинното след ползване на реостата най вероятно някой спирачен контактор е скапан. Като прегори шунта на роговия контакт на повредения контактор ще се оправи :lol:
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Няколко снимки от моментното състояние на лок. с нов номер 44-179.0 може да видите в Фейсбук в моя профил.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001227966919
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 1227966919
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Не бяха прегряти кожусите. Ветровото реле на спирачен вентилатор 2-ра група има нужда от донастройка и мисля, че вече са го оправили. Уж са чистили съпротивленията.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

42 072.9 написа:Не бяха прегряти кожусите. Ветровото реле на спирачен вентилатор 2-ра група има нужда от донастройка и мисля, че вече са го оправили. Уж са чистили съпротивленията.
Както се полага за ''Среден ремонт'', първо уж са свалени, уж са мерени, и съвсем наужким са и чистени :wink: !
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Искрено се надявам да е направено всичко това. Спирачните контактори едва ли са изпитвани под товар. На доста маш от ремонт като се ползва прословутата спирачка и винаги има на някои контактор да почервенее шунта на роговия контакт. След като прегори няма да мирише споко.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Примерно 44098 откакто излезна от ГПР, в 1-ва кабина реостата не бачка. Дали е ключа за управление или селсин трансформатора е загадка. Не спират спомагателните машини като дадеш ключа за пантографа на център пак в първа кабина а преди спираха. Прекъснато спирачно на 3-ТД и тн и това всичко на маш след ГПР.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Преди ГПР-то ми се струва, че бързо я хващаше жегата... :roll:
сега не знам как е. :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

44142 написа:Примерно 44098 откакто излезна от ГПР, в 1-ва кабина реостата не бачка. Дали е ключа за управление или селсин трансформатора е загадка. Не спират спомагателните машини като дадеш ключа за пантографа на център пак в първа кабина а преди спираха. Прекъснато спирачно на 3-ТД и тн и това всичко на маш след ГПР.
Това е така и като оставиш ключа на 2 пантограф във вкл. положение и преместиш управлението в 2 кабина се вдигат и двата пантографа
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

От софийските машини, освен 157 имали други които ще се пребоядисват?
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

081 и 098(може би)
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

Защо сега се наумиха да ги боядисват, а не след извършване на ремонтите? :)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Защото е вътрешно "раздвижване", с една дума инициатива на началството.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нека да ги по освежат малко и СФ машини. Бяха заприличали на дракстери. След като излезне от боя 081 ще влезне 44096.
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana

Мнение от фена »

Да попитам нещо, 45-176 колко катастрофи е преживяла след ГПР-то в Дупница машината е и на двете кабини е без СМЕ, доколкото знам е имала само една катастрофа на Иганово за друга не знам дайте малко инфо моля.
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

Още от катастрофата на Иганово машината е без СМЕ и без реостатна спирачка. Повече подробности за този инцидент може да видиш в темата "Катастрофите на 41,42,43,44 и 45".
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация