Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

LOKOMOVEO написа:Шкодите наистина са се доказали във времето, но лека полека си издъхват.
Двете машини се оказаха крайно неуспешен експеримент.
Има много други по-удачни варианти за модернизация.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Тази гледка е и много по-скъпа за България отколкото някой Таурус , Тракс или Прима , а и в момента дават доста "детски" болести като за нов подвижен състав като едната е доста опасна-индуцирали някакви нискочестотни токове които обърквали централизациите в някой гари в Чехия.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

На ерките ще се издават протоколи до второто пришествие.
109Е не ни трябва - достатъчен ни е здрав железен път.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация