Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:
Здравейте отново! Имам един въпрос. Според моите данни някъде четох, че след доставката си през 1962 година локомотивите серия 41 са били с електрическа реостатна спирачка с мощност 1800 kW. Въпроса ми е имали ли са от отдушниците за изхвърлянето на въздуха от реостатното съпротивление на покрива? Според мен е трябвало да имат преди махането на реостатната спирачка в Чехия и модернизирането им в периода 1966-1967 година. :roll:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Nikss написа:Здравейте отново!Имам един въпрос.Според моите данни някъде четох,че след доставката си през 1962 година локомотивите серия 41 са били с електрическа реостатна спирачка с мощност 1800 kW.Въпроса ми е:Имали ли са от отдушниците за изхвърлянето на въздуха от реостатното съпротивление на покрива на локомотивите?Според мен е трябвало да имат преди махането на реостатната спирачка в Чехия и модернизирането им в периода 1966-1967 година.
Реостатните съпротивления са били обединени в блокове около трансформатора. Изхвърлянето на горещия въздух е ставало през отвори, намиращи се отстрани между двоен покрив, подобно но лок серия 441.
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

В момента гледам чертеж на 41 и не забелязвам такива отдушници
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа:В момента гледам чертеж на 41 и не забелязвам такива отдушници
Целия покрив на оригиналните 41-ци(зелените) има малки решетчици под сваляемите секции :wink:
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ясно. Благодаря за инфото.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серии 41 и 41М | Electric locomotives series 41 and 41M”

Информация