

Здравейте отново! Имам един въпрос. Според моите данни някъде четох, че след доставката си през 1962 година локомотивите серия 41 са били с електрическа реостатна спирачка с мощност 1800 kW. Въпроса ми е имали ли са от отдушниците за изхвърлянето на въздуха от реостатното съпротивление на покрива? Според мен е трябвало да имат преди махането на реостатната спирачка в Чехия и модернизирането им в периода 1966-1967 година. 

Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 10:52 am, променено общо 1 път.

Администратор
Реостатните съпротивления са били обединени в блокове около трансформатора. Изхвърлянето на горещия въздух е ставало през отвори, намиращи се отстрани между двоен покрив, подобно но лок серия 441.Nikss написа:Здравейте отново!Имам един въпрос.Според моите данни някъде четох,че след доставката си през 1962 година локомотивите серия 41 са били с електрическа реостатна спирачка с мощност 1800 kW.Въпроса ми е:Имали ли са от отдушниците за изхвърлянето на въздуха от реостатното съпротивление на покрива на локомотивите?Според мен е трябвало да имат преди махането на реостатната спирачка в Чехия и модернизирането им в периода 1966-1967 година.
64.19

Администратор

Информация
Модератори