Тази година по-рано пуснаха 8681, миналата тръгна чак на 1 юли.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Модератор

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
От 8686/7 няма сми. - спокойно могат да направят 8626/7 по 12-14 вагона и да спестят пари от трасе и лок. бригадаtodor plamenov написа:Ако не ме лъже паметта през последните две години май ги отменяха 8686/8687. Миналата година като мотив изстъкнаха,че "уикендите" са достатъчни като допълнителна инвестиция за летния сезон.
Инфо от вчера и днес :
Вчера :
ПВ 40105 с 43 541 и един първокласен 40-ка + 2 класа 47, +7 от Русе, - 6 на ГО ...
БВ 9620 с 43 547 + 7 на Русе. Състав 43-ка, 47-ца А, 50, 47 B
45 204 + 43 528 /на аватара ми ми
/ с 40102. Правостоящи на ... Долапите
45 191 с 460. Полупразен, вече само с един вагон, явно заради новия 4627
44 125 с 40104 ГО-Р, надолу оперира 32 125/126 и така бих казал горските пътници са си много добре с електрички, но за съжаление знаем не може винаги да се движат с тях
32 053 с 20135
45 186 с 20136. Първокласен русенски от 40105 + конче
45 205 с 40114. Пълен
44 065 с 2614. 5-вагонна композиция, пълна със студенти. По 6 човека навсякъде в 50-ката.
55 196 с 24105 и още една първокласна русенска 40-ка
. На ГО прибраха композиция от три вагона, от която махнаха кончето и го закачиха на 20135. В нея имаше пак 40-ка русенска - общо три по ПВ за един ден
ДНЕС :
ПВ 24103 с 10 015/016
ПВ 23102 с 10 047/048 фрашкан до козирката. Над 50 правостоящи и без климатик ... По спирките Драгомирово и Морава слизаха по над 20 човека и се качаха приблизително още толкова. Дори на Ореш се качиха 5 човека
БВ 2613 с 44 062. Състав фургон, 7 седящи вагона ....
БВ 2612 с 44 138. Състав фургон, червен бюфет с прозорци като на 47-ца, 5 седящи вагона
ПВ 40105 с 44 103. Състава на 40105 от вчера
ПВ 40104 с 44 113
МБВ 461 с 44 115. И той с три вагона. Вътрешното беше 43-ка. И трите вагона много пълни на Борово
Вчера :








32 053 с 20135
45 186 с 20136. Първокласен русенски от 40105 + конче

45 205 с 40114. Пълен
44 065 с 2614. 5-вагонна композиция, пълна със студенти. По 6 човека навсякъде в 50-ката.
55 196 с 24105 и още една първокласна русенска 40-ка

ДНЕС :
ПВ 24103 с 10 015/016
ПВ 23102 с 10 047/048 фрашкан до козирката. Над 50 правостоящи и без климатик ... По спирките Драгомирово и Морава слизаха по над 20 човека и се качаха приблизително още толкова. Дори на Ореш се качиха 5 човека
БВ 2613 с 44 062. Състав фургон, 7 седящи вагона ....
БВ 2612 с 44 138. Състав фургон, червен бюфет с прозорци като на 47-ца, 5 седящи вагона
ПВ 40105 с 44 103. Състава на 40105 от вчера
ПВ 40104 с 44 113
МБВ 461 с 44 115. И той с три вагона. Вътрешното беше 43-ка. И трите вагона много пълни на Борово
Последно промяна от Vancho на Пет Юни 10, 2011 7:49 pm, променено общо 2 пъти.
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Миналата година с 12 седящи и 2 спални- всеки ден имаше правостоящи.07 написа:От 8686/7 няма сми. - спокойно могат да направят 8626/7 по 12-14 вагона и да спестят пари от трасе и лок. бригадаtodor plamenov написа:Ако не ме лъже паметта през последните две години май ги отменяха 8686/8687. Миналата година като мотив изстъкнаха,че "уикендите" са достатъчни като допълнителна инвестиция за летния сезон.




Информация
Модератори