Време е вече да се открие тази тема , тъй като "Актуална информация 5" надхвърли 100 страници.
Справка от електронните табла от сайта на БДЖ от София и 5 големи гари в страната до момента показва , че единственият влак , движещ се със закъснение е 9623 (+ 10 минути) поради Строителство/ремонт по жп инфраструктура.
Иначе "Сл.бряг" точен на секундата през Прослав начело с 46208-5 , бистро и инвалиден на мястото на дряновската 44-ка.Наско е засякал 18209 и 1627 - движещи се абсолютно навреме.
Справка от електронните табла от сайта на БДЖ от София и 5 големи гари в страната до момента показва , че единственият влак , движещ се със закъснение е 9623 (+ 10 минути) поради Строителство/ремонт по жп инфраструктура.
Иначе "Сл.бряг" точен на секундата през Прослав начело с 46208-5 , бистро и инвалиден на мястото на дряновската 44-ка.Наско е засякал 18209 и 1627 - движещи се абсолютно навреме.

От днес:
2613 с 44088 +2'на Ш,толкова се запази и до Ва.Влакът беше в състав от 7 седящи вагона+фургон и без бюфет...
2612 с 44138 на Ш+2',от Провадия до Каспичан движение по неправилен път,поради ремонт на КМ...
2613 с 44088 +2'на Ш,толкова се запази и до Ва.Влакът беше в състав от 7 седящи вагона+фургон и без бюфет...
2612 с 44138 на Ш+2',от Провадия до Каспичан движение по неправилен път,поради ремонт на КМ...
Последно промяна от mutagen на Съб Юни 04, 2011 9:14 pm, променено общо 1 път.
Здравейте... Днес си направих една разходка от Стара Загора през Тулово, Дъбово, Радунци и на връщане през Змейово и пак в Стара Загора...
Реших да проследя БВ 4682 от Стара Загора до Дъбово... Чакайки го да пристигне от Пловдив, пристигна DESIRO от Ямбол към Пловдив.
Точно в 16:11 пристигна 4682 начело с 44094.1. Замина в 16:13 към Дъбово Снимка. Реших да го изпреваря и да го засека на входния преди г. Змейово. Но наближавайки мястото видях, че ме е изпреварил малко, заради трафика, който ме хвана в Стара Загора. Затова газ към Тулово. Там обаче го бях изпреварил с доста затова изчаках на входа откъм Казанлък... Имах късмет и мина пътник начело с 43504.0. Отпраших към Дъбово. Там пристигнах по-рано. Дойде бързия към София начело с 46211.9. Той изчака "моя" 44094.1.
В 17:01 пристигна 4682.
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4
Пътниците слязоха и зачакаха автобусите извоващи ги към Радунци. Както сами разбирате и аз ги чаках...
Снимка 1
Снимка 2
44094.1 се закачи от другата страна за да потегли на обратно към Стара Загора.
Реших да се кача и до Радунци, разглеждайки се по пътя за машинките, които участват в ремонтите на тунелите... По пътя нагоре нямаше нищо... На гара Радунци, пътниците ги чакаше лъскава 32-ра серия.
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4
Снимка 5
Ето ме и мен...
Машините, които участват в ремонта на тунелите нощуват по коловозите на бившата парна станция... Друга част нощуват и по тунелите... Успях да направя малко снимки, защото леко си ме поизгониха
Снимка 1
Снимка 2
Разтоварени релси на сп. Яворовец
Цялата галерия можете да разгледате ТУК.
Следва продължение...
Реших да проследя БВ 4682 от Стара Загора до Дъбово... Чакайки го да пристигне от Пловдив, пристигна DESIRO от Ямбол към Пловдив.
Точно в 16:11 пристигна 4682 начело с 44094.1. Замина в 16:13 към Дъбово Снимка. Реших да го изпреваря и да го засека на входния преди г. Змейово. Но наближавайки мястото видях, че ме е изпреварил малко, заради трафика, който ме хвана в Стара Загора. Затова газ към Тулово. Там обаче го бях изпреварил с доста затова изчаках на входа откъм Казанлък... Имах късмет и мина пътник начело с 43504.0. Отпраших към Дъбово. Там пристигнах по-рано. Дойде бързия към София начело с 46211.9. Той изчака "моя" 44094.1.
В 17:01 пристигна 4682.
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4
Пътниците слязоха и зачакаха автобусите извоващи ги към Радунци. Както сами разбирате и аз ги чаках...
Снимка 1
Снимка 2
44094.1 се закачи от другата страна за да потегли на обратно към Стара Загора.
Реших да се кача и до Радунци, разглеждайки се по пътя за машинките, които участват в ремонтите на тунелите... По пътя нагоре нямаше нищо... На гара Радунци, пътниците ги чакаше лъскава 32-ра серия.
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4
Снимка 5
Ето ме и мен...
Машините, които участват в ремонта на тунелите нощуват по коловозите на бившата парна станция... Друга част нощуват и по тунелите... Успях да направя малко снимки, защото леко си ме поизгониха

Снимка 1
Снимка 2
Разтоварени релси на сп. Яворовец
Цялата галерия можете да разгледате ТУК.
Следва продължение...
На връщане към Стара Загора реших да направя малко снимки на входния при гара Змейово на втория "тур" на 44094.1 към Дъбово, този път под името КПВ 40288... По разписание тръгва от Стара Загора в 18:45... За 19 минути е на гара Змейово - беше точен на секундата...











Ето и видео заснето от Експрес - http://www.vbox7.com/play:ccb1a3f9











Ето и видео заснето от Експрес - http://www.vbox7.com/play:ccb1a3f9

От известно време съм в Нова Загора и всяка вечер от 21:23 виждам Дияна- София-Ямбол. На първи коловозпрез ден нощуват един дизел 232 668 и един електовоз на Шанкер DB SIEMENS. На 5 коловоз примат една товарачка с два дизела 06 040 и 06 033 и върти в района на Димитровград карат торове. На 2 и 3 коловоз в 20:02 и 20:03 правят среща две мотриси Desiro

Много хубави снимки на разходката на потребителя до Радунци.
Благодаря,че ни ги предостави.
Не знам дали е тук мястото,но искам да попитам дали е възможно да ми кажете следното:
С какъв състав и колко вагона - седящи и спални е влак 3636 - заминаващ по направление Варна - София през Карлово на 21.55.Ако е възможно да ми кажете същото и за обратния влак 3637 - София - Варна през Карлово заминаващ на 22.25.
Интересува ме с колко вагона и какъв състав е и трудово-служебен вкал - заминаващ от Карлово за София мисля около 03.40 - 4.00.
Благодаря предварително за отговорите на въпросите!
Благодаря,че ни ги предостави.
Не знам дали е тук мястото,но искам да попитам дали е възможно да ми кажете следното:
С какъв състав и колко вагона - седящи и спални е влак 3636 - заминаващ по направление Варна - София през Карлово на 21.55.Ако е възможно да ми кажете същото и за обратния влак 3637 - София - Варна през Карлово заминаващ на 22.25.
Интересува ме с колко вагона и какъв състав е и трудово-служебен вкал - заминаващ от Карлово за София мисля около 03.40 - 4.00.
Благодаря предварително за отговорите на въпросите!

Акредитиран фотограф
По въпроса за БВ 3636/3637 : доскоро се движеше с 4 седящи варненски 74-ки + първколасна 40-ка. За спални вагони забрави
За лятото може и да пуснат, ама ме съмнява. Спални София-Варна само с пишман-бързия БВ 2627... А за 3637 специално мога да кажа че е много приятен за пътуване предвид заводолителното състояние на трета линия. През нощта по обновените трасета се спи супер и не се усеща тракане, друсане и т.н. няма кой знае колко и светлини от селища по маршрута, сравнително празен е, но това беше началото на март, сега като настъпва сезона не знам как е. Във всеки случай доколкото знам не е особено предпочитан за пътуване от София до морето, което е странно защото е много по-удобен от 2626/27. Вече за Карлово, Сливен, Казанлък и т.н. по маршрута с каква интензовност го ползват до морето е друг въпрос 


О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

3636 и 3637 се движат в състав 4 варненски вагона - 3 второкласни 74-ки и първокласна 40-ка.Спален няма от доста време.Ако искаш да спиш до София , хвани си 2626 - той вози дори от "модерните" серия 71 или 76.В последно време бързият през Горна е и с увеличен състав от 6 седящи вагона.
Последно промяна от VESO на Чет Окт 06, 2011 10:31 pm, променено общо 1 път.

Искам да се похваля, че обиколих северната ни съседка Румъния в петък 3 юни 2011 година с влак както следва. На 2 срещу 3 юни отидох до Видин през Мездра с БВ 2626 и ПВ 70102. Така и не успях обаче да отида пеш до жп-спирка Мездра-юг обърках пътя и не ми стигна времето. Един човек ми каза, че за да се стигне до Мездра-юг трябва да се мине през Крета и аз се замислих какъв е смисъла от спирката след като самото село си има сп. Горна Крета. Във Видин хванах микробус на градския транспорт до ферибота с който срещу 6 лева преминах в Калафат. Питах на къде е гарата и случайно я намерих надолу се пада от пристанището. В Румъния вече продължих пътуването си с CFR. От Калафат до Букурещ-норд ми излезе 58.40 леи. Пътувах с влакове PV 9136 Calafat-Craiova 12:00-15:31 и след 45 минути престой на Крайова връзка с R 792 Timishoara nord-Craiova-Bucuresti nord 16:15 от Крайова 19:23 бях в румънската столица. Прибрах се с МБВ 1385-бившия 383, който заради ремонти в Северна Румъния престоява в Карпатите-това е и причината да е с променено резписание-така ми каза една българка от Русе. 23:22 от Букурещ 2:05 бях в Русе. Билета ми излезе 56 леи. От Русе със същия влак 1385 продължих до Плевен, като допълнително си извадих билет. В Шумен се прибрах с БВ 2655. Един си беше извадил от Букурещ директен билет до тук- Шумен, но това означава да чака от 2:05 до 6:22 на Русе и връзка с БВ 3660. Предложиха му през Горна, но трябвало да доплати 6 лева и той остана да чака. Освен това и на Горна се чака много. Най-добре си остава варианта през Плевен- чакаш само 20 минути и поне знаеш, че БВ 2655 си го хващаш от начална гара. Нямах предварително обменена валута и теглих от техни банкомати- от Калафат един път 50 леи и на 2 пъти от Букурещ по 30 леи, които ми ги сметнаха за 50 леи=23.66 лева, а 30 леи за 14.19 лева. Според моите изчисления излиза, че в Румъния 1 лея е 0.473 лева. Докато във Видин за 20 лева ми дадоха 40 леи. 110 допълнително теглих. От тези 150 леи 115 дадох за влак 29 за храна и 6 ми останах. Линията до Крайова е в ужасно състояние, но все пак успях да видя и двуетажен влак в обратното направление Крайова-Калафат. В експреса от Тимишоара всичко автоматично надписи имаше във вагоните тоалетните чисти. Останах много доволен от румънските железници с машини на депо Крайова. Това ми е второ вътрешно пътуване в Румъния. Първото беше от Букурещ-норд до Констанца за 36.70 леи след което се прибрах през Кълъраш. Румъния доказа, че е една наистина европейска държава и че ни обича нас българите.
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Информация
Модератори