Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Много жалко! И всичко , което е написал Марио тук
lok45111 написа: Общо взето по мотрисата трябва доста работа:

1. Цялостно разкомплектоване с последващо песъкоструене на коша, рамата и всички метални елементи;
2. Възстановителни заваръчни работи, дефектоскопия на талигите и рамата;
3. Изграждане на нова спирачна инсталация с нова спирачна система - Florian предложи система с електропневматично управление от MZT - Hepos, която е доста добра като идея и е компактна;
4. Ремоторизация и замяна на колоосните редуктори с нови;
5. Изграждане на нов пулт за управление, съобразен с нововъведенията по мотрисата, ориентиране на пулта отдясно;
6. Салонното оборудване се изгражда според желанието на възложителя, там вече НК "ЖИ" имат думата;

Като цяло това е накратко - общо взето запазваме автентичния външен вид, извършваме промени само по машинно - апаратната част поради липса на оригинални части. А и не е такава болка - мотрисите серия 14 са ремоторизирани вече веднъж :lol: С култовия двигател SKODA RTO-706(от автобус "ЧАВДАР" 11Г5, М3).
загубва своя смисъл.....
Мнения: 118
Регистриран на: Пон Мар 10, 2008 11:22 am
Местоположение: София

Мнение от refil »

Весо,направо ми се ревеше.Двигателите са без глави(може би са на ремонт :x :x ),пода на мотрисата го няма,няма нито едно стъкло,липсва покрива.Коша е изгнил целия-ужас.По-лесно ще е да се направи нова мотриса.Напрраво УЖАС :x :x :x
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

Наистина жалко, а уж беше на отговорно пазене. :? Не се отчайвайте все още има шанс, поне рамата е здрава.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Какво отговорно пазене като там е разградено и може по всяко време да си влезеш в двора и да отидеш при мотрисата... егати и пазенето... :evil: :x :shock: :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 118
Регистриран на: Пон Мар 10, 2008 11:22 am
Местоположение: София

Мнение от refil »

Nikss написа:Какво отговорно пазене като там е разградено и може по всяко време да си влезеш в двора и да отидеш при мотрисата... егати и пазенето... :evil: :x :shock: :D

Адаш,за съжаление си абсолютно прав-може да стигнеш до мотрисата без никакъв проблем
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Мотрисата още ли е на това място? Снимката е от 14-ти юни 2009 г. Тогава все още имаше поне покрив.....
Мнения: 118
Регистриран на: Пон Мар 10, 2008 11:22 am
Местоположение: София

Мнение от refil »

На това място е.Но е.......... :cry:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Жалко за мотрисата наистина. В БДЖ така унищожиха цяла музейна серия - 64.00, а и не само нея. От мотрисния състав таковаха мамата на всичко!
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация