загубва своя смисъл.....lok45111 написа: Общо взето по мотрисата трябва доста работа:
1. Цялостно разкомплектоване с последващо песъкоструене на коша, рамата и всички метални елементи;
2. Възстановителни заваръчни работи, дефектоскопия на талигите и рамата;
3. Изграждане на нова спирачна инсталация с нова спирачна система - Florian предложи система с електропневматично управление от MZT - Hepos, която е доста добра като идея и е компактна;
4. Ремоторизация и замяна на колоосните редуктори с нови;
5. Изграждане на нов пулт за управление, съобразен с нововъведенията по мотрисата, ориентиране на пулта отдясно;
6. Салонното оборудване се изгражда според желанието на възложителя, там вече НК "ЖИ" имат думата;
Като цяло това е накратко - общо взето запазваме автентичния външен вид, извършваме промени само по машинно - апаратната част поради липса на оригинални части. А и не е такава болка - мотрисите серия 14 са ремоторизирани вече веднъжС култовия двигател SKODA RTO-706(от автобус "ЧАВДАР" 11Г5, М3).
Много жалко! И всичко , което е написал Марио тук


Мотрисата още ли е на това място? Снимката е от 14-ти юни 2009 г. Тогава все още имаше поне покрив.....

Администратор
Информация
Модератори