Това Търговище никак не ми харесва.Не знам дали има хора за 20130 от начална гара , при положение , че градът не е съвсем близо.
Нека 20130 да тъгва от Шумен , а предишната вечер да има влак , заминаващ от Горна в 20:10 , който в Шумен ще пристига в 22:40.По този начин се отменят спиранията на 4640 в Козаревец , Джулюница , Асеново , Славяново , Медовина , Дралфа и Надарево , а това са поне 15 спестени минути.Проблемът обаче е , че именно в Ш ще се събират много влакове за нощуване и не знам къде ще се гарират.
Нека 20130 да тъгва от Шумен , а предишната вечер да има влак , заминаващ от Горна в 20:10 , който в Шумен ще пристига в 22:40.По този начин се отменят спиранията на 4640 в Козаревец , Джулюница , Асеново , Славяново , Медовина , Дралфа и Надарево , а това са поне 15 спестени минути.Проблемът обаче е , че именно в Ш ще се събират много влакове за нощуване и не знам къде ще се гарират.
VESO написа:Това Търговище никак не ми харесва.Не знам дали има хора за 20130 от начална гара , при положение , че градът не е съвсем близо.
Нека 20130 да тъгва от Шумен , а предишната вечер да има влак , заминаващ от Горна в 20:10 , който в Шумен ще пристига в 22:40.По този начин се отменят спиранията на 4640 в Козаревец , Джулюница , Асеново , Славяново , Медовина , Дралфа и Надарево , а това са поне 15 спестени минути.Проблемът обаче е , че именно в Ш ще се събират много влакове за нощуване и не знам къде ще се гарират.
Весо, многото влакове за гариране във Ш, не е проблем. Може по два на коловоз, и проблема е решен.
Да , забелязал съм , че електричките ги гарират на 3-ти коловоз по две.Ето снимка , на която е показан 30150 преди заминаване , но вляво се вижда и друга мотриса.
Локомотивите дали нощуват при вагоните , които теглят или ги събират на едно място? Така преди време видях на Септември през нощта 3 машини една зад друга , като една от тях по - късно се прегарира и закачи за вагоните на 10120.
Локомотивите дали нощуват при вагоните , които теглят или ги събират на едно място? Така преди време видях на Септември през нощта 3 машини една зад друга , като една от тях по - късно се прегарира и закачи за вагоните на 10120.
Искам да попитам каква е тази безчовечна гавра с пътниците по време на ремонтите по 4-та линия.Задайте в сайта на БДЖ дестинация от Тулово до Стара Загора и вижте какво ще ви излезе.Всичките влакове , движещи се между двете гари са бързи и само един - единствен КПВ , при това тръгващ във вечерен час (явно на мястото на 40105).Бързи влакове на къси разстояния! Вместо в такива извънредни ситуации , БДЖ да подходят гъвкаво и помислят реално , да направят всички тези влакове , движещи се между Тулово и Стара Загора пътнически , те ги сложили със статут на бързи и по този начин карат хората да заплащат по - скъпи цени на билетите.Ако се мислеше рационално , дори влаковете , движещи се на мястото на 4646 (4686) и 4647 (4681) следваше да са ПВ.Не съм погледнал от другата страна на Балкана с какъв статут са влаковете , но това , което се твори с тази част от 4-та линия е направо безрасъздно и безчовечно.Не стига , че притесняват обикновения пътник , създавайки му неудобства с тройно прехвърляне влак - автобус - влак , ами отгоре на това го карат да плаща повече , отколкото би пътувал с ПВ.Това на нищо не прилича!

От ГО до Радунци БВ са само нощният и "Хебър"-ът, другите са си ПВ.
От Дъбово до СЗ само 40103 и 40104 са трансформирани в БВ, макар реално погледнато само по спирачен % са такива. Е, поне 40103 (4689) в междугарието Дъбово - Тулово ще жули със 120, вместо с 95.
От Дъбово до СЗ само 40103 и 40104 са трансформирани в БВ, макар реално погледнато само по спирачен % са такива. Е, поне 40103 (4689) в междугарието Дъбово - Тулово ще жули със 120, вместо с 95.

Един вагон, ама пълен! (4627)
Преди една седмица 44 094, която е до 130 км/ч, цял ден работеше на връзките Дъбово - Стара Загора, отделно караше и "Хебър"-а до Пловдив.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Модератор
Някой има ли идея дали теоретически е възможно ако пътник желае да си закупи билет примерно от Варна за някой сезонен влак до Русе, като заплати цената на редовен билет за БВ + цената на спално място
Питам защото на познати им се налага в последния ден на юни да се приберат от Варна, но колкото се може по-късно. И тъй като на дата 30.06. се движи влакът за Москва, който тръгва в 23.10 те желаят да пътуват с него, ама май няма кой да им разреши.

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

И да им издадат билет за нормален БВ + спално място, после "проводнИкът" на вагона ще каже "Нет, нельзя!". Ако искат да пътуват в руските вагони, да се юрнат в близкия магазин и да купят 1-2 бутилки водка - така може и да мине номерът. 

Един вагон, ама пълен! (4627)
С цел оптимизиране на връзки , мисля да пиша писмо до Дирекцията за корекция на един влак.
Както е известно , 2614 стои на гара Мездра от 18:49 до 18:51.По това време там идва и Янтрата 2641 (18:55 - 18:56).След като изчака всички , 70218 тръгва от Мездра в 19:10 и пристига във Враца в 19:28.По този начин изпуска 7625 (19:23-19:25) , който го разминава в двупътния участък от Руска бяла.
Мисълта ми е - може ли 70218 да заминава от Мездра в 19:01 , след което часът на пристигане във Враца ще е 19:20 и по този начин ще осъществява връзката , както от началнa гара (2614 и 2641) , така и от крайна (7625).
Какво мисли форума?
Както е известно , 2614 стои на гара Мездра от 18:49 до 18:51.По това време там идва и Янтрата 2641 (18:55 - 18:56).След като изчака всички , 70218 тръгва от Мездра в 19:10 и пристига във Враца в 19:28.По този начин изпуска 7625 (19:23-19:25) , който го разминава в двупътния участък от Руска бяла.
Мисълта ми е - може ли 70218 да заминава от Мездра в 19:01 , след което часът на пристигане във Враца ще е 19:20 и по този начин ще осъществява връзката , както от началнa гара (2614 и 2641) , така и от крайна (7625).
Какво мисли форума?
Последно промяна от VESO на Пет Юни 10, 2011 12:15 am, променено общо 2 пъти.

Модератор
Информация
Модератори