Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Каза се вече, че разликата в нормите на 44 и 45 е достатъчно малка, за да се отрази осезаемо на разхода на локомотиви.
Като се появи страхотна, непреодолима нужда от бавни машини - обратната трансформация е също толкова вазможна.
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

Между другото как едно време 140 беше серия 45. Нали всички локомотиви с номера от 057 до 145 са серия 44? :) И за да не се отклонявам много от темата той до 100км/ч ли е или до 130?
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Georgi Dimitrov написа:Между другото как едно време 140 беше серия 45. Нали всички локомотиви с номера от 057 до 145 са серия 44? :) И за да не се отклонявам много от темата той до 100км/ч ли е или до 130?

Преди колко време? При доставката си, трябва да е бил 43Р 140 :arrow: 44 140, вероятно заради липса на колоси е станала 45-та марка.
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

Не съм сигурен, но може би преди 4-5 години. На стари снимки я има 45 140.1
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

При доставката всички са били бързи до 145 и бавни от 146 нагоре.
Всички преустройства са правени впоследствие.
140 беше 45 преди да получи нови колооси.
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

Има я на снимка и като 44 140.2 в някакво хале разхвърляна за ремонт:)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Последната ми среща с нея бе на 27-ми декември 2010 г. начело на 7620.
От тогава не съм я мяркал.
Като 45-00-ца не си я спомням.Виждал съм я само по снимки , като една от тях е направена от Иво Радоев тук.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Освен нормата, скоростта също не е за подценяване. :wink: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Скоростта можеше да се завиши на 140 км/час. Не е проблем за часовата мощност на 44 серия. А новодокараните в Ст Загора колооси са за 44 161.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44 161 и преди си беше с червени колооси.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Тодор е прав, 44 161 си беше със червени 130км колоси. При удара на 44 161 със 45 188 се носеха някакви слухове, че една от колосите е повредена ( може би спукана ) и ще трябва да се смени. Но не ми се вярва всичките 4 колоси да са за 44 161, май са 45 184 :arrow: 44 184.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Ей, таз 44 161 май я забравихме че съществува... :lol:
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

46 242 написа:Ей, таз 44 161 май я забравихме че съществува... :lol:
все още не са я забравили работи се по нея :wink:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Прелива се карантията от ударената 161 в коша на бракуваната 142, която ще приеме новият номер. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

И после Тената ше й скъса шушулките от ръгане 8) Май заралии карат турчина Кн-Димитровград.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация