
Драги съфорумци,
От известно време ме занимава една мисъл, бързите влакове по 3-а са много малко, и желаещите да пътуват от Централна Балгария и Балкана до Бургас нямат много добър избор. Така че си направих труда да изработя проектно разписание на сезонен бърз влак който да обслужва пътниците в този регион.
Този влак е замислен да замести отдавнашния 431/432 Плевен-Бургас, но малко съкратен, и да стане двойник на днешния 2654/2655. С оглед на финансовото състояние на БДЖ, съм се постарал инвестицията от тяхна страна да е минимална и действащия ГДВ 2011 да е запазен до колкото се може. Надявям се някой от съфорумците който е по-навътре в системата, ако идеята им допадне, да я предложи на БДЖ, а от там нататък решението е тяхно. Също благодаря предварително на тези които биха коментирали по този проект.
БВ 3681 КВ_06:10 БС_10:37 400т 115% лок 46/44
0.0 КАРЛОВО - : - - 06:10
8.2 70 БОТЕВ 9 9 06:19 1 06:20
16.0 100 СВЕЖЕН 6 6 06:26 1 06:27
22.0 70 КАЛОФЕР 6 6 06:33 1 06:34 30240
24.9 70 осетеново 4 4 06:38 0.5 06:38
27.7 70 манолово 5 5 06:43 0.5 06:43
31.0 70 ТЪЖА 4 4 06:47 1 06:48
33.6 70 търничани 4 4 06:52 0.5 06:52
36.6 70 габарево 4 4 06:56 0.5 06:56
39.5 70 павел баня 4 3 06:59 1 07:00
42.4 70 САХРАНЕ 4 3 06:53 1 06:54
45.1 70 голямо дрян. 4 4 06:58 0.5 06:58
49.5 70 ДУНАВЦИ 5 5 07:032 1 07:04
58.8 70 КАЗАНЛЪК 9 9 07:13 1 07:14 30250
66.2 70 ЧЕРГАНОВО 9 8 07:23 - 07:23
73.8 100 ТУЛОВО 7 7 07:40 2 07:41 40102
82.2 100 ДЪБОВО 7 7 07:48 17 08:05 40101, 3620
95.0 100 НИКОЛАЕВО 9 9 08:14 - 08:14
98.7 90 ГУРКОВО 4 3 08:17 - 08:17
107.4 90 ТВЪРДИЦА 7 7 08:24 1 08:25
119.7 75 ШИВАЧЕВО 10 10 08:35 - 08:35
123.7 100 ЧУМЕРНА 4 3 08:38 - 08:38
129.7 60 орешак 7 7 08:45 - 08:45
134.7 65 ГАВРАИЛОВО 6 6 08:51 - 08:51
141.2 90 ЧИНТУЛОВО 6 6 08:57 - 08:57
150.5 100 СЛИВЕН 7 7 09:04 1 09:05 30964
164.4 115 ЖЕЛЮ ВОЙВОДА 10 10 09:15 - 09:15 80140
174.1 125 ЗИМНИЦА 7 7 09:22 1 09:23
181.6 125 СТРАЛДЖА 5 5 09:28 1 09:29
199.9 130 ЦЕРКОВСКИ 9 9 09:38 - 09:38
208.2 60 КАРНОБАТ 14 14 09:52 1 09:53 1471, 30503, 30540
229.0 100 ЧЕРНОГРАД 7 7 10:00 - 10:00 80254
235.0 110 АЙТОС 9 9 10:09 - 10:09
246.5 110 БЪЛГАРОВО 8 8 10:17 - 10:17
250.5 110 ДРУЖБА 3 3 10:20 - 10:20
256.8 110 ДОЛНО ЕЗЕРОВО 4 4 10:24 - 10:24 80123, 80852
260.6 110 РП ЛОЗОВО 3 3 10:27 - 10:27
266.0 110 ВЛ ПАВЛОВ 5 5 10:32 - 10:32
268.1 50 БУРГАС 5 5 10:37 - : -
БВ 3682 БС_17:00 КВ_21:22 400т 115% лок 46/44
0.0 БУРГАС - : - - 17:00
2.1 50 ВЛ ПАВЛОВ 3 4 17:04 - 17:04
7.5 100 РП ЛОЗОВО 6 6 17:10 - 17:10
11.2 100 ДОЛНО ЕЗЕРОВО 2 2 17:12 - 17:12
17.5 100 ДРУЖБА 5 5 17:17 - 17:17 80256, 30601
21.5 100 БЪЛГАРОВО 3 3 17:20 - 17:20 8661
33.6 100 АЙТОС 9 9 17:29 - 17:29
48.9 100 ЧЕРНОГРАД 11 10 17:39 - 17:39 80967
59.7 100 КАРНОБАТ 8 8 17:47 1 17:48
72.8 60 ЦЕРКОВСКИ 14 14 18:02 - 18:02
86.2 125 СТРАЛДЖА 8 8 18:20 1 18:21
93.7 125 ЗИМНИЦА 5 5 18:26 1 18:27
103.4 120 ЖЕЛЮ ВОЙВОДА 6 6 18:33 - 18:33
117.3 130 СЛИВЕН 9 8 18:41 1 18:42 30135
126.6 100 ЧИНТУЛОВО 7 7 18:49 - 18:49
133.1 90 ГАВРАИЛОВО 5 4 18:53 - 18:53
138.1 65 орешак 5 5 18:58 - 18:58
144.1 60 ЧУМЕРНА 7 6 19:04 - 19:04
148.1 100 ШИВАЧЕВО 3 3 19:07 - 19:07
160.4 75 ТВЪРДИЦА 11 11 19:18 - 19:18
169.1 90 ГУРКОВО 7 7 19:25 - 19:25
172.8 90 НИКОЛАЕВО 4 4 19:29 - 19:29
185.6 100 ДЪБОВО 10 10 19:39 7 19:46 3623, 40106
100.3 95 ТУЛОВО 7 7 19:53 2 19:55 30257
107.9 100 ЧЕРГАНОВО 7 7 20:02 - 20:02
115.3 70 КАЗАНЛЪК 8 8 20:10 1 20:11
124.6 70 ДУНАВЦИ 10 9 20:20 1 20:21
129.0 70 голямо дрян. 5 5 20:26 0.5 20:26
131.7 70 САХРАНЕ 3 3 20:29 1 20:30
134.6 70 павел баня 4 4 20:34 0.5 20:34
137.5 70 габарево 4 4 20:38 0.5 20:38
140.5 70 търничани 4 4 20:42 0.5 20:42
143.1 70 ТЪЖА 3 3 20:45 1 20:46
146.4 70 манолово 4 4 20:50 0.5 20:50
149.2 70 осетеново 5 5 20:55 0.5 20:55
152.1 70 КАЛОФЕР 4 3 20:58 1 20:59 30541
158.1 70 СВЕЖЕН 6 6 21:05 1 21:06
165.9 100 БОТЕВ 6 6 21:12 1 21:13
174.1 70 КАРЛОВО 9 9 21:22 - - : - 30603
3681/2 ще се движи като пътнишки с 2 вагона сер. 74 в участъка Карлово-Казанлък с двойната цел да замени сегашните 30131/30136 и да събере максимален брой пътници за Сливен и Бургас. На Дъбово 3681/2 ще прикачи/откачи още 2 вагона сер. 74 от/за 40101/40106 от/до ГО. 3681/2 ще се движи 2.5-3 ч преди/след 3621/2, добър интервал.
30131/30136 се движат със сливенско ЕМВ 32 и обвръзка 30256/30136/30131 (благодаря на rexkos за актуалната информация). С цел това да се запази, тези се променят по следния начин:
КПВ 30256 остава без промяна
ПВ 30136 З_19:30 КЗ_21:55 240т 76% лок 32
0.0 ЗИМНИЦА - : - - 19:30 8615
9.7 80 ЖЕЛЮ ВОЙВОДА 8 8 19:38 1 19:39
18.9 80 таню войвода 9 9 19:48 0.5 19:48
23.6 80 СЛИВЕН 4 4 19:52 12 20:05
9.3 80 ЧИНТУЛОВО 9 9 20:14 1 20:15
15.8 80 ГАВРАИЛОВО 6 6 20:21 2 20:23 3623
18.1 65 селиминово 4 4 20:25 0.5 20:25
20.8 65 орешак 4 4 20:29 0.5 20:29
26.8 60 ЧУМЕРНА 8 7 20:36 1 20:37
30.8 80 ШИВАЧЕВО 4 4 20:41 6 20:47 30257
35.9 75 сборище 6 6 20:53 0.5 20:53
43.1 75 ТВЪРДИЦА 7 7 21:00 1 21:01
51.8 80 ГУРКОВО 8 8 21:09 1 21:10
55.5 80 НИКОЛАЕВО 4 4 21:14 1 21:15
63.6 80 ветрен 9 8 21:23 0.5 21:23
68.3 80 ДЪБОВО 5 5 21:38 1 21:29
76.7 80 ТУЛОВО 8 8 21:37 1 21:38
84.3 80 ЧЕРГАНОВО 8 8 21:46 1 21:47
115.3 70 КАЗАНЛЪК 8 8 21:55 - --:--
КПВ 30240, от КЗ а не от ТЛ (05:37 - 06:52)
ПВ 30131 КВ_07:20 СЛВ_10:43 250т 76% лок32
0.0 КАРЛОВО --:-- - 07:20
8.2 80 БОТЕВ 9 9 07:29 1 07:30
16.0 80 СВЕЖЕН 7 7 07:37 1 07:38
22.0 70 КАЛОФЕР 6 6 07:44 1 07:45
24.9 70 осетеново 4 4 07:49 0.5 07:49
27.7 70 манолово 5 5 07:54 0.5 07:54
31.0 70 ТЪЖА 4 4 07:58 1 07:59
33.6 70 търничани 3 3 08:02 0.5 08:02
36.6 70 габарево 4 4 08:06 0.5 08:06
39.5 70 павел баня 3 3 08:09 1 08:10
42.4 70 САХРАНЕ 4 4 08:14 1 08:15
45.1 70 голямо дрян. 4 4 08:19 0.5 08:19
49.5 70 ДУНАВЦИ 5 5 08:14 1 08:15
58.8 70 КАЗАНЛЪК 9 9 08:24 2 08:26 3620
66.2 70 ЧЕРГАНОВО 9 8 08:34 1 08:35
73.8 80 ТУЛОВО 7 7 08:42 20 09:06 464
82.2 80 ДЪБОВО 8 8 09:14 1 09:15
86.9 80 ветрен 5 5 09:20 0.5 09:20
95.0 80 НИКОЛАЕВО 7 7 09:27 1 09:27
98.7 80 ГУРКОВО 4 4 09:26 1 09:27
107.4 80 ТВЪРДИЦА 8 8 09:35 1 09:36
114.6 75 сборище 7 7 09:43 0.5 09:43
119.7 75 ШИВАЧЕВО 5 5 09:48 1 09:49
123.7 80 ЧУМЕРНА 4 4 09:53 20 10:13 30254
129.7 60 орешак 8 8 10:21 0.5 10:21
132.4 65 селиминово 4 4 10:25 0.5 10:25
134.7 65 ГАВРАИЛОВО 3 3 10:28 1 10:28
141.2 90 ЧИНТУЛОВО 6 6 10:34 1 09:35
150.5 95 СЛИВЕН 8 8 10:43 - --:--
Този нов 30131 ще замести сегашния 30241. Електровоза и бригадата на 30240/30241 се освобождават да поемат единия от двата проектирани бързи влака.
Ще трябва да се променят малко 80123, който се застъпва с 3681 (КН-БС) , а международният 1471 да стои на КН 09:41-10:05 вместо 09:56. За 3682, ще трябва да се променят 80256 (БС-КН) и 80224 (КН-Я), които се застъпват с него. По тази причина 3681/2 не спират в участъка БС - КН.
Благодаря за търпението ви с това дълго съобщение.
От известно време ме занимава една мисъл, бързите влакове по 3-а са много малко, и желаещите да пътуват от Централна Балгария и Балкана до Бургас нямат много добър избор. Така че си направих труда да изработя проектно разписание на сезонен бърз влак който да обслужва пътниците в този регион.
Този влак е замислен да замести отдавнашния 431/432 Плевен-Бургас, но малко съкратен, и да стане двойник на днешния 2654/2655. С оглед на финансовото състояние на БДЖ, съм се постарал инвестицията от тяхна страна да е минимална и действащия ГДВ 2011 да е запазен до колкото се може. Надявям се някой от съфорумците който е по-навътре в системата, ако идеята им допадне, да я предложи на БДЖ, а от там нататък решението е тяхно. Също благодаря предварително на тези които биха коментирали по този проект.
БВ 3681 КВ_06:10 БС_10:37 400т 115% лок 46/44
0.0 КАРЛОВО - : - - 06:10
8.2 70 БОТЕВ 9 9 06:19 1 06:20
16.0 100 СВЕЖЕН 6 6 06:26 1 06:27
22.0 70 КАЛОФЕР 6 6 06:33 1 06:34 30240
24.9 70 осетеново 4 4 06:38 0.5 06:38
27.7 70 манолово 5 5 06:43 0.5 06:43
31.0 70 ТЪЖА 4 4 06:47 1 06:48
33.6 70 търничани 4 4 06:52 0.5 06:52
36.6 70 габарево 4 4 06:56 0.5 06:56
39.5 70 павел баня 4 3 06:59 1 07:00
42.4 70 САХРАНЕ 4 3 06:53 1 06:54
45.1 70 голямо дрян. 4 4 06:58 0.5 06:58
49.5 70 ДУНАВЦИ 5 5 07:032 1 07:04
58.8 70 КАЗАНЛЪК 9 9 07:13 1 07:14 30250
66.2 70 ЧЕРГАНОВО 9 8 07:23 - 07:23
73.8 100 ТУЛОВО 7 7 07:40 2 07:41 40102
82.2 100 ДЪБОВО 7 7 07:48 17 08:05 40101, 3620
95.0 100 НИКОЛАЕВО 9 9 08:14 - 08:14
98.7 90 ГУРКОВО 4 3 08:17 - 08:17
107.4 90 ТВЪРДИЦА 7 7 08:24 1 08:25
119.7 75 ШИВАЧЕВО 10 10 08:35 - 08:35
123.7 100 ЧУМЕРНА 4 3 08:38 - 08:38
129.7 60 орешак 7 7 08:45 - 08:45
134.7 65 ГАВРАИЛОВО 6 6 08:51 - 08:51
141.2 90 ЧИНТУЛОВО 6 6 08:57 - 08:57
150.5 100 СЛИВЕН 7 7 09:04 1 09:05 30964
164.4 115 ЖЕЛЮ ВОЙВОДА 10 10 09:15 - 09:15 80140
174.1 125 ЗИМНИЦА 7 7 09:22 1 09:23
181.6 125 СТРАЛДЖА 5 5 09:28 1 09:29
199.9 130 ЦЕРКОВСКИ 9 9 09:38 - 09:38
208.2 60 КАРНОБАТ 14 14 09:52 1 09:53 1471, 30503, 30540
229.0 100 ЧЕРНОГРАД 7 7 10:00 - 10:00 80254
235.0 110 АЙТОС 9 9 10:09 - 10:09
246.5 110 БЪЛГАРОВО 8 8 10:17 - 10:17
250.5 110 ДРУЖБА 3 3 10:20 - 10:20
256.8 110 ДОЛНО ЕЗЕРОВО 4 4 10:24 - 10:24 80123, 80852
260.6 110 РП ЛОЗОВО 3 3 10:27 - 10:27
266.0 110 ВЛ ПАВЛОВ 5 5 10:32 - 10:32
268.1 50 БУРГАС 5 5 10:37 - : -
БВ 3682 БС_17:00 КВ_21:22 400т 115% лок 46/44
0.0 БУРГАС - : - - 17:00
2.1 50 ВЛ ПАВЛОВ 3 4 17:04 - 17:04
7.5 100 РП ЛОЗОВО 6 6 17:10 - 17:10
11.2 100 ДОЛНО ЕЗЕРОВО 2 2 17:12 - 17:12
17.5 100 ДРУЖБА 5 5 17:17 - 17:17 80256, 30601
21.5 100 БЪЛГАРОВО 3 3 17:20 - 17:20 8661
33.6 100 АЙТОС 9 9 17:29 - 17:29
48.9 100 ЧЕРНОГРАД 11 10 17:39 - 17:39 80967
59.7 100 КАРНОБАТ 8 8 17:47 1 17:48
72.8 60 ЦЕРКОВСКИ 14 14 18:02 - 18:02
86.2 125 СТРАЛДЖА 8 8 18:20 1 18:21
93.7 125 ЗИМНИЦА 5 5 18:26 1 18:27
103.4 120 ЖЕЛЮ ВОЙВОДА 6 6 18:33 - 18:33
117.3 130 СЛИВЕН 9 8 18:41 1 18:42 30135
126.6 100 ЧИНТУЛОВО 7 7 18:49 - 18:49
133.1 90 ГАВРАИЛОВО 5 4 18:53 - 18:53
138.1 65 орешак 5 5 18:58 - 18:58
144.1 60 ЧУМЕРНА 7 6 19:04 - 19:04
148.1 100 ШИВАЧЕВО 3 3 19:07 - 19:07
160.4 75 ТВЪРДИЦА 11 11 19:18 - 19:18
169.1 90 ГУРКОВО 7 7 19:25 - 19:25
172.8 90 НИКОЛАЕВО 4 4 19:29 - 19:29
185.6 100 ДЪБОВО 10 10 19:39 7 19:46 3623, 40106
100.3 95 ТУЛОВО 7 7 19:53 2 19:55 30257
107.9 100 ЧЕРГАНОВО 7 7 20:02 - 20:02
115.3 70 КАЗАНЛЪК 8 8 20:10 1 20:11
124.6 70 ДУНАВЦИ 10 9 20:20 1 20:21
129.0 70 голямо дрян. 5 5 20:26 0.5 20:26
131.7 70 САХРАНЕ 3 3 20:29 1 20:30
134.6 70 павел баня 4 4 20:34 0.5 20:34
137.5 70 габарево 4 4 20:38 0.5 20:38
140.5 70 търничани 4 4 20:42 0.5 20:42
143.1 70 ТЪЖА 3 3 20:45 1 20:46
146.4 70 манолово 4 4 20:50 0.5 20:50
149.2 70 осетеново 5 5 20:55 0.5 20:55
152.1 70 КАЛОФЕР 4 3 20:58 1 20:59 30541
158.1 70 СВЕЖЕН 6 6 21:05 1 21:06
165.9 100 БОТЕВ 6 6 21:12 1 21:13
174.1 70 КАРЛОВО 9 9 21:22 - - : - 30603
3681/2 ще се движи като пътнишки с 2 вагона сер. 74 в участъка Карлово-Казанлък с двойната цел да замени сегашните 30131/30136 и да събере максимален брой пътници за Сливен и Бургас. На Дъбово 3681/2 ще прикачи/откачи още 2 вагона сер. 74 от/за 40101/40106 от/до ГО. 3681/2 ще се движи 2.5-3 ч преди/след 3621/2, добър интервал.
30131/30136 се движат със сливенско ЕМВ 32 и обвръзка 30256/30136/30131 (благодаря на rexkos за актуалната информация). С цел това да се запази, тези се променят по следния начин:
КПВ 30256 остава без промяна
ПВ 30136 З_19:30 КЗ_21:55 240т 76% лок 32
0.0 ЗИМНИЦА - : - - 19:30 8615
9.7 80 ЖЕЛЮ ВОЙВОДА 8 8 19:38 1 19:39
18.9 80 таню войвода 9 9 19:48 0.5 19:48
23.6 80 СЛИВЕН 4 4 19:52 12 20:05
9.3 80 ЧИНТУЛОВО 9 9 20:14 1 20:15
15.8 80 ГАВРАИЛОВО 6 6 20:21 2 20:23 3623
18.1 65 селиминово 4 4 20:25 0.5 20:25
20.8 65 орешак 4 4 20:29 0.5 20:29
26.8 60 ЧУМЕРНА 8 7 20:36 1 20:37
30.8 80 ШИВАЧЕВО 4 4 20:41 6 20:47 30257
35.9 75 сборище 6 6 20:53 0.5 20:53
43.1 75 ТВЪРДИЦА 7 7 21:00 1 21:01
51.8 80 ГУРКОВО 8 8 21:09 1 21:10
55.5 80 НИКОЛАЕВО 4 4 21:14 1 21:15
63.6 80 ветрен 9 8 21:23 0.5 21:23
68.3 80 ДЪБОВО 5 5 21:38 1 21:29
76.7 80 ТУЛОВО 8 8 21:37 1 21:38
84.3 80 ЧЕРГАНОВО 8 8 21:46 1 21:47
115.3 70 КАЗАНЛЪК 8 8 21:55 - --:--
КПВ 30240, от КЗ а не от ТЛ (05:37 - 06:52)
ПВ 30131 КВ_07:20 СЛВ_10:43 250т 76% лок32
0.0 КАРЛОВО --:-- - 07:20
8.2 80 БОТЕВ 9 9 07:29 1 07:30
16.0 80 СВЕЖЕН 7 7 07:37 1 07:38
22.0 70 КАЛОФЕР 6 6 07:44 1 07:45
24.9 70 осетеново 4 4 07:49 0.5 07:49
27.7 70 манолово 5 5 07:54 0.5 07:54
31.0 70 ТЪЖА 4 4 07:58 1 07:59
33.6 70 търничани 3 3 08:02 0.5 08:02
36.6 70 габарево 4 4 08:06 0.5 08:06
39.5 70 павел баня 3 3 08:09 1 08:10
42.4 70 САХРАНЕ 4 4 08:14 1 08:15
45.1 70 голямо дрян. 4 4 08:19 0.5 08:19
49.5 70 ДУНАВЦИ 5 5 08:14 1 08:15
58.8 70 КАЗАНЛЪК 9 9 08:24 2 08:26 3620
66.2 70 ЧЕРГАНОВО 9 8 08:34 1 08:35
73.8 80 ТУЛОВО 7 7 08:42 20 09:06 464
82.2 80 ДЪБОВО 8 8 09:14 1 09:15
86.9 80 ветрен 5 5 09:20 0.5 09:20
95.0 80 НИКОЛАЕВО 7 7 09:27 1 09:27
98.7 80 ГУРКОВО 4 4 09:26 1 09:27
107.4 80 ТВЪРДИЦА 8 8 09:35 1 09:36
114.6 75 сборище 7 7 09:43 0.5 09:43
119.7 75 ШИВАЧЕВО 5 5 09:48 1 09:49
123.7 80 ЧУМЕРНА 4 4 09:53 20 10:13 30254
129.7 60 орешак 8 8 10:21 0.5 10:21
132.4 65 селиминово 4 4 10:25 0.5 10:25
134.7 65 ГАВРАИЛОВО 3 3 10:28 1 10:28
141.2 90 ЧИНТУЛОВО 6 6 10:34 1 09:35
150.5 95 СЛИВЕН 8 8 10:43 - --:--
Този нов 30131 ще замести сегашния 30241. Електровоза и бригадата на 30240/30241 се освобождават да поемат единия от двата проектирани бързи влака.
Ще трябва да се променят малко 80123, който се застъпва с 3681 (КН-БС) , а международният 1471 да стои на КН 09:41-10:05 вместо 09:56. За 3682, ще трябва да се променят 80256 (БС-КН) и 80224 (КН-Я), които се застъпват с него. По тази причина 3681/2 не спират в участъка БС - КН.
Благодаря за търпението ви с това дълго съобщение.

Модератор
По повод на предложението на колегата abkantchev да изкажа адмирации за усилията, които е положил при съставянето на тези проекторазписания. Бих му предложил от своя страна престоят на БВ 3681 в гара Карнобат да се удължи с няколко минути, за да може да се осъществи връзка с варненската електричка 30152.


Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm

Модератор
Влакът за който говори 07 присъства в разписанието от 1987-1988 г, сканирано и качено от потребителя railwaymaniac. Влакът е под номер 323 София - Карлово - Варна. Мисля, че и сега подобен влак ще се радва на популярност, в удобен часови пояс около 13:00 - 13:30 като начален час на заминаване от София.

БВ 431/432 беше друг влак. Тръгваше от Плевен закачен за Плевен-Варна, сечаха го на ГО и тръгваше един час преди БВ Нови Пазар - Пловдив (днешния 4640/4641). На ЦЛ (тогава Върбаново) той винаги беше на около 08:30. ЕМВ-то правеше два курса от Габровор един около 8 и един около 9 часа, тогава скороста по 42-ра беше 60 км/ч и се вземаше за 27 мин. На ДБВ въртяха електровоза. На връщане се движеше 1.5 ч след БВ Пловдив - Нови Пазар и 1.5 ч преди БВ 341/342 от СФ за Габрово. Това си го спомням много добре понеже през 1989-1996 много пътувах с влаковете. Ако някой пази стари разписания може да покаже точно.
Днес БДЖ в никой случай няма да пуснат два БВ през Балкана на 1-2 часа един от друг. И допълнителен БВ ГО-ПЛ на 1-2 часа от 2654/2655 също. Вагони на 40101/40106 за да няма излишни разходи по наем на трасе и машина е единствения приемлив вариант. Плевенчани ще трябва да ползват 2654/3660 и 2655/3661 от/до БС, времепътуването е горе-долу същото, а часовете на тръгване и пристигане по-нормални.
Днес БДЖ в никой случай няма да пуснат два БВ през Балкана на 1-2 часа един от друг. И допълнителен БВ ГО-ПЛ на 1-2 часа от 2654/2655 също. Вагони на 40101/40106 за да няма излишни разходи по наем на трасе и машина е единствения приемлив вариант. Плевенчани ще трябва да ползват 2654/3660 и 2655/3661 от/до БС, времепътуването е горе-долу същото, а часовете на тръгване и пристигане по-нормални.
Влака го имаше до 1997-1998ма и возеше варненска група, която сега обикаля през Пловдивtodor plamenov написа:Влакът за който говори 07 присъства в разписанието от 1987-1988 г, сканирано и качено от потребителя railwaymaniac. Влакът е под номер 323 София - Карлово - Варна. Мисля, че и сега подобен влак ще се радва на популярност, в удобен часови пояс около 13:00 - 13:30 като начален час на заминаване от София.

Модератор
През годините на демократичният преход в желанието си за икономии БДЖ съкратиха голяма част от директните влакове или връзки, свързващи Южна и Северна България. На този етап единствените директни връзки са : 1620/1623 (който представлява единственото по-поносимо като времепътуване предложение), 3660/3661, 4640/4641(превърнат почти изцяло в пътнически влак), 8613/8612 (както отбеляза 07, разхождащ се през Пловдив, вместо през Карлово), 8631/8632 и 8636/8637. Определено нявсякъде има трески за дялане-например лиспата на връзка между 3660 и 8612.


Модератор
Директни вагони за/от Варна с успех биха се експлоатирали, както на "Чайката", така и на 3621/3622. Друг въпрос е,че само с прикачване и разкачване на вагони не става работата. Пътуващите искат да имат повече алтернативи за ползване на влакове в ракмите на денонощието. И когато, както по трета линия имаш на кръст един сутрешен, един следобеден и един нощен влак почваш да гледаш към автобусите.

3621/3622 си е за смяна на състава на първо място.
Що се отнася до предложението на abkantchev, ще се съглася с mitkodiablo, че ще е по-добре влакът да тръгва от Сф. Ще се радвам да чуя мнението на експертите от "Пътнически превози", ако решат да действат по предложението.

Що се отнася до предложението на abkantchev, ще се съглася с mitkodiablo, че ще е по-добре влакът да тръгва от Сф. Ще се радвам да чуя мнението на експертите от "Пътнически превози", ако решат да действат по предложението.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Чайката трябва да тръгва към 17 от София, не по-рано! Така ще привлече още повече хора... А Уикенда може и в 17:30 - В Бургас градския транспорт не е проблем - рейсовете вървят до 23:00 (към 23:15 са в района на гарата), а маршрутки които покриват всички квартали са денонощни...45-170 написа:а защо да не се прикачат на чаиката вагони и за Варна и на Карнобат да се дели,като тругва от Сф някъде към 13.30.
Информация
Модератори