
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Този локомотив влезе още началото на месеца в Пд. Даже ако не се лъжа беше 30 април или 1 май. Тогава в разширителя и бухолца нямаше масло. Газ също нямаше. Маслото беше под второто илюминаторче и си стои задействала защитата и сигнализацията. Ако е имало газ защо не сте го изпуснали целия?44142 написа:43531 даде газ. Лок може да стане член на оградните машини ако не се намери траф.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Кога е коментирано маслото на 43-531? Аз казвам какво установяваме при влизането й. Какво са установили машинистите и дали са изпуснали всичката газ не зная. Може и да е имало газ, а маслого да се е "свило" в последствие. Не зная. Но маслото беше под второто илюминаторче и при отваряне на пробката с поднесен пламък газ нямаше. Дори въздух под налягане нямаше, защото маслото е много под бухолца. При отворено пробка масло не излиза! Дали наистина е установено газ не зная. Зная това което видях с очите си.Nikss написа:Нали уж имаше трансформаторно? Какво стана? Уж да се вкарват машини там като стане повреда, а се редят по огради...

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


Техник

е колко да я товарим 32 по 4 И виждаме че неработят и ние сме карали не сме малоумни 

само ръгане сръбска музика и кръгов оган:)
Информация
Модератори