Напук на всички лоши неща, които напоследък се случват в нашата железница, вече втори пореден ден забелязвам силистренската група на влак 2637 да е с купейни вагони серия 50. Вероятно след множество оплкавания от наша страна из форумите, както и от страна на пътниците, някому е дошъл акълът да оправи състава. Е за Кардам все още щъкат exDB-тата, но за там поне имаш алтернатива - спалният вагон или първата класа. 

Един вагон, ама пълен! (4627)

приятел не ми трябва първа класа, защото студентското намаление си важи само за втора за какво ми е да доплащам, а иначе коридорен влак много повече ме кефи от купеен. Спален също не искам, защото не мога да спа по време на път. Като ходих до Истанбул по принуда си извадих за кушет поради липса на седящ но дори не опънах чаршафите- не заспивам по време на път и това си е стоя на прозореца и гледам 

НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Първата класа с намаление важи, но тогава отстъпката излиза не 50%, а по-малко. Цената се сформира на база цената на билета за ІІ-ри клас по намалената тарифа+ разлика между І-ви и ІІ-ри клас по редовната тарифа. Например София - Пловдив с бърз влак по редовната тарифа за 1-ви и 2-клас е съответно 10.10 лв. и 8.10 лв., докато по намалената тарифа е 6.05 лв. и 4.05 лв. Кратко казано плащаш 2 лева разлика за 1-ва класа, чиято цена е еднаква при двата вида тарифа - редовна и намалена.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Според мен единствената разлика между първа и втора класа е, че в първа класа седалките са червени, а във втора сини. Първа класа е само един вагон и нямаш голяма възможност за разходка. Предпочитам си втората. Един път като нямаше места във втора класа ми поискаха 5 лева за да ме настанят в първа. Аз естествено отказах и седнах на земята в коридора на втора. Иначе намалението се обезсмисля. Но пак си намерих добра компания-едни ме поканиха да седна при тях като видяха, че съм в коридора, а вътре и мацки си имаше-така, че съм си късметлия винаги ми върви при пътуване и съм си свикнал на втора. Знаете ли, че преди време е имало и трета класа-с радост бих опитал там да пътувам
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!

В първа е по-широко, по-удобно и по-спокойно. Влакът е за пътуване, а не за разхождане. Има си персонал, който да се разхожда постоянно и има цели, които да изпълнява докато се разхожда. Трета класа е била с дървени пейки, нищо особено.RAILWAYSTATION написа:Според мен единствената разлика между първа и втора класа е, че в първа класа седалките са червени, а във втора сини. Първа класа е само един вагон и нямаш голяма възможност за разходка. Предпочитам си втората. Един път като нямаше места във втора класа ми поискаха 5 лева за да ме настанят в първа. Аз естествено отказах и седнах на земята в коридора на втора. Иначе намалението се обезсмисля. Но пак си намерих добра компания-едни ме поканиха да седна при тях като видяха, че съм в коридора, а вътре и мацки си имаше-така, че съм си късметлия винаги ми върви при пътуване и съм си свикнал на втора. Знаете ли, че преди време е имало и трета класа-с радост бих опитал там да пътувам
Да ги наблъскат по 5-та и 7-ма барабар с 63-ките и на всички ПВ и КПВ, които не са с ЕМВ.VESO написа:ЕxDB-тата нямат работа по нощните влакове.Да се пускат на дневни , но само тези на къси и средни разстояния.
Сашо , дай да пишем да сменят съставите и на 3621 / 3622 и 8610 / 8615.Помня , че по едно време 2613 / 2612 бяха с такива вагони , но някой навреме се усети.

Останалите с 47, 50, 74 и 97.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Е аз пък често си обикалям по вагоните понякога повече дори от персонала
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!

спокойно аз не пуша



НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Между другото влакове 7621/7624 отново се движат с 5-вагонен състав. След отстъствието на първокласния вагон за известно време, същият е върнат, само че е смесено AB серия 43. 
Отделно днес на опашката имаше допълнителна 43-ка и така композицията стана с 6 каруци.

Отделно днес на опашката имаше допълнителна 43-ка и така композицията стана с 6 каруци.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Информация
Модератори