Трябва ми карта на жп тунелите в България. Има ли такава, някой може ли да помогне?
Здравейте!
Трябва ми карта на жп тунелите в България. Има ли такава, някой може ли да помогне?

Трябва ми карта на жп тунелите в България. Има ли такава, някой може ли да помогне?
"От днес нататък българският род история има и става народ!" ...
Не знам дали има карта на тунелите. Погледни: http://www.rail-infra.bg/cms/opencms/me ... jenia.html (Таблица 4.10). Може да ти свърши работа евентуално.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

marvitch написа:Няма данни за височината07 написа:Край Клисура се скача от шосейният мост. иначе на страницата на НКЖИ имаше данни за дължина, отвори и височина на мостовете
Само светъл отвор.... С някакви числа дето не мога да ги разбера.
Е ми то е много просто – към светлия отвор добавяш не повече от метър дебелина и още, да речем, 80 сантиметра парапет и цоп с бънджито. Но не съм сигурен, че е редно.
Ето стисъка на всички жп мостове:
http://www.rail-infra.bg/cms/export/bac ... ca_4_8.pdf
Има цели седем над 30 метра, три от които над 40 метра.
Най-високият е 45 метра
Скт-Мо 1 21243 1 х 45,00 55,30
Междугарието Скт-Мо не мога да си го преведа, но е третия мост от Пловдив към Стара Загора.
1 х 45,00 означава, че няма носещи колони.
Например 3,30+2 х 12,00+3,30 означава, че този мост има три подпорни колони; две близо до бреговете и една по средата на най-високото.
Това, което не мога да разбера е колона №4 (КМ...) от таблиците.
Всъщност попаднах тук, търсейки името на тунел №5 от Тулово към Царева ливада.
Тунел номер 5 до Царева Ливада, или броиш от Дъбово към Горна Оряховица. Ако е второво значи е тунел номер 20.
Къде ти в полето Скутаре - Маноле мостове по 45 метра височина.
По тези съвети с бънджито няма да е цоп, а туп.
Това е ширина, а не височина на свелия отвор. Височината не е посочена.
По тези съвети с бънджито няма да е цоп, а туп.
Това е ширина, а не височина на свелия отвор. Височината не е посочена.
Виж си таблицата с тунелите:Saruman написа:Тунел номер 5 до Царева Ливада, или броиш от Дъбово към Горна Оряховица. Ако е второво значи е тунел номер 20.
http://www.rail-infra.bg/cms/export/bac ... a_4_10.pdf
ЖП линия №4 - Русе-Подкова
Позиция №60 Дв-Цл тунел №4 от 163 километър
Позиция №61 Дв-Цп тунел №5 от 164 километър (помня си му номера, но не и името)
Позиция №76 Бц-Рдц тунел №20 от 210 километър
Ако те интересува защо ми трябва името на тунел №5 ще ти кажа.
Скоро го чух по радиото, май започва с "Б" и го познах, но го забравих пак. Там имаше затрупан от снега влак и ни напред, ни назад поне ден.
Аз също имах премеждие преди много години пред този тунел на път за Русе. Но приятно. Беше огромен порой и тунелът беше наводнен и залят с кал до колене. Стояхме един час и после ни върнаха в Дъбово. Казаха ни: "С тези билети и казвайки, че сте от влак №21 (не си спомням точния номер) се оправяте както намерите за добре". Моята спътница реши да се движим на изток. Взехме първия влак и на Карнобат й казах, че трябва да слизаме. Тя каза, че отиваме до Бургас. Хванахме точно изгрева на слънцето над морето. После ме закара във Варна, да видим и там морето - средата на пролетта беше. Взехме един късен влак и й казах, че сега отиваме в Плевен. Служил съм там и отдавна не бях ходил там. Един кондуктор ни провери и аз му казах, че сме от влак 21 и отиваме в Русе. Той ме попита, какво правим тук и на моя въпрос, къде сме ми отговори, че сме до Плевен. Извиних се, че сме проспали Горна Оряховица, ще преспим в "Ростов" и утре се връщаме обратно. Показах и Плевен, който тя не беше виждала и с последния влак се дотътрихме до Русе в ранна доба с повече от два дни закъснение.но пиенето и мезетата си ни чакаха и стана тя каквато стана.
Беше великолепно пътешествие. Не, тогава вероятно за 25 лева можеше да обиколиш цяла България, но друго си е да ти кажат:"Ха сега лашкайте се насам-натам, за да стигнете за където сте тръгнали".
Последно промяна от pti на Сря Окт 19, 2011 3:46 am, променено общо 1 път.
Съгласявам се с теб. Не знам Скутаре, но имах някои аргументи. И направих най-простото - Google "височина на жп мостовете". Първото, което ми излезе беше страница с места за скачане и най-отгоре беше жп мост до Буново висок 30 метра. Буново е на жп линия №3 (подбалканската) между Долно Камарци и Мирково. Има 6 моста Дкм-Мир, но нито един със светъл отвор повече от 15 метра.bdz46 написа:Къде ти в полето Скутаре - Маноле мостове по 45 метра височина.
По тези съвети с бънджито няма да е цоп, а туп.
Това е ширина, а не височина на свелия отвор. Височината не е посочена.
Тук
http://www.rail-infra.bg/cms/opencms/me ... jenia.html
ще намерите всички таблици на жп мостовете.
По-надолу имаше още един жп мост висок 24 метра - край Розино, което е на същата линия №3 между Клисура и Христо Даново. Има четири моста Кс-Хд, но нито един със светъл отвор повече от 20 метра. Повече проверки не съм правил. Всичко е ясно.
На кого му пука този светъл отвор, че и го делят от колона до колона, а не дават височината, не знам.
Знам че тунел номер 5 се намира между Дряново и Царева Ливада, но както се изрази ти от Тулово към Царева Ливада и се зачудих. За име на тунел номер 5 незнам, самият тунел съм го минавал стотици пъти с влак и 1 път пеша. С Б ако започва, може да е Бачо Киро, наблизо има пещера с това име, както и жп. спирка.
Информация
Модератори