Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

О, и аз съм ''пружинирал'' в 4647 и то вагона за Пловдив /ех тоз вагон :cry: /. А относно причината 47 със зелена да са толкоз много - сините са на ''гробището за вагони'', в товарна гара Русе .... Почти всяка ГО 47 ца е със зелена тапицерия, а русенски не останаха в движение, с изключение на БВ 4647 и понякога на любимите ми бургаски вагони 3660/3661 :twisted:
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Стига рева и ти с тоя влак 3660-3661.Пътувал ли си някога с него от Русе до Бургас ,или обратно?Влака си генерира отлична населеност за скромните си 3 вагона.Вярно е ,че почти никой не пътува от Русе до Бургас с него ,но да не забравяме ,че има и междинни гари,който генерират стабилен пътникопоток.Последно на 07.09.2010 пътувах с него от Русе до Бургас и не забелязах да вози "въздух" или пък да е безполезен.А относно това ,че е с 74-ки,ами нормално е .Влак пътуващ 6 часа и кусур е редно да е с такива вагони.От Бургас до Шумен влака винаги е пълен на 70-80%,от там нататък се поопразва ,но е нормално в предвид на това ,че Русе "умира"а и че влака след Каспичан спира на "всяка керемидка" бетер пътническите влакове .Не ми се сърди ,просто последните ти постове относно 3660-3661 ме изнервиха максимално,най-малко заради предубедоността ти и некомпетентността ти :wink:
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Градски, аз колкото пъти съм пътувал с този влак е бил пълен на 50% от Бургас до Карнобат, след това 10% до Комунари, от Шумен се пълнеше доста, на Каспичан вече приличаше на влак - по север не съм пътувал с него. На обратно - На Каспичан почти се опразва, след Шумен 20-30% и чак към Карнобат взема да се пълни, и в Бургас пристига на половина пълен. С уговорката че аз винаги съм пътувал в петък към Капсичан и неделя към Бургас
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На рожденния ден на Ванчо (4-ти юли 2009 г.) пътувахме точно с 3661 и като за 3 вагона си имаше добра населеност.Даже от Бургас се качиха доста хора , които слизаха на Айтос и Карнобат.Немалко бяха и тези , които го ползваха до Шумен.Като се сетя , че преди години е бил с 4 вагона , тук го виждаме дори с 5 , а аз помня , че в онези години имаше и първокласен вагон.Разбира се имам предвид редовен "А" вагон , а не както сега ако пуснат "Аme" , то да се води втора класа. :lol:
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Тоя влак още 80те години беше с 5В+1А, но тогава возеше и плевенска група - русенските вагони бяха 2, на някой тях пишеше "Приста" през лятото пускаха по още един вагон, след това плевенската група стана сезонна - от май до септември, а русенската постоянна тогава бяха 3В+1А. Когато Плевенската група беше целогодишна, и влака пътуваше през Дъбово имаше и фургон
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

2B+1A за Варна и 20 тина човека, 3 за Бургас и 4 човека в тях. Това нормално ли е ? При все че след Самуил обикновено влакът се пълнеше и когато беше с 3B вагона за Варна. Такава е картинката от начална гара. А при пристигане петък и неделя от Варна има народ и за още един вагон, от Бургас има-няма 20 човека... Всеки един влак орязаха в нашия район. Горските които нерядко са много пълни се движат с по два вагона, а бургарските са три. Нормално ли е това ? При все че едва ли има увеличен пътникопоток, колкото и да се пълни Шумен-Бургас, в което сериозно се съмнявам ... :evil:

п.с. Русе макар и да ''умира'' а това се отнася за цялата страна, все още е 140 хиляди, и си остава пети град в България, а това че хората рядко пътуват с влак показва че много от тях имат лични автомобили. А и с тия скорости от 60 км/ч в 21 век и разлика 2-3 часа с автобус, за кола да не говорим, как да пътува някой ? :roll:
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Какъв е извода?Че до Русе никой не пътува.Тогава предлагам влака да е Каспичан-Бургас .На Каспичан да прави връзка за Русе и вместо да се лангърка влак с 6 почти празни вагона ,да останат 3 ,но почти пълни.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Абсолютно съм съгласен. Вагоните Русе-Бургас спокойно може да са сезонни и да се движат само лятото

П.с. По този начин 9622 ще съкрати времепътуването си, макар и недостатъчно :(
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

plastikat написа:Какъв е извода?Че до Русе никой не пътува.Тогава предлагам влака да е Каспичан-Бургас .На Каспичан да прави връзка за Русе и вместо да се лангърка влак с 6 почти празни вагона ,да останат 3 ,но почти пълни.
3660/3661 и сега са Каспичан - Бургас - Каспичан. 9621/9622 возят вагоните за тях между Каспичан и Русе. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Днес на 9-ти коловоз на г СФ, беше гарирана композиция от бракувани 47-ци, бюфети и 17-ки. Вагоните се закараха към ПРР да се режат. На ПРР днес имаше още една композиция от брак пътнически вагони. Лошото е, че тези вагони бяха що годе окомплектовани и ще ги режат а на Илиянци седят скелети и не ги режат.
Мнения: 129
Регистриран на: Чет Яну 13, 2011 12:34 pm
Местоположение: Враца

Мнение от emoboi95 »

44142 написа:Днес на 9-ти коловоз на г СФ, беше гарирана композиция от бракувани 47-ци, бюфети и 17-ки. Вагоните се закараха към ПРР да се режат. На ПРР днес имаше още една композиция от брак пътнически вагони. Лошото е, че тези вагони бяха що годе окомплектовани и ще ги режат а на Илиянци седят скелети и не ги режат.
наистина на илиянци вагоните стоят от минимум 10г а защо не ги режат
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Искам да кажа, че всяка сутрин засичам различни бракувани вагони на 9-ти коловоз на гара София. Фургони и вагони серия 47.

Информация от днес: :arrow:
БВЗР 2611 начело с 45 196 + 2 атракционни вагона на опашката на влака
БВЗР 8611 начело с 46 211
БВ 3621 начело с 46 234
БВ 5621 начело с 45 176
БВ 7620 начело с 45 158
КПВ 20220 начело с 45 173
КПВ 50260 начело с 46 238 + 44 085
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Какви точно бяха зелените вагончета? Знам, че са били различни, предполагам единя Иранката, а другият 63А? Днес тея вагончета са ходили до Русе с 16.01, утре ще ходят до Троян.
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Saruman написа:Какви точно бяха зелените вагончета? Знам, че са били различни, предполагам единя Иранката, а другият 63А? Днес тея вагончета са ходили до Русе с 16.01, утре ще ходят до Троян.
Понеже бях в КПВ 20220 на една от вратите и хората слизаха и исках да видя машината и след това се обърнах на другата страна да затворя вратата и в последния момент на затворена врата видях последния вагон, който беше иранката. Другият мисля, че беше подобен на иранката.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Утре ще ги видя на Левски и ще ги снимам!
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация