47 ците със старите зелени тапицерии.... лятото при 40 градуса отвън и 50 вътре, когато си със шорти ли къси панталони и тениска - когато решиш да станеш и усетиш как тялото ти мазно се отлепва от тапицериятаsvd90 написа:Пак е по-добре 50 и 47-ци пред това чудо 43/45...
Да се уведомят всички форумци, че утре сутринта 1 май 2011 година спешно заминавам за Истанбул, Турция и няма да се върна преди Гергьовден 6 май 2011 година да знаете!!!
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Пак е по добре от твърдите седалки на 43 и мръсотията на седалките,да не говорим пък миризмата на WC07 написа:47 ците със старите зелени тапицерии.... лятото при 40 градуса отвън и 50 вътре, когато си със шорти ли къси панталони и тениска - когато решиш да станеш и усетиш как тялото ти мазно се отлепва от тапицериятаsvd90 написа:Пак е по-добре 50 и 47-ци пред това чудо 43/45...![]()
![]()
Но купетата и коридорите са незаменими - станеш излезеш да те духне малко вятъра... сега в 43 и 45 все някой ще се размрънка че му духа.... макар че не им обръщам внимание - "на който му пречи да се премести"
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
http://bgrail.info/IMG_4018.jpg
искам да питам от къде се пръкнаха тези вагони ?
искам да питам от къде се пръкнаха тези вагони ?
Виждам 74-ки и първокласна 40-ка (предполагам).Какво за тях , те са си български.И като гледам от снимката , този влак е с увеличен състав.
Май почти не останаха 47-ци със зелена тапицерия.Колкото пъти случвам да пътувам с тях , все са със синя.07 написа:...
47 ците със старите зелени тапицерии.... лятото при 40 градуса отвън и 50 вътре, когато си със шорти ли къси панталони и тениска - когато решиш да станеш и усетиш как тялото ти мазно се отлепва от тапицерията![]()
![]()
Но купетата и коридорите са незаменими - станеш излезеш да те духне малко вятъра... ..
В ГО да е останала някоя оригинална 47, непретапицирана... иначе със синята си е екстра.VESO написа: Май почти не останаха 47-ци със зелена тапицерия.Колкото пъти случвам да пътувам с тях , все са със синя.
От вагонно депо Надежда.mitkodiablo написа:http://bgrail.info/IMG_4018.jpg
искам да питам от къде се пръкнаха тези вагони ?
На 43 са твърди като камък седалките... за тоалетните няма какво да коментираме!svd90 написа: Пак е по добре от твърдите седалки на 43 и мръсотията на седалките,да не говорим пък миризмата на WC
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Актуална информация от днес , Международният ден на труда.
- локомотиви:
43517-2
тов.влак.
44060-2
10114;
44105-5
"Янтра" 2641;
44134-5
1627.
45155-9
1625;
45160-9
20104;
45166-6
50265.
46229-1
"Диана" 8640;
46231-7
тов.влак;
46238-2
"Сл.бряг" 8611.
- мотриси:
10023-3+10024-1 и зад нея 10029-0+10030-8 обслужваха 6625.
30007-3+30008-1 и зад нея 30005-7+30006-5 обслужваха 50219.
30017-2+30018-0
10134.
31013-0+31014-8
10260;
31011-4+31012-2
30116 с +20 на центр. СФ.
Поради технически проблем , снимките ще бъдат качени по - късно и във foto.bg.
- локомотиви:
43517-2
44060-2
44105-5
44134-5
45155-9
45160-9
45166-6
46229-1
46231-7
46238-2
- мотриси:
10023-3+10024-1 и зад нея 10029-0+10030-8 обслужваха 6625.
30007-3+30008-1 и зад нея 30005-7+30006-5 обслужваха 50219.
30017-2+30018-0
31013-0+31014-8
31011-4+31012-2
Поради технически проблем , снимките ще бъдат качени по - късно и във foto.bg.
Последно промяна от VESO на Нед Май 01, 2011 9:45 pm, променено общо 1 път.
Пази Боже! Веднъж с Наско нацелихме 47-ца със зелена тапицерия в състава на 4646 и понеже нямаше никъде другаде свободни купета , за да се изтегнем на седалките и да спим , бяхме принудени да се разположим в този вагон.После цяла нощ се клатихме като рапъри. 
Последно промяна от VESO на Нед Май 01, 2011 10:13 pm, променено общо 2 пъти.
Информация
Модератори