Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Не е съборен стария надлез край Поповица. Преди 2 дни минах от там.
Мнения: 69
Регистриран на: Нед Окт 24, 2010 9:12 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:
надлез

Мнение от bagerite »

Надлез на Първомай е имало 70-те години и то до началото, после вече нблизо 40 години е с подлез.
обичам влаковете
Зам. Администратор
Мнения: 375
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 3:44 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от bdz_bg »

Вчера 16.05.2011 реших да се разходя до Димитровград и направих доста снимки на трасето. Надлеза на гара Поповица не е съборен още. Гара Първомай е със статут на спирка има само един коловоз. Контактната мрежа е направена почти навсякъде с изключение около надлеза на Поповица и на гара Първомай. Направи ми впечатление, че TERNA почти не работят нищо. Забелязах, че на една от гарите, мисля, че беше Катуница копаеха за да прекарват осигурителната инсталация.

Бившата гара Скобелево.
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC010901.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC010911.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC010932.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC010948.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC010956.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC010966.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC010975.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC010987.JPG
Надлез между Скобелево и Сталево.
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011009.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011015.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011032.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011058.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011063.JPG
Това е някакъв индустриален клон който се е отклонявал от Скобелево.
Следват снимки на извадената стара линия.
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011115.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011108.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011115.JPG
Построената вече нова линия.
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011128.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011142.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011159.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011165.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011192.JPG
Надлеза преди сп. Крум.
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011266.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011274.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011288.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011316.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011327.JPG
Спирка Крум.
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011342.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011353.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011362.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011372.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011383.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011412.JPG
Мужду Крум и Димитровград.
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011422.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011422.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011472.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011503.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011563.JPG
Работен влак на Асталди.
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011523.JPG
Това е клона който свързва работната база на Асталди с линията (предполагам, че старата) понеже на Димитровград старата линия си стоеше.Новата минава близо до старата.
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011571.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011587.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011593.JPG
Снимки от ПВ 40252.
Старата линия.
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011607.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011621.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011632.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011647.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011656.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011668.JPG
http://www.foto.bg/data/7724/medium/DSC011671.JPG

Два клипа в участъка Скобелево – Крум.
http://vbox7.com/play:4dec2f60
http://vbox7.com/play:016fd6db

От видяното мога да кажа, че пътя вече е положен почти целия остава само между Крум и Димитровград. Забелязвам, че работят доста по интензивно от Terna по – принцип. Въпросния надлез в Димитровград с кулата си стои. Силно се надявам, че ще приключат работата в срок. Лично мое мнение е, че до момента Асталди работят по – добре от Гърците, но има още време така, че не бързам да правя някакви заключения от сега.
Пътувай с влак - спаси природата !
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Много хубав материал. Гара Първомай и Поповишкия надлез са резилът на века. А Асталди бързат, ама без КМ ...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На 23-ти юли заедно с форумците Dimitko_94 и Desiro_94 пътувахме в направление Пловдив - Димитровград и от гара Първомай бяхме транспортирани с автобуси.Нещата , които ми направиха впечатление - на гарите Катуница и Поповица са поставени стълбове с информационни светлинни табла , а отгоре мъдрещ се часовник.Ето един такъв стълб.
На гара Първомай влакове се приемат само на първи коловоз , тъй като само той същестува.Интерес представляват високите перони между 2-ри и 3-ти , но като гледам района , мисля , че гарата няма да е с повече линии.На много места се монтират шумозаглушителни стъкла.Снимка от перона.
По време на транспортирането ни с автобуси , дадох апарата на Dimitko_94 , който бе заел по - изгодна позиция в рейса и той направи няколко снимки.
Така изглежда Скобелево:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4.
A това е от спирка Крум.
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
Както се вижда , все още няма поставена конт. мрежа , а на места има доста довършителни дейности.
Цялото времепътуване от Първомай до Димитровград с автобуса отне близо час и половина.Транспортирането е отразено на гарата в Димитровград и на светлинните табла.Едва ли някъде другаде може да се види подобно нещо. :D
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Веско, поповския надлез разрушен ли е? Вариантата под него с намалението 25км/ч се надявам също да са изчезнали при последните "прозорци".
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Все още не е бутнат.Поне това видях от мотрисата.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

180 снимки от Скобелево до Крумово от миналата седмица: http://bgrail.info/photos.php?mode=show_album&id=215
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Защо в България всичко хубаво става бавно и славно ! - въпросът е риторичен. :wink:
Браво на Тошко за хубавия репортаж !
Дай боже до 2 години да бъде завършено цялото трасе .
Мнения: 36
Регистриран на: Чет Сеп 02, 2010 4:14 pm
Местоположение: София

Мнение от lordvee »

bdz_bg написа:Вчера 16.05.2011 реших да се разходя до Димитровград и направих доста снимки на трасето.
Може би глупав въпрос, но от снимките изглежда, че новото трасе е с един коловоз... Такъв ли е проекта???? един коловоз на 160км/ч???

Надявам се да не е така...

В.
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

Ми един е. :wink:
Обсъждано е 10000 пъти. Чети назад по темите.
Мнения: 36
Регистриран на: Чет Сеп 02, 2010 4:14 pm
Местоположение: София

Мнение от lordvee »

assen5 написа:Ми един е. :wink:
Обсъждано е 10000 пъти. Чети назад по темите.
Не намерих дискусия по логиката на решението по-горе в темата.
Не ми е ясно честно казано какво ще се спечели като време да хвърчиш на 160 за да се разминаваш после на някоя гара в най добрия случай за най малко 5-6 мин загубено време?!?!?
Мнения: 56
Регистриран на: Сря Юни 01, 2011 8:40 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от r0n1s1z3 »

bdz46 написа:180 снимки от Скобелево до Крумово от миналата седмица: http://bgrail.info/photos.php?mode=show_album&id=215
=D>
Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай

Мнение от mitak07020 »

Искам да попитам защо на новите входни светофори на гарите между Катуница и Караджалово липсва поканителен сигнал :? :?:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Липсва и правоъгълника за 100 км/ч.
Без поканител не може, явно ще се монтират по-късно или са демонтирани за корекция, защото на Поповица има поканители, а още няма лампи.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация