Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Хора , наблюдавам , че инвалидните вагони взеха да се топят като пролетен сняг - изчезнаха 18 метровите 33-ки , които се пускаха на Янтрата и 4611 / 4612 (от него и фургона "избяга" вече :D ) , от толкова движещи се инвалидни 80-ки (тук съм описал дори колко ливреи имат) , има една или 2 в движение.А като се спомня преди колко влака се движеха с такива ; освен споменатият "Сл.бряг" , двете композиции на "Зл. пясъци" , Чайката , Дианата , че дори и 5623 / 5622 беше с "ABbds".А тук виждате интересна ситуация , от която "Сл.бряг" има и от двата типа.За последен път засякох иналидна 33-ка (от 18-метровите) в нощта на 12-ти срещу 13-ти ноември 2010 г. в композицията на 8626.
Къде изчезнаха тези вагони? Части ли няма , временно ли е това? Въпроси , на които времето скоро ще даде отговор...

Взехме обаче да се отклоняваме от темата.
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Добре де, ти питаш аз си имам своето разумно обяснение за изчезват.В случай, че не съм прав кажете.
Та колко инвалида си виждал по влаковете ? Та те до перона не могат да се доберат.В случай, че се доберат кажи как я виждаш тая да се качат ? Въобще тея вагони са колкото да са каже, че БДЖ е осигурила достъпа на хора в неравностойно положение.Обаче на практика колко е така, сам можеш да прецениш.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Аз лично ведб=нъж съм влизал в такъв вагон и си имаше трима пътника с придружители... А те си имат и възможност за превоз на велосипеди. В това отношение мисля че няма две мнения относно факта,че много хора и в момента при липсата на такива вагони си возят колелетата :)
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Инвалидните вагони досега не съм виждал и един инвалид да возят.Показателен е примерът със "Сл.бряг".На ПО съм виждал няколко пъти да свалят / качват инвалид и то все от 63-ката "Bpb" , не и от инвалидния.Основно тези вагони се ползваха за другата цел - превоз на велосипеди и тук наистина съм попадал на случаи с колела , оставени там от собствениците им.
Реално обаче , както 33-ките , така и 80-ките се ползваха от превозните бригади и служителите на "Транспортна полиция" , които заключаха челните врати към останалата част от композицията , но след няколко случая на вдигнати скандали от страна на Наско и написано писмо до Дирекцията , вратите спряха да се заключат.Все още забелязвам , че други пътници рядко се допускат вътре и веднага давам пример.Малко след Нова година едно момче си беше закупило билет за велосипеда от Пловдив за Стара Загора и пътуваше с 8611.Помогнах му да си качи колелото в инвалидния и още при влизането , нач.влака веднага се развика какво сме търсили в този вагон.Момчето му обясни , че си е закупило билет за колелото , а той веднага поиска да му го види.След вглеждане повече от 5 минути , сумтене и мръщене , той все пак му разреши да си постави велосипеда на стойката и да си го завърже , но изрично напомни , след като го поставим да отидем в другите вагони , понеже за 80-ката нямаме място и следователно нямаме право да стоим в нея.

Реално считам , че тези вагони имат място в композициите на някои от бързите влакове , тъй като изпълняват ролята 3 в 1.
1. Багажно отделение , пригодено за колети и пратки.
2. Места за трудноподвижни лица.
3. Първокласни купета за сядане.

Така при една реална композиция се спестяват: фургон (в който редовно се вози въздух) , инвалиден вагон (в който няма кой знае колко инвалиди) и първокласен вагон (на доста влакове населеността в първата класа не е от завидните).С такъв тип вагони могат да бъдат съставите на бързите влакове по 5-та , 7-ма , 9-та , че дори и по 1-ва линия.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Лично съм виждал на слънчевия посока Бургас, от СЗ да качат 6 човека с инвалидни колички.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Веднъж пътувах с Дианата мин. година и от Пловдив към София сутринта качиха жена с инвалидна количка в тогавашната инвалидна 63-ка.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Защо 8611 Сл,бряг спира сега пък на Михайлово? :roll: :oops:
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

За среща с 8610, вероятно започват прозорците по реконструкцията или прозорци по КМ...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Принципно 8610 идва първи и чака , но сега при тези ремонти , 8611 ще е този , който ще пристига.От това правя извод , че ремонтните дейности са точно в удвоения участък Михайлово - Стара Загора.
Мнения: 19
Регистриран на: Пон Фев 01, 2010 10:22 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от seawaus »

Реконструкцията започва ли вече?
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Не ето отговора:
... От утре (16-ти април) до 30-ти юни ще бъдат въведени временни промени в разписанията на два бързи и два крайградски пътнически влака на „Холдинг Български държавни железници” ЕАД, които се движат в различни участъци на страната. Промените в графика за движение на тези влакове се налагат във връзка с технологична необходимост...

...

... Крайградският пътнически влак № 40250 от Димитровград за Михайлово, който обичайно тръгва в 08:07 ч., ще заминава от Димитровград с 38 минути по-късно от досегашното си разписание, т.е. в 08:45 ч. За пътниците от този влак ще бъде осигурена връзка в гара Михайлово с бързият влак със задължителна резервация № 8611 от София за Бургас, който ще спира на Михайлово в 09:59 ч...
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

След като КПВ 40250 е изтеглен назад, той ще загуби връзката си с ПВ 80113, което ще се компенсира със спирането на 8611 в Михайлово, за да може да се осигури пътуването до Стара Загора, а оттам връзката с "горския" 40104.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Всичката дандания е заради някололко трасета на "Оптими", които се движат два, три пъти в месеца. Аз не виждам логика да се правят такива промени, засягащи влакове които се движат всеки ден, за да осигурим трасе на Оптимите, които и без това не се движат навреме.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Ако някой знае нека каже с какво се движи влак 20101. В сайта го дават електричка. Кажете ми че лъжат :D
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Vancho написа:Ако някой знае нека каже с какво се движи влак 20101. В сайта го дават електричка. Кажете ми че лъжат :D
ПВ 20101 е електричка серия 32. Мотрисата идва от Мездра с КПВ 20200 и заминава за Червен бряг с ПВ 20101. Случвало се е да го виждам и с дезиро, но това много, много рядко се случва.
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация