Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Някъде из форума се бе дискутирала тази чудата техника, но ето че намерих малко повече данни, чертеж и снимки.

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

Дължина с буферите: 35 600 мм
Ширина: 2 600 мм
Най-голяма височина: 3 600 мм
Междурелсие: 1000/ 1435 мм
Тип: Дизел - моторна гарнитура
Колоосна форума: 1-А-А-1
Максимална скорост: 100 км/час
Служебна маса: 43 т
Колоосно натоварване: 12,5 т
Задвижване: 2Х250 kW дизелови двигатели
Предавателна система: Хидравлична
Устройство за бдителност: ДА - активен тип, действащо по време
Скоростомерна инсталация: HASLER RT12/A28 0 - 120 км/час
Управление: електро - пневматическо

БРОШУРА: http://ganzdata.hu/cat/bz/images/fullsize/bz60112.JPG

ТЕХНИЧЕСКИ ЧЕРТЕЖ
Изображение

ОБЩ ВИД
Изображение

САЛОН
Изображение

САНИТАРЕН ВЪЗЕЛ
Изображение

КОМАНДЕН ПОСТ
Изображение
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

1-A-A-1
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:1-A-A-1
Грешка при изписването. Всяка тягова група задвижва по една колоос - вътрешната на всеки вагон.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Интересна техника. :D Идеална според мен за второстепенни отсечки като Левски - Троян. :lol: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За второстепенните неелектрифицирани участъци е идеален.Така и повече закрити за пътническо движение отсечки биха получли своя шанс.В съседна Румъния също експлоатират такива релсови превозни средства , вижте тук и туктова е от Сърбия.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Весо, това са шинобуси. Икаруса-мотриса също е подобно нещо, но класа над тези дараци.
Мнения: 12
Регистриран на: Чет Апр 07, 2011 9:21 am
Местоположение: Пловдив

Мнение от Nikolay_Yovchev »

lok45111 написа:Весо, това са шинобуси. Икаруса-мотриса също е подобно нещо, но класа над тези дараци.
Точно така. И в Сърбия им викат "шинобуси". Возил съм се на такова нещо в Сърбия преди години. Малко е странно, а на мен ми беше смешно :lol: . Все едно автобус с шофьор, ама на релси. В момента има подобни, внос от Швейцария, втора ръка. Пътуват по линията Ниш-Зайчар- Неготин- Прахово и Зайчар-Бор-Майданпек.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Нека пак да напомня, че сръбския шинобус си е чист рейс на релси докато ИКАРУС-райла си е дизелова мотриса.
64.19
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

lok45111 написа:Нека пак да напомня, че сръбския шинобус си е чист рейс на релси докато ИКАРУС-райла си е дизелова мотриса.

я пак.... :)))))

Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Това на снимката, показана от теб е чист ШИНОБУС - автобус, пригоден за движение по ЖП линии.

АУТОРАЙЛ е дизелова съчленена мотриса и като такава има всички необходими устройства - теглично-отбивачни съоръжения, автоматична спирачка със сгъстен въздух, сигнализация съгласно действащите ЖП нормативи.

Правете разлика между двете :wink:
64.19
Мнения: 12
Регистриран на: Чет Апр 07, 2011 9:21 am
Местоположение: Пловдив

Мнение от Nikolay_Yovchev »

Това чудо дори няма буфери, а броня, за пръв път виждам такъв хибрид :lol: Бях виждал чехите бяха направили SKODA RTO фабрично от TIR на автобус, ама не очаквах, че мога да видя подобно нещо. Снимката е страхотна!
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация