Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Чудя се какво ли прави там цял ден.Поне не могат ли да го използват за обслужване на някой влак,като например 8660/8661.От доста време бургазлии не могат да му осигурят тяхна машина,а ползват старозагорски електровози.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не могат да ползват машината в Бс, защото там никой няма правоспособност за нея.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Добре,правоспособността за 462XX-X не се ли признава и за 440XX-X?Ами машинистите,и те ли стоят цял ден в Бургас?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не се признава.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Скоро за съжаление БС ще ръчкат 001 и 002 през деня. Като знам какво е състоянието на тяхните 462, изобщо не ми се нрави да карат СФ 44001 и 44002 но всичко се нарежда от Вазов.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Нека помислим логично.Локомотивът на 8627,поемащ 8626 стои в Бургас през времето от 6:22 до 21:55.Не е ли по - добре да се свърши нещо полезно,отколкото да стои безучастно в депото.Пак се чудя,лок.бригада цял ден какво ли прави в морския град - през лятото ще имат време и за плаж,ами зимата......
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Със сигурност половината време ще спят някъде, понеже не са спали цяла нощ. :wink:


Admin: За пореден път се засяга тази тема, пишете тук каквото Ви вълнува всичко относно тази повеска. Всички други мнения в други теми ще бъдат трити и съответно предупреждение за потребителя, който не изпълнява заръката ми.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Ако не спиш след такава повеска ходиш като болен, а после вечерта до Пловдив си мъртъв.
Не ги мислете.
Мнения: 5
Регистриран на: Сря Фев 07, 2007 7:38 pm
Обратна връзка:

Мнение от Frysco »

44142 написа:Скоро за съжаление БС ще ръчкат 001 и 002 през деня. Като знам какво е състоянието на тяхните 462, изобщо не ми се нрави да карат СФ 44001 и 44002 но всичко се нарежда от Вазов.
E те бананите не са ли доста по близки до 46 2ХХ, отколкото до 43Р?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Изглежда, че са по-близки до 46200 и е така. Все и 44001/2 и 46200 са модернизирани в Кончар и е нормално да са много подобни. Със Шкода май нямат нищо общо вече - единственото такова е самият пребоядисан кош. Това направо е нов локомотив в стар кош. 44001/2 за разлика от 46200 са четириосни, и имат различно вътрешно оборудване. Що годе до Шкода се доближават на външен вид, макар и несъвсем. :wink:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Коша може да е стар, но е доста променен за разлика от 43Р. Едната от вратите от страната на машиниста е изнесена чак в машинното, има и ъглови прозорци на кабината за по - добра видимост. Прожектора и друг иначе другото си прилича, но наистина това си е нова машина, нищо общо със Шкодите.....
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Да.Бананите нямат нищо общо със червените Шкоди-единственото еднакво е,че са от една марка,иначе аз забелязах друга разлика между бананите и червените шкоди-надбуферните фарове при бананите(44 001 и 44 002)както и при всички Шкоди са 4 на брой,при оригиналните червени шкоди и четирите фара са бели,докато при бананите само най-страничните са бели докато тези които са по от вътрешната страна са червени.Забелязах тази промяна и при 46200.Там при оригиналните 46-ци (46 000 и 46 100)има само 2 надбуферни фара-по 1 над всеки буфер,а след модернизацията в Кончар са станали по 2 над всеки буфер подобно на 44 001 и 44 002-горните два са бели,а долните при 46 200 са червени.Също забелязах и,че при 44 001 и 44 002 големият фар,който се намира над кабината при червените шкоди е по-голям,а при 44 001 и 44 002 е сменен с по-малък.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Общи неща има много (не само във външния вид), но 44 001 и 002 са изградени по коренно различни принципи и оборудването им е усъвършенстван вариант на първите няколко машини серия 46 200. Рамата, скелета на коша и механиката са почти идентични с базовата серия 44. Променена е спирачната система. Тяговите двигатели и някои силови апарати са запазени с малки изменения, повечето оборудване в машинното отделение, обзавеждането на кабините, органите за управление и др са същите като на серия 46 200. Трансформаторите на 44 001 и 002 са изцяло нови.
Равносметката е, че 44 001 и 002 имат колкото общо с 44, толкова и с 46 200.
Мнения: 5
Регистриран на: Сря Фев 07, 2007 7:38 pm
Обратна връзка:

Мнение от Frysco »

bdz46 написа: Равносметката е, че 44 001 и 002 имат колкото общо с 44, толкова и с 46 200.
Тогава, не е ли все едно дали ще се обучават машинисти за 44001/002 или 46200?
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

По-скоро би следвало машинистите с тапия за 44 и 46 200 да получат правоуправление и за 44.0
Заключено

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация