
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Със сигурност половината време ще спят някъде, понеже не са спали цяла нощ. 
Admin: За пореден път се засяга тази тема, пишете тук каквото Ви вълнува всичко относно тази повеска. Всички други мнения в други теми ще бъдат трити и съответно предупреждение за потребителя, който не изпълнява заръката ми.

Admin: За пореден път се засяга тази тема, пишете тук каквото Ви вълнува всичко относно тази повеска. Всички други мнения в други теми ще бъдат трити и съответно предупреждение за потребителя, който не изпълнява заръката ми.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Изглежда, че са по-близки до 46200 и е така. Все и 44001/2 и 46200 са модернизирани в Кончар и е нормално да са много подобни. Със Шкода май нямат нищо общо вече - единственото такова е самият пребоядисан кош. Това направо е нов локомотив в стар кош. 44001/2 за разлика от 46200 са четириосни, и имат различно вътрешно оборудване. Що годе до Шкода се доближават на външен вид, макар и несъвсем. 

Един вагон, ама пълен! (4627)
Коша може да е стар, но е доста променен за разлика от 43Р. Едната от вратите от страната на машиниста е изнесена чак в машинното, има и ъглови прозорци на кабината за по - добра видимост. Прожектора и друг иначе другото си прилича, но наистина това си е нова машина, нищо общо със Шкодите.....

Да.Бананите нямат нищо общо със червените Шкоди-единственото еднакво е,че са от една марка,иначе аз забелязах друга разлика между бананите и червените шкоди-надбуферните фарове при бананите(44 001 и 44 002)както и при всички Шкоди са 4 на брой,при оригиналните червени шкоди и четирите фара са бели,докато при бананите само най-страничните са бели докато тези които са по от вътрешната страна са червени.Забелязах тази промяна и при 46200.Там при оригиналните 46-ци (46 000 и 46 100)има само 2 надбуферни фара-по 1 над всеки буфер,а след модернизацията в Кончар са станали по 2 над всеки буфер подобно на 44 001 и 44 002-горните два са бели,а долните при 46 200 са червени.Също забелязах и,че при 44 001 и 44 002 големият фар,който се намира над кабината при червените шкоди е по-голям,а при 44 001 и 44 002 е сменен с по-малък.
Общи неща има много (не само във външния вид), но 44 001 и 002 са изградени по коренно различни принципи и оборудването им е усъвършенстван вариант на първите няколко машини серия 46 200. Рамата, скелета на коша и механиката са почти идентични с базовата серия 44. Променена е спирачната система. Тяговите двигатели и някои силови апарати са запазени с малки изменения, повечето оборудване в машинното отделение, обзавеждането на кабините, органите за управление и др са същите като на серия 46 200. Трансформаторите на 44 001 и 002 са изцяло нови.
Равносметката е, че 44 001 и 002 имат колкото общо с 44, толкова и с 46 200.
Равносметката е, че 44 001 и 002 имат колкото общо с 44, толкова и с 46 200.


Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Информация
Модератори