Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Днес началници от ПО депо я приемат. 100% е ПО.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

И за какво са били всички тези курсове в депо София? :? Дано задържим двата Файтърa от Русе, 44 094 и 44 099.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Курсовете са, за да се ползват машините от 3622 и 8602.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

bdz46 написа:Курсовете са, за да се ползват машините от 3622 и 8602.
На следващия ден те не поемат ли 8601 и 3621?
Един вагон, ама пълен! (4627)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

До тогава стоят в депото. Могат да мушнат някоя вертушка до Голямо село или товарачка до Драгоман и обратно.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Новината не е радостна за софиянци. Несправедливо е. Но от друга страна ще може да се надяваме на истински бърз график. 4 лок 46 200 покриват изцяло бързите влакове на майните.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Вероятно две от 4-те 46200 ще обслужват "Родопите" и "Белия Кон". Ще видим как ще се вписват в кривите по дефилето. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

rexkos написа:Вероятно две от 4-те 46200 ще обслужват "Родопите" и "Белия Кон". Ще видим как ще се вписват в кривите по дефилето. :D
Графика в който е вкарана 46 229 и където вероятно ще бъде вкарана и 46 221 е за 3 машини. така че сигурно и 221 ще се движи по познатите вече на сички влакове 80502 8603/4 8610/15 1623.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

А другите две машини би трябвало да са 231 и 234. Едната ще обслужва ще е в графика, посочен от 44-134, а другата най-вероятно ще е на Белия или Родопите. :)
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Графика на "Родопи" е малко особен и такъв,че много рядко може да се обслужва от такава машина.Най-вероятно другата 46-00-ца ще отиде на 8610/8615,Дианата или 1623.
Колкото до Белия кон,теоретически има такава възможност,но само до София,където трябва да се сменява машината.Причината:
The change had been necessary due to the tight turns of the railway line in the gorge of the Iskar river through Stara Planina mountain. Locomotives of class 46 have a Co-Co wheel arrangement and cannot serve trains on this line.
(Накратко oписанието от Европейкия ж.п. сървър гласи - локомотивите от серия 46 са шестосни и не могат да се вписват в кривите по дефилето).
На тази страница вижте описанието към снимката с Белия кон,теглен от 242.Датата е 7-ми април,2004г.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Странно, чувал съм че 46-ците няколко пъти са минавали по дефилето. 06-ците пък, които също са 6-осни, редовно обслужват ЛТВ по Сф-Мз.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Серия 46 МОЖЕ да се движи колкото и душа иска по дефилето с всякакви влакове. Това, че има 6 колооси няма никакво значение и няма да е прецедент, защото неведнъж машина серия 46 е минавала от там. Имайте предвид и, че локалния влак там се обслужва по график от лок серия 06.
Машините могат да се вписват във всички криви от София до Мездра, в по-острите криви на 3-та линия, както и в още по-острите криви на отклоненията на стрелките, и в още по-най-острите криви в депо Бургас.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Че могат могат. Въпросът е как това ще се отрази върху износването на ребордите и най-вече върху техническото състояние на железния път.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

По 1-ва и по 3-та има и по-остри криви и не им се отразява чак толкова зле. Щом минават през кривата след Владая, където свършва намалението 50 и където 45 164 изпадна с 5620.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok43r написа:Че могат могат. Въпросът е как това ще се отрази върху износването на ребордите и най-вече върху техническото състояние на железния път.
Износването на железния път е проблем на НКЖИ а не на БДЖ или БЖК които оперират с машините! Колкото до самото износване - кривите между орешак и чумерна са същите като в дефилието - там релсите се въртят веднъж годишно, а в дефилието 2 пъти в годината! И още износването на релсите е нормално да бъде калкулирано в инфраструктурните такси, а те в цената на превоза.....Ако всичко е правилно пресметнато след износване следва своевременнен ремонт! Ако е вЕрно че 3 осни талиги се вписват трудно в нашите пътища то тогава как по стрелки и гари се движат маневрите серия 52 та те са си една четириосна талига! И как 6 осни вагони се вписват а 6 осен лок не може! Хора че не харесвате сините машини - хубаво ама мислете повече с тея глави бе! (имах предвид горните)

Admin: Изтрит е доста flood. При повторно разпалване на подобни реплики ще има наказания.
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация