Погледни пак.bobi124 написа:Vbox7 казва :Bdz_fan_site написа:Ето го клипа: Цък.
Код: Избери целия код
Този клип е личен
Вчера, преди втора смяна за работа, реших да се разходя до локомотивно депо и след това през гара Русе-разпределителна в посока гара Русе-изток, в която посока се намира и фабриката, в която работя. Тъкмо си бях взел фотоапарата от сервиз, белким има нещо за снимане из гарата и прилежащите й отклонения.
Излизайки от депото и навлизайки в разпределителна гара, отдалеч, на един от по-задните коловози снайперирах един от електровозите на БУЛМАРКЕТ. Поне така си помислих в началото. С постепеното приближаване към локомотива, забелязах че нюанса на тази червена боя нещо не ми се вижда като това червено на БУЛМАРКЕТ. Съмненията ми се оправдаха, когато прескачайки през коловозите доближих до ето, този хубавец на DB SCHENKER - RAIL BULGARIA:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14539.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14541.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14542.JPG
4. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14543.JPG
5. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14540.JPG
До колкото знам, това са локомотиви прозведени през 1994, по-нови от тези на БУЛМАРКЕТ. Друго, което успях да науча е, че влаковете, може би не всички, а част от тях, на този превозвач се движат между Нова Загора и Русе, откъдето през Дунав-мост за Румъния ги поема румънския клон на DB SCHENKER, кот например ето, този стар приятел:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... olai04.jpg
Снимки от останалата част от разходката ми можете да видите в темата за товарна гара Русе-изток - разпределителна.

Излизайки от депото и навлизайки в разпределителна гара, отдалеч, на един от по-задните коловози снайперирах един от електровозите на БУЛМАРКЕТ. Поне така си помислих в началото. С постепеното приближаване към локомотива, забелязах че нюанса на тази червена боя нещо не ми се вижда като това червено на БУЛМАРКЕТ. Съмненията ми се оправдаха, когато прескачайки през коловозите доближих до ето, този хубавец на DB SCHENKER - RAIL BULGARIA:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14539.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14541.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14542.JPG
4. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14543.JPG
5. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14540.JPG
До колкото знам, това са локомотиви прозведени през 1994, по-нови от тези на БУЛМАРКЕТ. Друго, което успях да науча е, че влаковете, може би не всички, а част от тях, на този превозвач се движат между Нова Загора и Русе, откъдето през Дунав-мост за Румъния ги поема румънския клон на DB SCHENKER, кот например ето, този стар приятел:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... olai04.jpg
Снимки от останалата част от разходката ми можете да видите в темата за товарна гара Русе-изток - разпределителна.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Ето клипче от днес на този превозвач: http://www.vbox7.com/play:0128379c
Днес, докато се прибирах от работа със служебния автобус, преминавайки по мост над коловозите при източната гърловина на гара Русе-разпределителна (вход/изход на гарата страна Варна, товарна гара-север и Дунав-мост), снайперирах за кратко товарна композиция, която до колкото успях да видя за бързо, излизаше по коловоза в посока Моста на Дружбата и Гюргево, Румъния. Това бяха от онези съчленени двусекционни платформени вагони с платнища, на които пише OMFESA, изписано като някакви абревиатура и лого, ако се сещате... По-интересно беше какъв локомотив беше начело на влака.
Лично за мен беше много интересно, защото за сефте видях такава машина на живо, макар и много скоростно.
Това беше ФАУ-200, вероятно на румънското DB SCHENKER, защото беше червен с характерната за DB бяла ивица под обзорните стъкла на кабината, това също успях да видя. Едва ли е бил от пирдопските, щом е потеглял с влак към Дунав мост. Дано някой път имам удоволствието да го видя спрял на някои от коловозите на гара разпределителна, че хем да го снимам и хем да му се порадвам. 
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
В Пирдоп от около една година няма вече V200. Учудвам се, че все още работят в Румъния - идеята на DB SCHENKER беше да ги спират от движение.Railroader написа:Това беше ФАУ-200, вероятно на румънското DB SCHENKER, защото беше червен с характерната за DB бяла ивица под обзорните стъкла на кабината, това също успях да видя. Едва ли е бил от пирдопските, щом е потеглял с влак към Дунав мост. .
V 200 изглеждат по този начин.Railroader , такава машина ли си видял? В Румъния на този частен оператор не съм виждал дори и по снимки от този тип локомотиви.
Администратор
Интересно защо на тези дизелови локомотиви еx DR119 и exDB219 е дадена серията V200? Те никога не са работили под това обозначение. Произведени са в Румъния и са доставени в бившата ГДР със серията 119 в началото на 80 те години на миналия век. След обединението на Германия получават серията 219 с цел уеднаквяване обозначенията на електрическите и дизеловите локомотиви в двете части на Германия. В Западна Германия сериите на дизеловите локомотиви са започвали с цифра 2, а в Източна - с 1. След обединението е възприет западния стандарт. Не знам защо, но в Германия локомотивите 219 имат прякор "подводница"VESO написа:V 200 изглеждат по този начин.Railroader , такава машина ли си видял? В Румъния на този частен оператор не съм виждал дори и по снимки от този тип локомотиви.
Серия V200 оригинално са имали два типа локомотиви - един в Източна и един в Западна Германия
V200 от Източна Германия
http://www.railfaneurope.net/pix/de/die ... 220274.jpg
V200 от Западна Германия
http://www.railfaneurope.net/pix/de/die ... 0002cs.jpg
Серията 219 са третия тип локомотиви, на които е дадена серията V200. Това обозначение те имат само в DB SHENKER България и Румъния. В други частни компании работят с оригиналните си номера
http://www.railfaneurope.net/pix/de/pri ... _181_K.jpg
Ако сметнат, че не му е тука мястото, моля модераторите да преместят написаното горе
Петко , колко V 200 имаше в Пирдоп , докато все още оперираха LSD? След сливането с DB Schenker , машините станаха собственост на новия оператор , но още тогава бяха спрени от движение.
Докато преглеждах няколко мои снимки , открих , че Schenker са пребоядисали една нашина.На 16-ти май 2010 г. съм заснел 204 399-0 с такава ливрея , а ето как изглежда този локомотив , сниман на 22-ри януари 2011 г.Мястото е същото , само коловозът е различен.
Докато преглеждах няколко мои снимки , открих , че Schenker са пребоядисали една нашина.На 16-ти май 2010 г. съм заснел 204 399-0 с такава ливрея , а ето как изглежда този локомотив , сниман на 22-ри януари 2011 г.Мястото е същото , само коловозът е различен.
Възможно ли е локомотива, който съм видял, да е бил като този от втората снимка или ако е бил V-200, то със сигурност е бил като машината от последната снимка?...Petko Ivanov написа: Серия V200 оригинално са имали два типа локомотиви - един в Източна и един в Западна Германия
V200 от Източна Германия
http://www.railfaneurope.net/pix/de/die ... 220274.jpg
V200 от Западна Германия
http://www.railfaneurope.net/pix/de/die ... 0002cs.jpg
Серията 219 са третия тип локомотиви, на които е дадена серията V200. Това обозначение те имат само в DB SHENKER България и Румъния. В други частни компании работят с оригиналните си номера
http://www.railfaneurope.net/pix/de/pri ... _181_K.jpg
Ако сметнат, че не му е тука мястото, моля модераторите да преместят написаното горе.
Ех, само да го хвана аз пак на разпределителна всичко ще се изясни!...
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Администратор
Информация
Модератори