
За 42 150 и 42 184 потвърждавам,че са в движение
Явно 42 150 са я трансферирали от Варненско в Дупница тъй-като 2 седмици подред я засичам на гарата в Дупница като първия път едва повярвах и трябваше да се вгледам добре за да видя че съм прав.
Първият път когато я засякох стоеше в единия край на гарата и чакаше задача,а в понеделник привечер когато отново я видях се готвеше да отвози вертушка вероятно през "пустинята".Интересното беше че първият вагон в композицията беше Еаоs натоварен със ..... скрап
Иначе същият ден се разминахме малко преди това с друга вертушка на Долни Раковец като начело на ТВ-то стоеше доста зле изглеждащата 42 184,а помощна на опашката на влака беше 44 076 мисля,която беше също в почти толкова трагичен вид
За жалост нямам снимки тъй-като нямах фотоапарат подръка,а и имах възможност да снимам само 42 150 при една от ситуациите,но вагонът в които бях спря чак в другия край на гарата 







ПР е най-разпространеният деповски ремонт след ГПР. СР си е наистина сериозен и голям ремонт и не всяко депо може да се справи с него. По груби сметки, след година и половина трябва да мине ГПР, а няколко години след това да спре за СР.
Кой знае боята до тогава до каква степен ще избледнее. 


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!



Ето и малко извънредно направени снимки от мястото на събитието ( правени са с мобилен телефон) :
общ вид
поглед към 1-ва кабина
номерът
шкафа в 1-ва кабина с оцелялата рейка където са се слагали понякога помощни средства
останките на 1-ви пулт
последния запис в бордовия дневник
24 / 25.01.2005 г. влакове 30570 / 30573 - бил е помощен на медния концентрат
последен поглед отпред
общ вид
поглед към 1-ва кабина
номерът
шкафа в 1-ва кабина с оцелялата рейка където са се слагали понякога помощни средства
останките на 1-ви пулт
последния запис в бордовия дневник

последен поглед отпред

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Информация
Модератори