Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

borislaviv написа:Ама "Флукето" как вижда развъртането на вентилаторите!
За какво да вижда развъртането? Има мултицет за тая работа - горните диаграми са при 50V, а долните две са при 150V.
Тези също са при 50V и при 150V но съпоставими.
Канал А - вторична на един от импулсните трафчета
Канал В - ключов транзистор за съответните двойка импулсни трафчета
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Ясно е че, с мултицет направо на двигателя се вижда нарастването на напрежението от 0 до 220V, за около 6 сек.Но тези графики от локомотив ли са сваляни или от стенда? Защото трафчетата са много навътре и не е удобно да се закачиш на тях.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

borislaviv написа:Ясно е че, с мултицет направо на двигателя се вижда нарастването на напрежението от 0 до 220V, за около 6 сек.Но тези графики от локомотив ли са сваляни или от стенда? Защото трафчетата са много навътре и не е удобно да се закачиш на тях.
На стенда. Той имитира добре локомотива. Вътре е целия изправител и 4-те трафчета.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Една шестица ще дойде в ПД за ремонт, 44 089, ако не е дошла вече де.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Добре са заравнили покрива на ПРР. Лошото е, че ще свършат покривните оборудвания от донорските машини.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

С какво са го заравнили ? Пак ли скъсана контактна мрежа ? И коя машина е пострадала ?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Покривното оборудване на 44089 е на земята. Причините се изясняват.
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Като има заповед на големи ремонти да се махат трирамените алуминиеви шарнири на токоснемателите и да се слагат стоманени така ще е.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

За сметка на това шарнирите остават здрави \:D/ . Простотията на някой хора надминава всякакви граници...
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
СЪОБЩЕНИЕ!!

Мнение от dido73 »

На вниманието на всички Машинисти-Специалисти!
СЪОБЩЕНИЕ!
Относно зачестили поръчки за неработещо SO1 на локомотив 44 098.2 съобщавам:
  1. 1. Локомотив 44 098.2 е оборудван с функционираща регулаторна платка на заряда на АБ. Тази платка изключва и включва зареждането на АБ переодически според напрежението й.
    2. Това, че няма заряд НЕ ОЗНАЧАВА, ЧЕ SO1 не е включило!
    3. Реле SO1 на локомотив 44 098.2 е изправно и работи!
    4. Регулаторната платка изключва заряда на АБ когато напрежението й достигне определена висока стойност. Когато тази висока стойност се достига прекалено бързо и регулаторната платка изключва прекалено бързо означава, че АБ е "сдала багашерите" и няма какво да пишете по поръчките глупости за неработещо SO1
Заряден режим се индикира от светещ светодиод на регулаторната платка. Когато светодиода не свети заряд няма! На локомотив 44 098.2 светодиода е зелен и е в горния десен край на платката. На други локомотиви с функционираща платка светодиода може да бъде червен и на друго място на платката.

Повечето локомотив на депо Пд са с НЕФУНКЦИОНИРАЩА регулаторна платка, поради вида на АБ. Демек платка има, но не работи и не влияе на заряда на АБ. На някои локомотиви регулаторната платка е изцяло демонтирана.

Разположение на платката:
Изображение
Заряден ток на АБ на локомотив 44 098.2:
Изображение
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Това за SO1 са пълни глупости. Всичко идва от платката но лок откакто излезна от ГПР, въпросната платка постоянно Вкл или Изкл. Това също не е нормално.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Това за SO1 са пълни глупости. Всичко идва от платката но лок откакто излезна от ГПР, въпросната платка постоянно Вкл или Изкл. Това също не е нормално.
Сменена е със сниманата на снимката. Дано има ефект. Ако ли не проблема е в АБ. При бързо вдигане на напрежение на АБ и бързо падане на тока означава, че АБ имитира зареденост, но капацитет не трупа. Като изключи платката при включен локомотив АБ не би трябвало да се разрежда.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Какви бяха щетите по 44098 след случката на Ямбол с Уикенда?
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Стопени преходни резистори поради залепване на контакт от контакторния блок. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

dido73 написа:
44142 написа:Това за SO1 са пълни глупости. Всичко идва от платката но лок откакто излезна от ГПР, въпросната платка постоянно Вкл или Изкл. Това също не е нормално.
Сменена е със сниманата на снимката. Дано има ефект. Ако ли не проблема е в АБ. При бързо вдигане на напрежение на АБ и бързо падане на тока означава, че АБ имитира зареденост, но капацитет не трупа. Като изключи платката при включен локомотив АБ не би трябвало да се разрежда.
Не ми е много работа, ама да попитам. Понеже тези платки се слагат само за оловните тягови акумулатори, при тях зарядният ток е по-малък, затова и волтодобавъчният трансформатор работи само с половината намотка т.н. на полупериод. С което се цели зарядният ток да падне на около 5А. На снимката виждам 15А, може снимката да е направена скоро след като локомотива е вдигнат под напрежение и зарядният ток да не се е нормализирал, или което е по вероятно батериите да са дали фира, тоест да плачат за нови. Защото и тези батерии станаха на повече от 10 години, което е много срок за тях.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация