

Глобален модератор
До 16.33 няма друга машина, ако не смяташ 16.01, която при палене, екипиране и горещ престой са гарира на канала пред парния цех, а студена са заключва в халето на стария струг. В близост е парен багер № 38, а вътре в парния цех е 11.10 без тендер, който отиде на 05.01.Saruman написа:Мерси, а защо си мисля че до 16.33 има и друга машина.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Глобален модератор
Още малко корекции на списъка:
Vlado написа:Тъй като видях, че няма списък с оцелелите и оцеляващи музейни парни локомотиви из страната ви прилагам същия по градове и серийни номера:
София – 01.23, 26.26, 05.01, 49.13, 48.04, 47.05, 479-60, 36.10
Левски – 17.68
Синдел – 36.01
Горна Оряховица – 03.12, 16.01, 16.33, 11.711, 16.23 (в ГОР), 11.10, парен багер №38, тендер от 15.04
Мездра - парен багер № ??, преустроен с ел. задвижване
Бойчиновци – 15.215
Монтана – 35.02
Стара Загора – 28.48 (555)
Дупница – 13.20
Септември – 10.76, 609.76, 611.76, 1-76, 506-76, 470-60
Банско – 504.76, 613.76, мотриса 82.01
Калояновец – 02.02, 01.13, 14.33, 14.41, 14.49, 15.242, 16.27, 19.25, 20.06, 10.10, 14.50, 14.05, 14.26, 14.42, 28.22, 12.03, 28.53
Асеново – 49.02, 36.09, 46.03, 46.13, 45.06, 15.17, 36.04, 15.24, 01.06, 01.07, 01.14, 25.161, 15.131, 01.05, 01.15, 12.17, 26.171, снегорин 99.081
Варна – 47.31
Димитровград – 26.19
ЖП музей Русе – 148, ДМВ 18.01
Депо Русе - 15.47, 17.01, 18.01, 19.62, 27.08
Червена вода – 50.01
Пловдив - 14.25
Царева ливада - 35.05
Червен бряг - 503.76
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Някой може ли да каже дали парният багер в депо Ст. Загора , заснет от Н. Петракиев на тази снимка още съществува?
VESO написа:Някой може ли да каже дали парният багер в депо Ст. Загора , заснет от Н. Петракиев на тази снимка още съществува?
Там си е и си е се същият


Емо, а с 11.10 какво ще се прави? Чака се окомплектоване с тендера на 05.01 и прибиране в Асеново или има и слаба надежда за възстановяване?Tramway написа:До 16.33 няма друга машина, ако не смяташ 16.01, която при палене, екипиране и горещ престой са гарира на канала пред парния цех, а студена са заключва в халето на стария струг. В близост е парен багер № 38, а вътре в парния цех е 11.10 без тендер, който отиде на 05.01.Saruman написа:Мерси, а защо си мисля че до 16.33 има и друга машина.
Защо питам за второто - защото доколкото чух, ще се възстановяват само по-нови (произведени след 1940 г.) машини, а 11.10, май, е такава.

мисля че вече не съществува, но нека тената каже кога го е виждал последноVESO написа:Някой може ли да каже дали парният багер в депо Ст. Загора , заснет от Н. Петракиев на тази снимка още съществува?


Глобален модератор
Макар че 11.10 е уникална и друга като нея няма и не е имало в целия свят, засега няма надежда да са прави, защото ще иска много пари. Най-добре да си отиде пак в Ас да чака по-добри дни, но без тендер няма как. А тендера от 05.01 вече го разфасоваха - изповзеха му лагерите, сега може и някоя колоос да му вземат, тъй че не знам какво ще я правим 11.10 и къде ще я дяваме.Vlado написа:Емо, а с 11.10 какво ще се прави? Чака се окомплектоване с тендера на 05.01 и прибиране в Асеново или има и слаба надежда за възстановяване?
Защо питам за второто - защото доколкото чух, ще се възстановяват само по-нови (произведени след 1940 г.) машини, а 11.10, май, е такава.
11.711 е малка индустриална машинка и няма нищо общо със серия 11 на БДЖ. Тя е турена на парче пред администрацията на депото като паметник.Saruman написа:Ами 11.711?
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Днес докато си преглеждах стари снимки , попаднах на една от депо Червен бряг , на която на преден план се вижда талига от локомотив серия 76-00.Снимката е тази:

Забележете обаче , че на заден план се вижда някакъв парен локомотив , който не е упоменат в списъка.Посоченият там 503.76 изглежда така и се намира на съвсем различно място.Следователно се касае за някаква друга машина.Някой знае ли коя е тя? Nikss , който бе с мен при тази снимка , може да каже дали парният локомотив си е още на същото място.

Забележете обаче , че на заден план се вижда някакъв парен локомотив , който не е упоменат в списъка.Посоченият там 503.76 изглежда така и се намира на съвсем различно място.Следователно се касае за някаква друга машина.Някой знае ли коя е тя? Nikss , който бе с мен при тази снимка , може да каже дали парният локомотив си е още на същото място.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Глобален модератор
Информация
Модератори