
Разбира се при потеглянето на БВ 4612 той тръгна по правилния си път.А ПВ20132 по принцип го вкарват много рядко на 3-ти коловоз-веднъж това стана по голяма случайност,защото на 4-ти и на 5-ти коловоз имаше товарни влакове и нямаше къде да го приемат,а 2-ри коловоз имаше хопери-дозатори от едната страна,а на 1-ви коловоз щеше да мине БВ 2611,така,че нямаше как.А иначе почти винаги ПВ20132 влиза на 4 и 5 коловоз.Само ако БВ 2611 се движи с повече от 10 мин.закъснение тогава може да пуснат ПВ20132 по трети коловоз.Пускането на ПВ20132 не може да се осъществи винаги,защото 1,2 и 3-ти коловоз се свързват в една обща стрелка и оттам вече става отделянето за двата пътя.Един път дори ПВ20132 го пуснаха до Долни Дъбник по неправилен път,а после тръгна по правилния.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

211 умора няма.Днес отново беше начело на "Сл.бряг",пристигнал на гара Пзк навреме.Снимки от интериора на 18-метровия вагон за превоз на инвалиди:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633067135043876250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633067135293876250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633067135043876250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633067135293876250.jpg
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

http://foto.bg/data/1847/medium/vlaka_v_4erven_brqg.jpgNikss написа:..Неее.Когато баща ми беше с ПВ20132 и аз го чаках на гарата влезе на 4-ти коловоз.Така,че почти винаги влиза или на 4 или на 5.

ТП
- 32-099 Влезна и излезна. Имаше пробрем с АЛС на 100. Наложи се подмяна на платки SC140 и начално пълно задаване на данни. Също така бе отстранен проблем с термостат калорифери моторен 100
- 44-090 Влезна и излезна без особено големи проблеми. Имаше малък проблем с ГВП, но бе отстранен.
- 45-157 Влезна за УБМ и RFT. Излезна с изправни такива.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори