
Администратор
Идеите ти са много добри, но по ред причини у нас няма как да се реализират. Относно качването в будката когато лок е в престой - ОК, няма проблем с ИА ЖА, но за каране от неправоспособни та дори и с машинист - тук вече ИА ЖА няма да допусне.
В Сърбия има атракционни пътувания, в които желаещите след инструктаж пътуват и в кабините на локомотивитие, а 2003 г имаше пътуване, което в единия си етап се проведе само с куплирани по СМЕ 2 бр електровози(приблизително 50 км отсечка), като и в двете машини имаше пътуващи - групата беше от 9 човека, пръснати по 4-те кабини.
Що се касае до "редовна" атракция, защо пък не? Пак си е атракция. Например веднъж месечно да се прави OPEN DOOR пътуване, като същото да се продава на цени, приемливи за българина. Пътуването може да е с някакъв излетен маршрут и обвързано с друг вид атракция - например София - Копривщица - София, като на гара КО, участниците с автобуси да се извозват до града, да разгледат забележителностите, да хапнат, да си купят сувенири и да бъдат върнати обратно на гарата, от където с ретро влака, обратно в София.
В Сърбия има атракционни пътувания, в които желаещите след инструктаж пътуват и в кабините на локомотивитие, а 2003 г имаше пътуване, което в единия си етап се проведе само с куплирани по СМЕ 2 бр електровози(приблизително 50 км отсечка), като и в двете машини имаше пътуващи - групата беше от 9 човека, пръснати по 4-те кабини.
Що се касае до "редовна" атракция, защо пък не? Пак си е атракция. Например веднъж месечно да се прави OPEN DOOR пътуване, като същото да се продава на цени, приемливи за българина. Пътуването може да е с някакъв излетен маршрут и обвързано с друг вид атракция - например София - Копривщица - София, като на гара КО, участниците с автобуси да се извозват до града, да разгледат забележителностите, да хапнат, да си купят сувенири и да бъдат върнати обратно на гарата, от където с ретро влака, обратно в София.

Е , под каране разбирам стотина метра напред и толкова назад, с 10-20 км/ч. Това е само идея.Щом има строги разпоредби трябва да се спазват.
Последно промяна от kassy на Пон Мар 07, 2011 3:26 pm, променено общо 2 пъти.
Тягов подвижен състава се управлява от правоспособно лице та ако ще и да ти е в двора -Нар.7 на Министерство на труда, чл.14
Но всяко лице преминало инструктаж по безопасност при пътуване в кабината на ТПС, и съгласувано от превозвача с ИА''ЖА'' може да пътува в локомотива. Процедурата не е тежка и времеемка но изисква, това да бъде организирана група, т.е. изисква списък на лицата, които ще пътуват, за да им бъде проведен инструктаж и да бъдат съгласувани.
Но всяко лице преминало инструктаж по безопасност при пътуване в кабината на ТПС, и съгласувано от превозвача с ИА''ЖА'' може да пътува в локомотива. Процедурата не е тежка и времеемка но изисква, това да бъде организирана група, т.е. изисква списък на лицата, които ще пътуват, за да им бъде проведен инструктаж и да бъдат съгласувани.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
09.03.2011 г.-сряда. Окончателно разписание:
Машина 16.01
Заминава от ЦГ София 8.42 ч.
През Волуяк до Перник, Радомир
Пристига гара Гюешево 16.40 ч.
Заминава от Гюешево 17.40 ч.
Пристига в Кюстендил 19.11 ч.
Нощува.
П.П.
Утре сме в Клисура!

Машина 16.01
Заминава от ЦГ София 8.42 ч.
През Волуяк до Перник, Радомир
Пристига гара Гюешево 16.40 ч.
Заминава от Гюешево 17.40 ч.
Пристига в Кюстендил 19.11 ч.
Нощува.
П.П.
Утре сме в Клисура!



Последно промяна от marvitch на Чет Мар 10, 2011 12:35 am, променено общо 2 пъти.
Пич, виж какво ми излиза на видеото ти;marvitch написа:Обещаното видео от гара "Септември" 06.03.2011 г.
Извинявам се недоброто качество. Цайтнот
This video contains content from Sony Music Entertainment, who has blocked it in your country on copyright grounds.

БДЖ НАД ВСИЧКО!
За съжаление 05.01 е стоплила лагер на тендерна колоос и е останала в Карлово. Атракционния влак пристигна с около 30 мин закъснение на Пирдоп, теглен от 43.514 и 16.01 зад него. Ето няколко снимки от престоя на Пирдоп в снежния и невероятно студен днешен "женски" ден:
http://foto.bg/data/4565/IMG_25422.JPG
http://foto.bg/data/4565/IMG_25411.JPG
http://foto.bg/data/4565/IMG_25443.JPG
http://foto.bg/data/4565/IMG_25451.JPG
http://foto.bg/data/4565/IMG_25462.JPG
http://foto.bg/data/4565/IMG_2547.JPG
Ето го и Баето Емил Стрезов до любимия си 16.01:
http://foto.bg/data/4565/IMG_25402.JPG
http://foto.bg/data/4565/IMG_25432.JPG
Двете машини начело на влака:
http://foto.bg/data/4565/IMG_25484.JPG
Видео клипове от пристигането и заминаването на влака:
http://vbox7.com/play:db0850e2
http://vbox7.com/play:82d72697
Електровоза е помагал на 16.01 през тунелите "Козница" и "Гълъбец". След Горно Камарци до София влака би трябвало да пътува само с парна тяга.
Направи ми впечатление, че от влака не слезе нито един турист да прави снимки или да разгледа локомотивите. Причина може да е било лошото време или разочарованието от големия брой "издънки" по време на пътуването. Все пак хората са дошли тук, за да пътуват с влакове, теглени от парни локомотиви. Предполагам, че ще искат и финансова неустойка от организаторите за неизпълнени договорени условия. Това в Западния свят е напълно нормална практика.
http://foto.bg/data/4565/IMG_25422.JPG
http://foto.bg/data/4565/IMG_25411.JPG
http://foto.bg/data/4565/IMG_25443.JPG
http://foto.bg/data/4565/IMG_25451.JPG
http://foto.bg/data/4565/IMG_25462.JPG
http://foto.bg/data/4565/IMG_2547.JPG
Ето го и Баето Емил Стрезов до любимия си 16.01:
http://foto.bg/data/4565/IMG_25402.JPG
http://foto.bg/data/4565/IMG_25432.JPG
Двете машини начело на влака:
http://foto.bg/data/4565/IMG_25484.JPG
Видео клипове от пристигането и заминаването на влака:
http://vbox7.com/play:db0850e2
http://vbox7.com/play:82d72697
Електровоза е помагал на 16.01 през тунелите "Козница" и "Гълъбец". След Горно Камарци до София влака би трябвало да пътува само с парна тяга.
Направи ми впечатление, че от влака не слезе нито един турист да прави снимки или да разгледа локомотивите. Причина може да е било лошото време или разочарованието от големия брой "издънки" по време на пътуването. Все пак хората са дошли тук, за да пътуват с влакове, теглени от парни локомотиви. Предполагам, че ще искат и финансова неустойка от организаторите за неизпълнени договорени условия. Това в Западния свят е напълно нормална практика.
05.01 до колкото разбрах е разплавила букса и в момента е в карлово и се сменя букса която им е изпратена от софия. 609.76 е с проблеми в регулатора като същия не затваря, а отделно са се появили и различни пропуски на пара и вода и за това е била загасена и не е поела влака. 16.01 до колкото разбрах са поискали помощ заради неблагоприятния профил и метеорологични условия. От София утре май ще се заминава с 01.23.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Информация
Модератори