
В събота ходих до Мездра. Отидох за малко към стрелките, за да погледам влакове. И като се връщам към 2611, с който щях да пътувам какво да видя? 44 066, фургонът и първите два вагона бяха откачени и композицията прегарира на 9-ти коловоз, поради повреда на отоплението във втори вагон (червено-бял 47 серия в окаяно състояние). Същият бе откачен, като на негово място маневрата докара и закачи един чисто лъскав и токущо минал ревизия (на 31.01.07) вагон 74 серия. 52-ката се оттегли и веднага Р-ката 44 066 с фургона и първия вагон прегарираха и се закачиха към влака. Хората, които имаха запазени места в 1-во класния вагон и в последните два (общо бяха 5+фургон) се качиха още докато първите два вагона барабар с фургона бяха на 9-ти коловоз. Тези, които обаче имаха запазени места в 1-ви и 2-ри вагон стояха на перона (6-ти коловоз) и чакаха. В крайна сметка влакът замина само с 4 минути закъснение, благодарение на добре и бързо свършената работа. В Мездра нямаше и помен от закъснението. 


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Няма много вагони, затова се пуска каквото е под ръка. Добре, че депо Надежда успя да осигури вагон и цялата работа беше свършена за 20 минути.
Един вагон, ама пълен! (4627)

В тази тема гледам не е писано от почти 3 г., но аз имам какво да споделя покрай последните ми пътувания.
На 16.01.2010 г. се прибрах с МБВ 382 от Сф и пътувах в 1-ви вагон. Като цяло отоплението беше съвсем слабо и почти не се усещаше. Във 2-ри вагон имаше повече хора, там не отидох да проверя, но предполагам е било по-топло, а в 1-ви за сметка на отоплението беше по-спокойно и до Чб си бях сам в купето.
Вчера пътувах с МБВ 463 от ГО до Сф във 2-ри вагон, а отоплението грееше силно, та се налагаше на всяка гара да се отваря прозореца, за да влиза въздух, а вратата на купето постоянно стоеше отворена. В коридора на вагона също беше необичайно топло, докато в 1-вия вагон беше прохладно.
Моето заключение е, че е редно при ревизии много внимателно да бъдат проверявани нагревателните елементи на вагоните тъй като не са единични случаите на вагони именно от серия 74, на които печките въобще не греят, а само вентилират студен въздух.
На ел. таблото има лампа "Отопление и вентилация включени" от което правя извод, че само вентилацията не може да работи без отоплението. Освен това има 2 бутона - "Вентилация" (доколкото си спомням зелен) над който пише "0" и бутон "Отопление" (ако не се лъжа червен), над който пише "1", което би трябвало да потвърди казаното. 
На 16.01.2010 г. се прибрах с МБВ 382 от Сф и пътувах в 1-ви вагон. Като цяло отоплението беше съвсем слабо и почти не се усещаше. Във 2-ри вагон имаше повече хора, там не отидох да проверя, но предполагам е било по-топло, а в 1-ви за сметка на отоплението беше по-спокойно и до Чб си бях сам в купето.
Вчера пътувах с МБВ 463 от ГО до Сф във 2-ри вагон, а отоплението грееше силно, та се налагаше на всяка гара да се отваря прозореца, за да влиза въздух, а вратата на купето постоянно стоеше отворена. В коридора на вагона също беше необичайно топло, докато в 1-вия вагон беше прохладно.

Моето заключение е, че е редно при ревизии много внимателно да бъдат проверявани нагревателните елементи на вагоните тъй като не са единични случаите на вагони именно от серия 74, на които печките въобще не греят, а само вентилират студен въздух.




Техник

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:47 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:46 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:46 pm, променено общо 1 път.

Техник
Информация
Модератори