




Техник
Случвало ми се е на Тулово, страна Змейово, ПС-то да свети с двата си фара (жълто и зелено).
Случвало ми се е на Веринско на изхода да свети само долното жълто, без никаква друга светлина.
И двете са теоретично невъзможни ситуации.
Наскоро някой пък каза, че видял на някаква гара (не помня коя) всичките изходи да светят зелено и червено едновременно.
Случвало ми се е на Веринско на изхода да свети само долното жълто, без никаква друга светлина.
И двете са теоретично невъзможни ситуации.
Наскоро някой пък каза, че видял на някаква гара (не помня коя) всичките изходи да светят зелено и червено едновременно.


Техник


Техник
По принцип не би трябвало да е възможно. Според мен за да изпратиш такъв влак или му даваш образец (за без изход), или с жезъл за работен влак.
Понеже всички пътни блокировки (без телефонен способ) са обвързани със стрелките на междугарие, ако стрелката не е в +(-), не се отваря разрешително показание на изходен.
Понеже всички пътни блокировки (без телефонен способ) са обвързани със стрелките на междугарие, ако стрелката не е в +(-), не се отваря разрешително показание на изходен.

Ключ-жезъла замества разрешителното показание на изходния светофор.
Ключа може да се извади от централизацията само при свободно междугарие и СОП, обърнат за клона. При това положение, докато ключ-жезъла е при машиниста на работния влак, междугарието се счита за заето.
Ако при СОП-а има съответните устройства на ОТ, след влизане на работния влак в клона, старши-маневристът може да постави ключ-жезъла в ключалката, с което междугарието се възстановява и могат да се движат влакове.
При заминаване на работния влак се връчва образец ІІ-А само за условията на работа в клона, но не и за заминаване при затворен изходен светофор.
Ключа може да се извади от централизацията само при свободно междугарие и СОП, обърнат за клона. При това положение, докато ключ-жезъла е при машиниста на работния влак, междугарието се счита за заето.
Ако при СОП-а има съответните устройства на ОТ, след влизане на работния влак в клона, старши-маневристът може да постави ключ-жезъла в ключалката, с което междугарието се възстановява и могат да се движат влакове.
При заминаване на работния влак се връчва образец ІІ-А само за условията на работа в клона, но не и за заминаване при затворен изходен светофор.
Информация
Модератори