Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Изпратили са го с образец. Причина не се сещам, за да ти кажа. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Как не се сещаш нали знаеш всичко и овладяваш влаковете? Човека ти казва че на изхода е светело червено и зелено още ли не се сещаш?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Защо не кажеш ти, щом обичаш да се заяждаш, м?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Ами то май май си пише - тръгнал. когато светело ем червено ем зелено.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е хубаво, но защо се е получило така :?: :roll: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Защото, машиниста е овладял влака. :D :D :D
Някак си не мога да повярвам, да свети хем зелено хем червено, защото веригите на двете лампи взаймно се прекъсват от релета.
Свети ли червено, друго нищо не може да свети, защото релето е превключило и е прекъснало веригата на другата лампа.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Случвало ми се е на Тулово, страна Змейово, ПС-то да свети с двата си фара (жълто и зелено).
Случвало ми се е на Веринско на изхода да свети само долното жълто, без никаква друга светлина.
И двете са теоретично невъзможни ситуации.
Наскоро някой пък каза, че видял на някаква гара (не помня коя) всичките изходи да светят зелено и червено едновременно.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

На Тулово стават много аномалии, там има парк с групов изходен, който е по обикновената сигнализация, а самата гара е поскоростна ( ПС-та входни, изходни) това незнам как се случило като в правилиниците пише, че неможе да има два вида сигнализация в една гара :?: :?: :?: пак и не само там.....
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

Груповите изходни на Тулово и те са по "Скоросната" сигнализация.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

На Захарна Фабрика веднъж си правихме експерименти с механика, всичките лампи на входния, страна Гб, светнаха. :)
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Ами хипотетично възможно ли е да свети изход в отклонение и под долната жълта и белия фар. Другия въпрос ми е: как се изпраща влак от гара в междугарие, където трябва да влезе, да речем индустриален клон? Стрелката на открития път е със СОП!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

По принцип не би трябвало да е възможно. Според мен за да изпратиш такъв влак или му даваш образец (за без изход), или с жезъл за работен влак.
Понеже всички пътни блокировки (без телефонен способ) са обвързани със стрелките на междугарие, ако стрелката не е в +(-), не се отваря разрешително показание на изходен.
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Яну 14, 2010 8:11 pm
Местоположение: vidin

Мнение от LOKOMOVEO »

Извинявам се за глупавия въпрос, но какво е жезъл и пътна блокировка?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ключ-жезъла замества разрешителното показание на изходния светофор.
Ключа може да се извади от централизацията само при свободно междугарие и СОП, обърнат за клона. При това положение, докато ключ-жезъла е при машиниста на работния влак, междугарието се счита за заето.
Ако при СОП-а има съответните устройства на ОТ, след влизане на работния влак в клона, старши-маневристът може да постави ключ-жезъла в ключалката, с което междугарието се възстановява и могат да се движат влакове.
При заминаване на работния влак се връчва образец ІІ-А само за условията на работа в клона, но не и за заминаване при затворен изходен светофор.
Мнения: 96
Регистриран на: Чет Авг 28, 2008 2:11 pm
Местоположение: България

Мнение от nagi »

Малко уточнение.
Ключ-жезъла може да се извади от инсталацията само при свободно междугарие и получено съгласие от съседната гара.
За условията на работа в клона се попълва образец II-39, а в образец II-А условията за движение на влака на междугарие.
Публикувай отговор

Обратно към “Сигнализация, централизация и блокировки | Signaling and blocking systems”

Информация