Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София
Здравейте! Някой може ли да каже колко развиват "Шкодите" при всяка една вдигната позиция и толкова ли бавно набират,че да е необходимо да се ръчкат толкова? Благодаря ви! :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Въпроса е силно относителен - има зависимости като маса на влак, влажност на железен път и др. Не набират бавно, просто за всеки един случай се подхожда различно - на тежките влакове, тяговите двигатели се развъртат по-бавно, тока на ТД намалява по-бавно и тогава не можеш да "ръгаш" като на един лек бърз влак, където ТД се развъртат бързо и тока пада по-бързо.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Благодаря за инфото Марио! :)
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

Аз малко се отклонявам от темата, за което се извинявам, но искам да попитам горе долу за какво време локомотива набира всичките 32 позиций (на автомат)?
И времето за качване до 32 и съответно разтоварването на локомоива до 0- ва позиция еднакво ли е?
Благодаря? :)
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Горе-долу по 3 позиции в секунда.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Времето за набиране на всички 32 позиции е 17 секунди ( + - 2 секунди най много ) , саответо и свалянето им...
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не забравяйте, че всичко зависи от настройката на редуцир-вентила. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не само.
Зависи много и колко леко се движат всички части. При студено и гъсто масло в картера на двигателя, започва да влачи.
При студено масло в казана още повече, но почти винаги казана на АТП е топъл заради трафа в съседство.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

На тази снимка http://dox.bg/files/dw?a=38b362e881 може да се види на коя "позиция" (над червената линия) локомотив 43Р с Vmax=130[km/h] каква теглителна сила и съответно скорост може да реализира.
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация