
Въпросът е съвсем друг : човек, който не разполага с личен автомобил и иска да стигне максимално близо от т.А до т.Б никога не би избрал влак, защото е бавен, в повечето случаи некомфортен и мръсен. В днешното напрегнато и динамично ежедневие едно от най важните неща е скоростта и подвижността. А БДЖ какво предлага губене на цял ден в път за някакви мижави километри. Просто хората нямат време за разходки и пътешевствия за съжаеление 


аз имам предостатъчно време и въпреки че имам личен автомобил кара го баща ми колата е семейна аз нямам шофьорска книжка все още. Затова винаги бих избрал влака за пътуване-колкото по-дълго пътувам, толкова по-голямо удоволствие получавам, имам 50% студентско намаление, мога да си обикалям из вагоните и т.н. На автобуса трябва да седиш на едно място и човек се схваща, няма и санитарен възел трябва да спира за нужди. Затова никога не бих сменил влака за друго превозно средство, дори и за самолет-полетите са много скъпи. Относно това за което ме излъгаха в Пловдив трябва лично да ви го обясня не е за пред целия форум и който иска може да ме посъветва-бих ви го споделил като на мъже, въпреки че не всеки ще го одобри.
Вчера докато пътувах с влак се случи нещо, което ми се е случвало още два пъти, та искам да разбера кое го причинява. На входа на гарата, влака рязко спря и след това се върна известно разстояние назад. От кондукторите чух да казват, че е паднал входния. Доколкото разбирам нещо със сфетофора е станало?
При подминаване на затворен входен светофор, ако влакът не е настъпил първата входна стрелка, задължително веднага се връща пред светофора.
Това се прави включително, когато светофора е бил отворен и внезапно се затвори, преди влакът да мине.
"Паднал" е жаргонен израз за затворен светофор (по аналогия с крилните семафори).
Това се прави включително, когато светофора е бил отворен и внезапно се затвори, преди влакът да мине.
"Паднал" е жаргонен израз за затворен светофор (по аналогия с крилните семафори).
Вчера имах голямо приключение с тоя Бургас-Уикенд.Първо ни спряха на Зимница за разминаване с 861х теглен от 44130.Там закъсняхме поне 5-6 мин.Засякох скоростта на влака между Стралджа и Зимница беше 130.Вагона с номер 44003 се тресеше ,все едно е окопан.Спряхме на Ямбол и от там вече почна приключението
Никой не слезе от нашия вагон,но за сметка на това се качиха 5-6 човека.И а да тръгне влака,а да тръгне ,ама не тръгва........Хората взеха да мрънкат и да се чудят какво става.Слязох да пуша една цигара до вратата и кондукторката ми вика "качи се горе да ви кажа нещо" и сега цитирам: "машината се строши,най-малко 2 часа ще чакаме за друга,добрата новина е ,че поне ще сте на топло.Ако искате може да се прехвърлите на слънчевия бряг ,но ТАМ НЕ ВИ ВАЖАТ БИЛЕТИТЕ И ТРЯБВА ДА СИ КУПИТЕ НОВИ."Пристигна Слънчевия бряг и вече ще заминава и кондукторката вика ,КОЙТО ИСКА ДА СЕ КАЧВА НА НЕГО-БИЛЕТИТЕ ВИ ВАЖАТ! И се почна едно лудо събиране на багажи,едно лудо свирене ,едно лудо въртене на ръце (сигнал за спиране).Ние бяхме с повечко багаж и докато си съберем всичко и слънчевия тръгна......Карай "майната му" не бързахме за никъде.Тогава реших да се разходя до машината и да ги попитам какво и се е счупило.Тук е момента да отбележа ,че машинистите бяха крайно любезни и ми отговаряха на всичките въпроси.Казаха ми ,че някакви контактори са изгърмели и в машинното е имало "заря".Обясних им ,че съм любител на железницата и ги попитах дали мога да се кача в машината и да снимам пулта.Разрешиха ми ,мислех да ги помоля да ми покажат и какво точно е гръмнало ,за да снимам и него ,но ме досрамя.
Седнахме в бистрото с приятелката ми ,дойде и кондукторката и ми каза,че ако искаме можем да си хванем 8632 .Трябвало само да ни заверят билетите на касата.Така и направихме ,даже ни дадоха и безплатни запазени места.Влака беше обявен със 7 минути закъснение.Дойде влака с 44128 начело и се качихме в 3-ти вагон-50-ка ,но доста смотана и с неработещо луминисцентно осветление.Дойде кондуктора ,гледа билетите 5 минути като объл камък и ми вика:тия билети не са за този влак
И с него се разбрахме ,даже го помолих да ни премести в по-осветен вагон.Така и стана.................На Пловдив пристигнахме в 21:00 ,а уикенда беше обявен със 155-минутно закъснение.Ако не обичах толкова железницата ,надали бих се качил втори път на влак.
П.С. Неможеше ли просто да прекачат уикенда на опашката на слънчевия бряг на Ямбол и цялата работа да се размине с 10-20 минутно закъснение?



П.С. Неможеше ли просто да прекачат уикенда на опашката на слънчевия бряг на Ямбол и цялата работа да се размине с 10-20 минутно закъснение?
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 



Много интересно преживяване си имал plastikat.
Това искрено ме разсмя
Иначе не за първи път БДЖ здраво се излагат. Миналата година Дианата се развалиблизо до Елин Пелин и тъй като беше Събота хората чакаха 3 часа нов локомотив. Вчера пак е било празник и е ясно положението..
Иначе от Бургас каква беше населеността ?
Това искрено ме разсмя
машината се строши,най-малко 2 часа ще чакаме за друга,добрата новина е ,че поне ще сте на топло

Иначе не за първи път БДЖ здраво се излагат. Миналата година Дианата се развалиблизо до Елин Пелин и тъй като беше Събота хората чакаха 3 часа нов локомотив. Вчера пак е било празник и е ясно положението..
Иначе от Бургас каква беше населеността ?
Най - правилно би било да ви прехвърлят на "Сл.бряг" , както е и станало , а не кондукторката да ви баламосва къде ви важат и къде не билетите.По принцип билет за RБВ по една дестинация има "силата" над всички останали влакове , движещи се по дестинацията , тъй като е с най - висока категория.Най - правилното решение е да кажат на пътниците , че тези , който са в посока София могат да ползват "Сл.бряг" , а пътуващите към Пловдив (като теб) , могат да се качат и на двата влака.За прикачване на вагони - трябва да са по - експедитивни и повече време би отнело.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Вчера пътувах с ПВ 20164, чиито втори вагон беше първокласен и доста чист. Стана ми много приятно от чистотата, която заварих. Ето снимки от едно от купетата: http://lokforum.com/gallery/displayimag ... at=0&pos=0
http://lokforum.com/gallery/displayimag ... at=0&pos=1
Номерът на вагона е - 515219 40 1673
http://lokforum.com/gallery/displayimag ... at=0&pos=1
Номерът на вагона е - 515219 40 1673
Информация
Модератори