ето още една излагация с вагони за 160 са ако не греша

Това е едно от най - големите недоразумения.Хайде да приемем , че за влакове като Янтрата , Златните и Дианата може и да е правилно , но защо се ограничава влак , чиито вагони не са скопени , а дори са оразмерени за скорост , най - висока от всички останали.Единствено по - висока от тази имат 97-ците (седящите "Bimz" и бистрата "ARkimbz").Не виждам никаква логика.
В контекста на това да попитам нещо - Чайката още ли е за 100 , или и падна ограничението? Тя вече не се движи с 63-ки.
В контекста на това да попитам нещо - Чайката още ли е за 100 , или и падна ограничението? Тя вече не се движи с 63-ки.
А безумието по втора София Горна... Там ако не се лъжа само най ''бързите'' БВ са до 130 /според файла ГДВ който имам/, а именно тези дето спират по всякакви знайни и незнайни места като 2627 и 2615. И то са ограничени, за да нямат по добри обходи от БВ ЗР. В същото време локомотивите до 130 щъкат по Балкана който е за 60 км max...
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Ванчо, коментирали сме го много пъти, но он като си наумят нещо никой не може да им докаже, че не са прави.Vancho написа:А безумието по втора София Горна... Там ако не се лъжа само най ''бързите'' БВ са до 130 /според файла ГДВ който имам/, а именно тези дето спират по всякакви знайни и незнайни места като 2627 и 2615. И то са ограничени, за да нямат по добри обходи от БВ ЗР. В същото време локомотивите до 130 щъкат по Балкана който е за 60 км max...

В БДЖ нищо не е логично драги ми Веско.VESO написа:Това е едно от най - големите недоразумения.Хайде да приемем , че за влакове като Янтрата , Златните и Дианата може и да е правилно , но защо се ограничава влак , чиито вагони не са скопени , а дори са оразмерени за скорост , най - висока от всички останали.Единствено по - висока от тази имат 97-ците (седящите "Bimz" и бистрата "ARkimbz").Не виждам никаква логика.

То тяхното не е и ограничение - 10 км/ч под заветните 130 пак е приемливо, макар и не напълно, но се ядва в сравнение с незнайно защо ограничени една камара бързи и международни влакове.VESO написа:Да напомня , че 4611 / 4612 са ограничени поради "външна" причина , идваща от бившия "братски СССР".


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори