Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

ето още една излагация с вагони за 160 са ако не греша
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Излагации в родното ЖП колкото искате, но не ми се коментира - не, защото ме мързи или нямам време, а защото ми омръзна да повтарям едно и също - ефект няма и това си е - като си наумят от "горе" нещо, не можем да ги спрем...
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това е едно от най - големите недоразумения.Хайде да приемем , че за влакове като Янтрата , Златните и Дианата може и да е правилно , но защо се ограничава влак , чиито вагони не са скопени , а дори са оразмерени за скорост , най - висока от всички останали.Единствено по - висока от тази имат 97-ците (седящите "Bimz" и бистрата "ARkimbz").Не виждам никаква логика.

В контекста на това да попитам нещо - Чайката още ли е за 100 , или и падна ограничението? Тя вече не се движи с 63-ки.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Чайката е до 100 със или без 63.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

А безумието по втора София Горна... Там ако не се лъжа само най ''бързите'' БВ са до 130 /според файла ГДВ който имам/, а именно тези дето спират по всякакви знайни и незнайни места като 2627 и 2615. И то са ограничени, за да нямат по добри обходи от БВ ЗР. В същото време локомотивите до 130 щъкат по Балкана който е за 60 км max...
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да напомня , че 4611 / 4612 са ограничени поради "външна" причина , идваща от бившия "братски СССР". :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Vancho написа:А безумието по втора София Горна... Там ако не се лъжа само най ''бързите'' БВ са до 130 /според файла ГДВ който имам/, а именно тези дето спират по всякакви знайни и незнайни места като 2627 и 2615. И то са ограничени, за да нямат по добри обходи от БВ ЗР. В същото време локомотивите до 130 щъкат по Балкана който е за 60 км max...
Ванчо, коментирали сме го много пъти, но он като си наумят нещо никой не може да им докаже, че не са прави. :wink:
VESO написа:Това е едно от най - големите недоразумения.Хайде да приемем , че за влакове като Янтрата , Златните и Дианата може и да е правилно , но защо се ограничава влак , чиито вагони не са скопени , а дори са оразмерени за скорост , най - висока от всички останали.Единствено по - висока от тази имат 97-ците (седящите "Bimz" и бистрата "ARkimbz").Не виждам никаква логика.
В БДЖ нищо не е логично драги ми Веско. :wink: Тази компания си противоречи напълно. Решението за Янтрата, Златните, Дианата и другите влакове с 63-ки е елементарно - пускат се по 5-та, 7-ма и 9-та линии, където максималната допустима скорост на движение не надвишава 100 км/ч, а въпросните БВЗР се пускат с купейни вагони и всичко става 6. Влакове за 63-ки колкото искате - 5620, 5621, 5622, 5623, 5624, 5625, 7620, 7621, 7622, 7623, 7624, 7625, 9620, 9621, 9622, 9623. Същата работа е и с експлоатацията на електровозите, но на никой не му се разправя - всеки гледа да си прибере заплатката, независимо от извършеният обем работа за единица време.
VESO написа:Да напомня , че 4611 / 4612 са ограничени поради "външна" причина , идваща от бившия "братски СССР". :D
То тяхното не е и ограничение - 10 км/ч под заветните 130 пак е приемливо, макар и не напълно, но се ядва в сравнение с незнайно защо ограничени една камара бързи и международни влакове. :evil: :x
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация