Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Може... един влаков, зад него трасе в студено състояние и начело трасе в работно състояние.
Но никой няма да тръгне да прави такава щуротия с пътнически влак, нищо че не е забранено.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

bdz46 написа:Може... един влаков, зад него трасе в студено състояние и начело трасе в работно състояние.
Но никой няма да тръгне да прави такава щуротия с пътнически влак, нищо че не е забранено.

Аха ти говориш за три машини отпред
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В тази насока , един товарен влак на гара Костенец от 24-ти август 2009 г.:
- снимка 1;
- снимка 2.
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Яну 14, 2010 8:11 pm
Местоположение: vidin

Мнение от LOKOMOVEO »

Първата Шкода май е здала багажа.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

евала ти правя Веско имаш доказателство за всичко :wink:
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Яну 14, 2010 8:11 pm
Местоположение: vidin

Мнение от LOKOMOVEO »

А защо при леки влакове, примерно пътнически с три вагона и два локомотива, теглят и двете машини?
http://lokforum.com/gallery/displayimag ... =5&pos=209
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

защото едната ползва трасе
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

LOKOMOVEO написа:Първата Шкода май е здала багажа.
Нищо ново, сбирщината 44064 пак си е показала рогата. :wink:
LOKOMOVEO написа:А защо при леки влакове, примерно пътнически с три вагона и два локомотива, теглят и двете машини?
http://lokforum.com/gallery/displayimag ... =5&pos=209
А по какво позна, че теглят и двете? Челната наистина, втората просто е под напрежение, няма смисъл да напъват. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:Нищо ново, сбирщината 44064 пак си е показала рогата.
И двете са здрави, но без напрежение не могат.
Ако не се лъжа, снимката е правена, когато една кола отнесе двоен стълб на КМ при Белово.
Три машини в работно състояние начело не е разрешено.
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Яну 14, 2010 8:11 pm
Местоположение: vidin

Мнение от LOKOMOVEO »

Чуват се АТП-тата и вентилаторите и на двете. А и по някой път си подават по два къси звукови сигнала.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ами на задната машина не й е забранено да помага с потеглянето. Кеф им е - набират.
Двата къси сигнала, повторени от задната машина са знак, че бригадата в нея е готова за потегляне.
По правилник трябва задната машина да потегли първа (почти никога не се спазва).
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

През 90-те години на миналия век редовно от Ловеч ни прикачваха на пътн.влак за Троян по една 55-ца отзад за трасе до Троян за маневра.
А снимката на Весо е именно от времето на инцидента с отнесения стълб на КМ , имаше и такива снимки на пътн.влакове с 2 х 44+07 или 06 начело.
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация