
Администратор
Тук ще помествам новини, свъразни с железниците на Балканските страни - Събрия и Черна гора, Македония, Босна и Херцеговина, Гърция, Турция и Румъния.
64.19

Администратор
ŽELEZNICE SRBIJE се договарят с "Кончар" за модернизация на още 30 четириосни електрически локомотива
Автор: Сръбски жп бюлетин
Превод: Марио Евстатиев
Сръбските железници водят преговори с хърватския концерн за локомотивостроене "Кончар - Електрична возила" за модернизация на още 30 четириосни локомотива серия 441. Както е известно от началото на 2005 г. се започна мащабна модернизация на локомотивите от този тип, след която те получаваха серия 444. До момента са модернизирани 30 локомотива, които отговарят на всички съвременни изисквания на UIC и са получили Европейски сертификат. При разговорите между двете страни по договора е бил обсъден вариант, модернизацията на новите 30 бройки да се изпълни изцяло на сръбска територия - в машиностроителното предприятие "МИН-Ниш".

Локомотив серия 444 на Сръбските железници
Автор: Сръбски жп бюлетин
Превод: Марио Евстатиев
Сръбските железници водят преговори с хърватския концерн за локомотивостроене "Кончар - Електрична возила" за модернизация на още 30 четириосни локомотива серия 441. Както е известно от началото на 2005 г. се започна мащабна модернизация на локомотивите от този тип, след която те получаваха серия 444. До момента са модернизирани 30 локомотива, които отговарят на всички съвременни изисквания на UIC и са получили Европейски сертификат. При разговорите между двете страни по договора е бил обсъден вариант, модернизацията на новите 30 бройки да се изпълни изцяло на сръбска територия - в машиностроителното предприятие "МИН-Ниш".

Локомотив серия 444 на Сръбските железници
64.19

Администратор
Достави се последният модернизиран локомотив серия 461 за ŽELEZNICE SRBIJE
Марио Евстатиев
Преди седмица се достави последният от общо осем модернизирани електрически локомотива серия 461 за Сръбските железници. Локомотива с номер 461-208 ще премине тестове на сръбска територия и ще бъде зачислена към основно депо Београд. Нека припомня, че програмата за модернизация на румънските шестосни електрически локомотиви серия 461 не включва тиристоризация. Запазва се стандартното степенно регулиране на теглителната сила, но вече чрез микропроцесорно управление. Към този момент в Сърбия вече работят първите пет локомотива 461 - 201 до 205, а скоро се очаква разрешение за влизане в експлоатация на 461 - 206 и 207.
Марио Евстатиев
Преди седмица се достави последният от общо осем модернизирани електрически локомотива серия 461 за Сръбските железници. Локомотива с номер 461-208 ще премине тестове на сръбска територия и ще бъде зачислена към основно депо Београд. Нека припомня, че програмата за модернизация на румънските шестосни електрически локомотиви серия 461 не включва тиристоризация. Запазва се стандартното степенно регулиране на теглителната сила, но вече чрез микропроцесорно управление. Към този момент в Сърбия вече работят първите пет локомотива 461 - 201 до 205, а скоро се очаква разрешение за влизане в експлоатация на 461 - 206 и 207.
64.19

То хубаво се споменава ама реакция едва ли ще има от нашите , а това е идеалния подвижен състав за крайградски и обикновени пътнически валкове-мотриси от системата bi-bi , с двойното захранване-електричеси и от диз.двигател.
Представете си 28104 тръгва от Варна като ЕМВ при спирането в Девня сваля пантографа пали диз.двигател и продължава.Това е много удобно и само за електрифицираните участъци : при повреда на КМ , вместо да се чака няколко часа за ремонт палиш мотора и бегаш.
Представете си 28104 тръгва от Варна като ЕМВ при спирането в Девня сваля пантографа пали диз.двигател и продължава.Това е много удобно и само за електрифицираните участъци : при повреда на КМ , вместо да се чака няколко часа за ремонт палиш мотора и бегаш.
Информация
Модератори