Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София
Източник и видео:
http://www.novatv.bg/bg/news/view/11405 ... 1%82%D0%B5
Някой може ли да каже подробности?
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Дано купат нови машини с, тия пари.
Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България

Мнение от evrokoma »

Дано ама надали пак ще ги дадат за глупости,я вагони настаро я машини трета ръка а както е тръгнало влакове ще пътуват само между София и морските градове понеже всички останали линии са пред саморазпад ,ама както и да е нали България е София какво ги бърка за останалата част от народа :evil:
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

С тези пари ще си покрият лихвите по заемите. За БДЖ в момента са 560 млн. лева, защото ако това не стане ще почнат да взимат и малкото возила в движение.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Мнения: 129
Регистриран на: Чет Яну 13, 2011 12:34 pm
Местоположение: Враца

Мнение от emoboi95 »

Според мене парите ще отидат да покрият заемите на БДЖ
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Като знам, каква организация може да предложи БДЖ, ще има точно 0 лв. печалба, по-скоро загуба. Представете си колко вагона трябва да се наемат, отделно организация по осигуряване на локомотив...В момента положението с времепътуването е трагично с това обикаляне през Михайлово...отделно в Свиленград не съм сигурен дали има готов "терминал".
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

значи незнам какво е това безобразие, но БДЖ от 20 години е на загуба, още незнам как се държи и до ден днешен, и как ще се оправи :roll:
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

" http://www.rail-infra.bg/cms/opencms/me ... goman.html" - Божеееее,ама някой най-накрая се е сетил за Ro-La превозите...Тц,тц,тц...крайно време беше...
За последните 3 години 2 пъти съм ходил до Турция и винаги ми правеше огромно впечатление огромните опашки от тирове от двете страни на границата и затова направих една проста сметка използвайки произволен брой на тировете преминаващи транзит през страната от Драгоман до Турция.Резултатът беше,че БДЖ губи минимум 6 млн евро на година от това че не предоставя такава услуга.Само си помислете - това е сума която най-вероятно е поне няколко пъти под реалната.Какви биха били последствията от въвеждане на подобна услуга:
1.Повишаване на приходите на БДЖ
2.Осигуряване на нови работни места
3.Намаляване степента на амортизация на цялата пътна мрежа по която в момента се движат тези камиони
4.Намаляване на трафика и задръстванията
5.Намаляване на инцидентите
Да видим обаче какво трябва да има насреща за да се предоставя тази услуга:
1.Обход Свиленград - Димитровград за 6-7 часа.Сега не мога да кажа за колко време едно МДТВ изминава това разстояние,но колкото по-бързо толкова по-добре.
2.Съответните терминали и друга инфраструктура - БДЖ е държавна компания ама дали някой от власт-имащите все още помни това?Ако си спомня може би сега е време да се инвестира в подобни терминали ама нали се досещате,че тогава тировете няма да плащат винетки и ще намалеят парите за магистрали пък сега е модерно да се строят магистрали...
3.Подвижен състав предназначен за тази цел - преди време имаше статия някъде в нета,че БДЖ преди години е закупило 30 вагона за такъв тип превози от ОBB.Интересно къде се намират тези вагони ако наистина БДЖ притежава такива?
Сега ще изложа като цяло моето виждане по въпроса,малко сметки,размисли и страсти :lol:
На ден през границата минават поне 200-300 тира.От тях 1/2 ако се движат в посока Драгоман това прави някъде към 100-150.БДЖ спокойно може да предложи на тези шофьори една добра и атрактивна услуга.Колко ще похарчи един тираджия за преминаване през страната ни:поне 150 литра нафта = ~ 200 евро + винетка (признавам си незнам колко струва да кажем ~ 50 евро) + още поне 50 евро,за да хапне нещо,да пийне нещо,за някой подкуп на катаджия.Общо = минимум 300 евро.Тук обаче прибавяме и задължителните почивки,които по принцип трябва да прави на определен интервал от време.Общо времето на преминаване на 1 тир става към 6-7 часа.И сега ... ако от горепосочените 100 (да кажем) камиона се натоварят 60 на влак(2 композиции по 30 вагона и в композициите има вагон-бюфет и кушет-вагони) и му бъде предложена подобна услуга на стойност 250 евро,която да включва едно хранене и запазено легло в кушета + гарантирана почивка през следващите поне 6 часа все си мисля,че много хора ще се съгласят.Сега правим малко аритметични пресмятания.2 композиции към Драгоман + 2 към Свиленград прави 4 композиции по 30 тира = 120 тира.Ако приемем че разходите от тези 250 евро се равняват на 100 евро или 40 % то в такъв случай сумата на приходите за 24 часа от подобен тип услуга е 4 композиции x 30 вагона/тира x (250-100 евро - общата сума която се заплаща за услугата минус разходите) = 120 x 150= 18000 евро
За една година приходите биха достигнали между 6.5 и 6.6 млн евро.А това не са малко пари...просто някой трябва да помисли рационално.. :!:
А сега макар и малко в сферата на мечтите си представете подобна услуга и от Драгоман до Кулата + Видин-Кулата + Русе-Свиленград....Докога обаче ще мечтаем? Като нямаме индустрия,която да снабдява железниците с товари поне да развиваме други услуги и да използваме рационално и пълноценно това което е останало от БДЖ :cry:
Съжалявам за дългия пост,но мисля че е крайно време някой да вземе да свърши нещо добро за нашата железница иначе тя ще бъде погубена както много други предприятия,които вече са само спомен...
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”