Мнения: 16
Регистриран на: Чет Яну 14, 2010 8:11 pm
Местоположение: vidin
Доколкото знам на пътнически влак, е абсолютно забранено да се поставя бутащ локомотив. Зящо? В западна Европа и САЩ масово се практикува, возенето на ПВ с бутащ локомотив, като в началото на влака дори нямя друг локомотив а вагон с кабина за машинист. Но иначе тук в БГ, съм виждал на ПВ на опашката да има локомотив. Беше много отдавна и нямям спомен, дали локомотива буташе или просто е бил теглен, но пантографа му бе вдигнат.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Изобщо не е забранено. Просто не се практикува у нас, защото нямаме вагони с кабини, нито масови локомотиви с работеща СМЕ.
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Яну 14, 2010 8:11 pm
Местоположение: vidin

Мнение от LOKOMOVEO »

Преди време бях чел в едни коминтари, че е забранено и се зачудих и за това сега питам.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Беше забранено до преди 5 години.
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Яну 14, 2010 8:11 pm
Местоположение: vidin

Мнение от LOKOMOVEO »

Защо?
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Не се допускаше от правилниците
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Защо не се допускаше от правилниците?
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ами то и сега не се допуска.
В правилниците пише ясно : влаковият локомотив се поставя само начело на влака.
Ако трябва да се бутат вагони пък скоростта е ограничена до 25 км/ч така , че едва ли бихме искали да се возим при тази космична скорост.Tрябва просто да се добави нов параграф в правилниците който да разреши движението на пътническите влакове по системата ''push-pull''.
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Авг 24, 2009 6:15 pm
Местоположение: sofia
Обратна връзка:

Мнение от muri83 »

disell написа:Ами то и сега не се допуска.
В правилниците пише ясно : влаковият локомотив се поставя само начело на влака.
Ако трябва да се бутат вагони пък скоростта е ограничена до 25 км/ч така , че едва ли бихме искали да се возим при тази космична скорост.Tрябва просто да се добави нов параграф в правилниците който да разреши движението на пътническите влакове по системата ''push-pull''.
Да 25 км/ч се бутат товарни вагони при маневра с хора скороста е до 10 км/ч
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

disell написа:Ами то и сега не се допуска.
Вече не.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Е , добре като вече се допуска , защо досега не съм виждал пътнически влак с два локомотива , от които единият е отпред , а другия отзад? Толкова ли не може когато има двойна тяга , ползващият трасе да не го закачат пред влаковия , а да бъде след последния вагон.Какво пречи? В такъв случай нямаме маневра и няма да има ограничението за 25.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Това не го знаех, че е разрешено да се дава машина на упашката. Сега ще се искефя да карам Миньор експрес с 3 машини ( ако можеше 07-ма или 3 с 46-таааа ) :D :D :D :D :D :D :D
( този влак върви с един вагон)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:Е , добре като вече се допуска , защо досега не съм виждал пътнически влак с два локомотива , от които единият е отпред , а другия отзад? Толкова ли не може когато има двойна тяга , ползващият трасе да не го закачат пред влаковия , а да бъде след последния вагон.Какво пречи? В такъв случай нямаме маневра и няма да има ограничението за 25.
Не си виждал, защото не е имало нужда от това. :wink: Не, че не може, просто не е имало нужда, това е цялата работа. Аз преди години когато влаковете за Черквица се движеха с лок+вагони смятах, че за да не се губи време на Ясен да се върти локомотива, ще е по-добре влакът да потегля от Плевен с електровоз начело, който да се сече на Ясен, а дизелът да пътува на опашката и от Ясен да продължи. Всичко това нямаше да отнема повече от 3 минути престой на Ясен. Аналогично и на връщане - влакът пристига теглен от дизела, електровоза чака в гърловината, закачва се, правят пробата и газ. 8)

В Европа съм виждал влаковете да вървят с по 1 лок начело и на опашката и това вероятно се прави с цел да не бездействат и двете бригади, а не като при нас - тия начело опъват уши, а тези отзад си почиват. Малко вероятно да правят така поради твърде големи баири. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Може да е отпаднала забраната за бутащ локомотив на пътнически влак, но това е слабо известно, освен това все още е забранено пътнически влак да се обслужва с повече от два локомотива в работно състояние.
Затова надеждите за прозорци с три машини и бутащи трасета и помощни ги оставете за друг път.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

bdz46 написа:Може да е отпаднала забраната за бутащ локомотив на пътнически влак, но това е слабо известно, освен това все още е забранено пътнически влак да се обслужва с повече от два локомотива в работно състояние.
Затова надеждите за прозорци с три машини и бутащи трасета и помощни ги оставете за друг път.

ЕЕЕЕЕЕЕЕ няма да мога да карам Миньора с три машинииииии
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация