
Доколкото знам на пътнически влак, е абсолютно забранено да се поставя бутащ локомотив. Зящо? В западна Европа и САЩ масово се практикува, возенето на ПВ с бутащ локомотив, като в началото на влака дори нямя друг локомотив а вагон с кабина за машинист. Но иначе тук в БГ, съм виждал на ПВ на опашката да има локомотив. Беше много отдавна и нямям спомен, дали локомотива буташе или просто е бил теглен, но пантографа му бе вдигнат.


Ами то и сега не се допуска.
В правилниците пише ясно : влаковият локомотив се поставя само начело на влака.
Ако трябва да се бутат вагони пък скоростта е ограничена до 25 км/ч така , че едва ли бихме искали да се возим при тази космична скорост.Tрябва просто да се добави нов параграф в правилниците който да разреши движението на пътническите влакове по системата ''push-pull''.
В правилниците пише ясно : влаковият локомотив се поставя само начело на влака.
Ако трябва да се бутат вагони пък скоростта е ограничена до 25 км/ч така , че едва ли бихме искали да се возим при тази космична скорост.Tрябва просто да се добави нов параграф в правилниците който да разреши движението на пътническите влакове по системата ''push-pull''.
Да 25 км/ч се бутат товарни вагони при маневра с хора скороста е до 10 км/чdisell написа:Ами то и сега не се допуска.
В правилниците пише ясно : влаковият локомотив се поставя само начело на влака.
Ако трябва да се бутат вагони пък скоростта е ограничена до 25 км/ч така , че едва ли бихме искали да се возим при тази космична скорост.Tрябва просто да се добави нов параграф в правилниците който да разреши движението на пътническите влакове по системата ''push-pull''.
Е , добре като вече се допуска , защо досега не съм виждал пътнически влак с два локомотива , от които единият е отпред , а другия отзад? Толкова ли не може когато има двойна тяга , ползващият трасе да не го закачат пред влаковия , а да бъде след последния вагон.Какво пречи? В такъв случай нямаме маневра и няма да има ограничението за 25.

Не си виждал, защото не е имало нужда от това.VESO написа:Е , добре като вече се допуска , защо досега не съм виждал пътнически влак с два локомотива , от които единият е отпред , а другия отзад? Толкова ли не може когато има двойна тяга , ползващият трасе да не го закачат пред влаковия , а да бъде след последния вагон.Какво пречи? В такъв случай нямаме маневра и няма да има ограничението за 25.


В Европа съм виждал влаковете да вървят с по 1 лок начело и на опашката и това вероятно се прави с цел да не бездействат и двете бригади, а не като при нас - тия начело опъват уши, а тези отзад си почиват. Малко вероятно да правят така поради твърде големи баири.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
bdz46 написа:Може да е отпаднала забраната за бутащ локомотив на пътнически влак, но това е слабо известно, освен това все още е забранено пътнически влак да се обслужва с повече от два локомотива в работно състояние.
Затова надеждите за прозорци с три машини и бутащи трасета и помощни ги оставете за друг път.
ЕЕЕЕЕЕЕЕ няма да мога да карам Миньора с три машинииииии
Информация
Модератори