
bdz46 написа:Трябва наново да се положат стотици проводници с няколко километра дължина, което с ограничения капацитет на едно средностатистическо депо е много бавен процес.
Все пак си имат и други локомотиви за правене.
Не само, че има и други локомотиви за правене, но и част от персонала е слабо квалифициран, на пример миналата година казали на един от ЕЛ. техниците да свали Шкафа 830 от стария кош на 44 161, той свалил болтовете а кабелите ги отрязал сас ъглошлайфа



tenata написа:bdz46 написа:Трябва наново да се положат стотици проводници с няколко километра дължина, което с ограничения капацитет на едно средностатистическо депо е много бавен процес.
Все пак си имат и други локомотиви за правене.
Не само, че има и други локомотиви за правене, но и част от персонала е слабо квалифициран, на пример миналата година казали на един от ЕЛ. техниците да свали Шкафа 830 от стария кош на 44 161, той свалил болтовете а кабелите ги отрязал сас ъглошлайфа![]()
![]()
има и още много такива исцепки, дето бавят работата по машината.



ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
tenata написа:bdz46 написа:Трябва наново да се положат стотици проводници с няколко километра дължина, което с ограничения капацитет на едно средностатистическо депо е много бавен процес.
Все пак си имат и други локомотиви за правене.
Не само, че има и други локомотиви за правене, но и част от персонала е слабо квалифициран, на пример миналата година казали на един от ЕЛ. техниците да свали Шкафа 830 от стария кош на 44 161, той свалил болтовете а кабелите ги отрязал сас ъглошлайфа![]()
![]()
има и още много такива исцепки, дето бавят работата по машината.
Към момента има доста безработни ел. техници, които биха си вършили работата като хората!




Техник

Информация
Модератори