Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Много е вероятно така да си остане.
При условията на депо СЗ, изтеглянето на оперативните вериги ще отнеме години.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Че какво му е на ремонта в Сз? Според мен дори много добре се справят с поддръжката на всички серии електровози. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Трябва наново да се положат стотици проводници с няколко километра дължина, което с ограничения капацитет на едно средностатистическо депо е много бавен процес.
Все пак си имат и други локомотиви за правене.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

bdz46 написа:Трябва наново да се положат стотици проводници с няколко километра дължина, което с ограничения капацитет на едно средностатистическо депо е много бавен процес.
Все пак си имат и други локомотиви за правене.

Не само, че има и други локомотиви за правене, но и част от персонала е слабо квалифициран, на пример миналата година казали на един от ЕЛ. техниците да свали Шкафа 830 от стария кош на 44 161, той свалил болтовете а кабелите ги отрязал сас ъглошлайфа :lol: :lol: :lol: има и още много такива исцепки, дето бавят работата по машината.
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Е това не може да бъде истина.Този или е толкоз ел.техник или толкоз си разбира от работата.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

dobo написа:Е това не може да бъде истина.Този или е толкоз ел.техник или толкоз си разбира от работата.

Истинае, има свидетели колкото искаж.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

tenata написа:
bdz46 написа:Трябва наново да се положат стотици проводници с няколко километра дължина, което с ограничения капацитет на едно средностатистическо депо е много бавен процес.
Все пак си имат и други локомотиви за правене.

Не само, че има и други локомотиви за правене, но и част от персонала е слабо квалифициран, на пример миналата година казали на един от ЕЛ. техниците да свали Шкафа 830 от стария кош на 44 161, той свалил болтовете а кабелите ги отрязал сас ъглошлайфа :lol: :lol: :lol: има и още много такива исцепки, дето бавят работата по машината.
:shock: :shock: :shock:
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

tenata написа:
bdz46 написа:Трябва наново да се положат стотици проводници с няколко километра дължина, което с ограничения капацитет на едно средностатистическо депо е много бавен процес.
Все пак си имат и други локомотиви за правене.

Не само, че има и други локомотиви за правене, но и част от персонала е слабо квалифициран, на пример миналата година казали на един от ЕЛ. техниците да свали Шкафа 830 от стария кош на 44 161, той свалил болтовете а кабелите ги отрязал сас ъглошлайфа :lol: :lol: :lol: има и още много такива исцепки, дето бавят работата по машината.

Към момента има доста безработни ел. техници, които биха си вършили работата като хората!
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

никои ел техник няма да се хване да работи по нея с това заплащане в ремонта
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ами тогава да седи без работа и няма и това заплащане да вземе. :wink:

Между другото, шкаф 830 къде се намираше? В 1-ва кабина ли?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

В 1-ва кабина, в апаратния шкаф - отляво.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

От този шкаф ако не се лъжа се задействаше защита - светва лампа STOP на пулта (прекъсване на главната силова верига за 25 кВ, изключване на ГВП под товар, чрез натискане на гъбата). :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

При задействане на защита, ГВП само си изключва(прекъса се захранването на 408), без да му се помага с гъбата.
Мнения: 14
Регистриран на: Чет Яну 06, 2011 9:11 pm
Местоположение: пловдив

Мнение от mitaka »

От днес 44-132 започва проби след ПР,засега машинката се представя чудесно!За подемен ремонт вече е оставена 43-309.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

mitaka написа:От днес 44-132 започва проби след ПР,засега машинката се представя чудесно!За подемен ремонт вече е оставена 43-309.

:cheers: :cheers: :cheers: нова Р-ка в графика
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация