

Модератор
Променя се графика на движение на няколко влака. КПВ 26200 се отменя,а на негово място се назначава 20150, който ще заминава от Комунари с 1ч и 5 мин по-късно от началната гара. За да се запази транспортната схема на обслужване на пътниците се назначава КПВ 20291 Шумен - Каспичан, който ще прави връзка с ПВ 90102,а обратния чифт 20292 ще осъщестява връзката между 90211 и 20150 в Шумен.
Защо се прави това? Ремонти ли ще има някъде?todor plamenov написа:Променя се графика на движение на няколко влака. КПВ 26200 се отменя,а на негово място се назначава 20150, който ще заминава от Комунари с 1ч и 5 мин по-късно от началната гара. За да се запази транспортната схема на обслужване на пътниците се назначава КПВ 20291 Шумен - Каспичан, който ще прави връзка с ПВ 90102,а обратния чифт 20292 ще осъщестява връзката между 90211 и 20150 в Шумен.

Днес:
20130/20137 с 32 035 + 32 036
460 с около +2-3' на Чб и начело с лъскачката 44 107, на която днес й беше 5-ти ден експлоатация след излизането от СР. На боя е перфектна, машинистът сподели, че механиката също е добра, но установих, че амортисьорите и пружините са рециклирани, а когато го попитах за максималната скорост, разбрах, че са сложили и нови оси, което е добре. На електрическа и пневматична част май не беше много доволна бригадата, но според мен в депо ГО са се справили както винаги на ниво.
20130/20137 с 32 035 + 32 036
460 с около +2-3' на Чб и начело с лъскачката 44 107, на която днес й беше 5-ти ден експлоатация след излизането от СР. На боя е перфектна, машинистът сподели, че механиката също е добра, но установих, че амортисьорите и пружините са рециклирани, а когато го попитах за максималната скорост, разбрах, че са сложили и нови оси, което е добре. На електрическа и пневматична част май не беше много доволна бригадата, но според мен в депо ГО са се справили както винаги на ниво.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

заслужава си да отиде човек да снима 

Аз одавна се каня да ида на гости на gonzo8611 (не у тях естествено , а на работата му) , стига да го уцеля кога е на смяна , а и къде точно в приемното сдание се намира кабинетът му.Няколко пъти , когато минавам през Стралжда , винаги някакъв дебел рък. движение гледа кисело и безучастно към снимащите от влака.
Друг форумец , на който завиждам много е Чавдар от Варна ("disell") , който пуска невероятни пътеписи от 9-та линия.Колкото пъти мина оттам с 9620 , нито БУЛМАРКЕТ , нито БЖК , нито каквото и да било намирам.А само му вижте повеските и ще ахнете - коя от коя по - увлекателна.Молба към него - Чавдаре , ако имаш път с международния товарен влак през Кардам , снимай размяната с румънския дизел , интересни моменти се улавят.Жалко само , че това стана на нашата гранична гара , а не на румънската.
Е , на такива форумци като тези двамата , шапка им свалям.
Толкова по въпроса.
Друг форумец , на който завиждам много е Чавдар от Варна ("disell") , който пуска невероятни пътеписи от 9-та линия.Колкото пъти мина оттам с 9620 , нито БУЛМАРКЕТ , нито БЖК , нито каквото и да било намирам.А само му вижте повеските и ще ахнете - коя от коя по - увлекателна.Молба към него - Чавдаре , ако имаш път с международния товарен влак през Кардам , снимай размяната с румънския дизел , интересни моменти се улавят.Жалко само , че това стана на нашата гранична гара , а не на румънската.
Е , на такива форумци като тези двамата , шапка им свалям.
Толкова по въпроса.
Последно промяна от VESO на Сря Авг 10, 2011 10:16 pm, променено общо 1 път.

Днес :
80121 с 44-132
8610 с 44-128
Дтв 30501 с 46-039 + 46-243
Дтв на Дб Шенкер (Нз-РР) с 86-014 + 232.ххх
Дтв 30503 с 46-219
8631/8632 с 43-310 и 5 вагона
Лтв 80721/80722 с 46-045
8611 с 46-012 +7
8612 с 44-185
3621 с 44-144
Дтв 30602 с 46-243
Дтв 30601 с 46-010 + 46-243
3622 с 46-211
8613 с 45-155 (може и да съм я объркал) и невероятно представяне - На Сз +14' , при мен героично ги удари на +30' , без спирания "не по график" или нови намаления.
8614 с 46-012
Общо днес при мен преминаха 32 влака което е долу-горе толкова, колкото беше и при ерата "Кремиковци"
80121 с 44-132
8610 с 44-128
Дтв 30501 с 46-039 + 46-243
Дтв на Дб Шенкер (Нз-РР) с 86-014 + 232.ххх
Дтв 30503 с 46-219
8631/8632 с 43-310 и 5 вагона
Лтв 80721/80722 с 46-045
8611 с 46-012 +7
8612 с 44-185
3621 с 44-144
Дтв 30602 с 46-243
Дтв 30601 с 46-010 + 46-243
3622 с 46-211
8613 с 45-155 (може и да съм я объркал) и невероятно представяне - На Сз +14' , при мен героично ги удари на +30' , без спирания "не по график" или нови намаления.
8614 с 46-012
Общо днес при мен преминаха 32 влака което е долу-горе толкова, колкото беше и при ерата "Кремиковци"
БВЗР 8640- 44.134
Информация
Модератори