


Глобален модератор

42 и 43 стигат най-много до ПР, понеже нямат толкова голям пробег за денонощие, колкото 43Р, за да им се извършва и СР и КР.turboto написа:В 81 има ли още хляб до КР?

Няма да е зле и на 43Р да почнат да правят най-много ПР, че ремонтът почна навсякъде вече да увисва...

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Ако някои има поглед върху паспорта на машината ми трябва малко инфо нека да ми драсне на Л.С.Nikss написа:42 и 43 стигат най-много до ПР, понеже нямат толкова голям пробег за денонощие, колкото 43Р, за да им се извършва и СР и КР.turboto написа:В 81 има ли още хляб до КР?![]()
Няма да е зле и на 43Р да почнат да правят най-много ПР, че ремонтът почна навсякъде вече да увисва...
П.С. Анонимността е гарантирана!

Грешна Информация, 42184 и 42150 са спрени за ГВР,останалите в Варна,са спряни до оградата,включително и 42081 на която са и изкарали,акумулаторните батерий,така,че нея повече със сиг.няма да я видим в движение!WOLFMX написа:Току що разбрах,че всички локомотиви серия 42 са спряни за ГВР и ще ги режат,включително и 081,която е с извадени акомулатори. Машините се намират на оградата във ВА. Някой може ли да потвърди?

БДЖ НАД ВСИЧКО!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори