
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
И от моята заплата се покриват неща, с които не съм съгласен, ама това ми е по задължение.
Защо трябва пък точно БДЖ да праща свое дезиро в Солун? Онези влакове (които се радваха на голям интерес) вървяха по гръцка инициатива. Гърците да си пускат влак за Кулата.
Организацията по движение на чужд ТПС навътре в страната е достатъчно сложна, че да се прави за някакъв потенциално временен чифт влакове.
Едно е 20 пъти на ден, друго - 2 пъти.
Защо трябва пък точно БДЖ да праща свое дезиро в Солун? Онези влакове (които се радваха на голям интерес) вървяха по гръцка инициатива. Гърците да си пускат влак за Кулата.
Организацията по движение на чужд ТПС навътре в страната е достатъчно сложна, че да се прави за някакъв потенциално временен чифт влакове.
Едно е 20 пъти на ден, друго - 2 пъти.

От 01.03.2011 г. до 15.04.2011 г. ще се извършват ремонтни дейности между граничните гари Свиленград и Капъкуле. През този период пътуващите с влак от България за Турция и обратно ще бъдат трансбордирани с автобуси за преминаване на граничния пункт. Отделни влакови композиции ще пътуват от София до Свиленград, от Букурещ до Свиленград и от Капъкуле до Истанбул.
Гърците спират всички международни съобщения освен товарните. По всичко личи, че влакове ще се движат май само от Солун до Атина. Съсипаха 1000 мм мрежа в Пелопонес (вкл. и новите Stadtler-и).
Ако имаше хубав удвоен коридор Видин-София-Кулата-Солун 160/200 км/ч щеше да е по-различно положението. Но определено, при нас колкото и мизерия да е пак е по-добре.
Ако имаше хубав удвоен коридор Видин-София-Кулата-Солун 160/200 км/ч щеше да е по-различно положението. Но определено, при нас колкото и мизерия да е пак е по-добре.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Отново се налага да направя забележка на модераторите за триене, без да са нарушени каквито и да е правила. И ще продължавам да го правя до когато това е необходимо. Както и да е. Да се надяваме, че новият влак ще има добра населеност и че хората ще го предпочитат пред автобусите, за да може да се утвърди окончателно. Но, най-отговорно заявявам, че няма да оставам безучастен и няма да толерирам изцепки от сорта на това, че било съвсем правилно да има "специални, висококачествени международни влакове само за международно съобщение" и то на територията на ЕС, че трябва да се ползват с абсолютно предимство и че БДЖ има право да задължава останалите пътници да пътуват с трамвая 5621 и подобните нему, та да могат някои хора да си пълнят автодрусите. Следователно твърдението, че трябва всичко да си се върне по старому и респективно новият влак да бъде спрян е абсолютно несъстоятелно.
Непристойният език не се толерира. При следващ случай ще има санкции.
Всички пътуващи са равноправни, независимо дали са за Белград или за Банкя.
Непристойният език не се толерира. При следващ случай ще има санкции.
Всички пътуващи са равноправни, независимо дали са за Белград или за Банкя.


Oт утре 50291:
СОФИЯ -- 22:40
ЗАХАРНА ФАБРИКА 22:45 22:46
ГОРНА БАНЯ 22:55 22:56
ВЛАДАЯ 23:04 23:05
ДРАГИЧЕВО 23:12 23:13
ДАСКАЛОВО 23:15 23:15
МЕТАЛ-СП. 23:17 23:18
ПЕРНИК РАЗПРЕДЕЛИТ. 23:22 23:23
ПЕРНИК 23:27 23:29
КРАКРА 23:32 23:33
ЧАКРИНИ 23:36 23:36
БАТАНОВЦИ 23:39 23:40
КОПАНИЦА 23:46 23:47
РАДОМИР 23:54 --
СОФИЯ -- 22:40
ЗАХАРНА ФАБРИКА 22:45 22:46
ГОРНА БАНЯ 22:55 22:56
ВЛАДАЯ 23:04 23:05
ДРАГИЧЕВО 23:12 23:13
ДАСКАЛОВО 23:15 23:15
МЕТАЛ-СП. 23:17 23:18
ПЕРНИК РАЗПРЕДЕЛИТ. 23:22 23:23
ПЕРНИК 23:27 23:29
КРАКРА 23:32 23:33
ЧАКРИНИ 23:36 23:36
БАТАНОВЦИ 23:39 23:40
КОПАНИЦА 23:46 23:47
РАДОМИР 23:54 --

Според мен часът на тръгване и на 5691 и на 5692 е шибан и е нужна коренна промяна от ГДВ 2012, но засега може да се преживее, но все пак ме съмнява някой да се засили да гони 5691 като е толкова рано... аз бих предложил да се редуцират спиранията на 5621 и да го изтеглят него в 06:55, а 5691 да отиде на 08:35 ч., да предположим, че 5621 ще пътува до Клт 4 часа (10:55), а 5691 ще ходи до Петрич и ще е там около 12:10 ч. На връщане ситуацията е такава - 5624 тръгва от Клт към 12:20 (в Сф на 16:20), отново с редуцирани спирания, 5692 от Петрич на 13:45 ч. и така ще е в Сф в 17:20. 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Модератор
По пета линия движението на пътнически влакове е най-необезпечено в участъка Дупница - Кулата. По тази причина, както изтъкна и Весо, бързите влакове в този участък са превърнати в пътнически. В момента с последните актуални корекции в ГВД 2011, от Кулата има влакове в 4:42 (5620), 5:40 (5622), 5692 (13:20), 14:35 (5624), 15:23 (50132). Както виждате недобре разположени в различните часови пояси на денонощието. Или са набутани рано сутрин (което е логично с оглед на пътуващите работници или ученици) или пък в ранния следобед. Например специално преди 5692 според мен трябва да се движи КПВ, което да транспортита пътниците от малките населени места до Сандански и Благоевград, за да могат те да изпозлват влака пълноценно. Иначе се получава парадокса,че бързите влакове по пета са полупътнически, а за единствения БВЗР има малко спирания, но не и достатъчно пътници, които да го ползват.
Отдавна не ползвам услугите на БДЖ, но наистина се радвам за положителните промени в графика по пета линия. Много хора се бореха за това, (може би най-усърдно Павел) и затова заслужават поздравления. Направо ми се напълни душата, като разгледах разписанието.
5 чифта бързи влакове между София и Кулата/Петрич си е направо чудо. Има и 1 чифт ПВ с прехвърляне на Дупница, но за съжаление в разписанието не излиза връзката 50263-50133, преди време беше налична. В последните мнения се виждат още добри предложения за корекции, а аз искам да обърна внимание на следните неща:
5621 - или да стане ПВ или да се коригира, така не може да остане просто. 4:50 часа времепътуване
Излишен е 12-минутния престой на Благоевград. Излишни са и много спирания, да не изброявам.
5620 - нормално ли е да е РБВ от Кулата до Благоевград, а после до София ПВ? Същото важи и за 5625, но поне са по-малко спирките, на които обръща внимание. Според мен трябва да спират на Дамяница и Струмяни - гари, облужващи цели околии.

5621 - или да стане ПВ или да се коригира, така не може да остане просто. 4:50 часа времепътуване


5620 - нормално ли е да е РБВ от Кулата до Благоевград, а после до София ПВ? Същото важи и за 5625, но поне са по-малко спирките, на които обръща внимание. Според мен трябва да спират на Дамяница и Струмяни - гари, облужващи цели околии.

ПВ 30135
КАЗАНЛЪК -- 16:35
ЧЕРГАНОВО 16:43 16:44
ТУЛОВО 16:52 17:17
ДЪБОВО 17:25 17:26
ВЕТРЕН 17:31 17:32
НИКОЛАЕВО 17:39 17:40
ГУРКОВО 17:44 17:45
ТВЪРДИЦА 17:54 18:19
СБОРИЩЕ 18:26 18:27
ШИВАЧЕВО 18:32 18:33
ЧУМЕРНА 18:38 18:40
ОРЕШАК 18:52 18:52
СЕЛИМИНОВО 18:56 18:56
ГАВРАИЛОВО 18:59 19:00
ЧИНТУЛОВО 19:06 19:07
СЛИВЕН 19:15 19:16
ТАНЮ ВОЙВОДА 19:21 19:21
ЖЕЛЮ ВОЙВОДА 19:29 19:30
ЗИМНИЦА 19:39 --
Отново промяна на разписанието на този влак.
КАЗАНЛЪК -- 16:35
ЧЕРГАНОВО 16:43 16:44
ТУЛОВО 16:52 17:17
ДЪБОВО 17:25 17:26
ВЕТРЕН 17:31 17:32
НИКОЛАЕВО 17:39 17:40
ГУРКОВО 17:44 17:45
ТВЪРДИЦА 17:54 18:19
СБОРИЩЕ 18:26 18:27
ШИВАЧЕВО 18:32 18:33
ЧУМЕРНА 18:38 18:40
ОРЕШАК 18:52 18:52
СЕЛИМИНОВО 18:56 18:56
ГАВРАИЛОВО 18:59 19:00
ЧИНТУЛОВО 19:06 19:07
СЛИВЕН 19:15 19:16
ТАНЮ ВОЙВОДА 19:21 19:21
ЖЕЛЮ ВОЙВОДА 19:29 19:30
ЗИМНИЦА 19:39 --
Отново промяна на разписанието на този влак.

Информация
Модератори