А като удължат 5620 от Клт? Горе/долу по времето на 460 ще се движи.Vancho написа:В сайта на БДЖ все още липсва този влак. Аз имам интересен въпрос : какво ще се движи вместо 460 в участъка Кулата София ? Предвид многобройните му спирания съдя че е имал доста добър пътникопоток ...
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Е да, ама сега като няма връзка 5620 с 460, ако случайно някой се е излъже да пътува с МБВ то нагоре, няма да може, защото 5620 пристига в 9.05, когато 460 тръгва. Интересно как като влака пристгне в 8 ч учениците ще успеят да стигнат навреме. Или в София и училищата отварят по късно както всичко останало 
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)
Много добре са го измислили с изключение на спиранията в обратна посока на Гълъбник и Драгичево. За Горна Баня съм склонен да се съглася поне до догодина, докато пуснат метрото, защото се осигурява перфектна връзка с центъра посредством автобус 260. Толкова ли не могат да задържат идващия насреща пернишки трамвай? Освен това един ден може перфектно тези влакове да возят и директни вагони от/за Гърция, без да се променя каквото и да било, вместо досегашния цирк. До известна степен съм и изключително удовлетворен от факта за приключването на тази патърдия, не без помощта на Европейската комисиия. Особено много помогна г-жа Меглена Кунева, която взе проблема присърце и гръцките железници са получили предупреждение за наказание от Комисията заради системно нарушаване правата на граждани на ЕС. Нашите михлюзи засега са се измъкнали, защото са измърморили, че гърците били настоявали за въпросната клауза от договора.
това се отнася за учениците които учат в Благоевград. от Перник за София нямаше пътници защото разписанието му е през пустинята.На Перник всички пътници се прехвърляха на пътнишките влакове през ВладаяVancho написа:Е да, ама сега като няма връзка 5620 с 460, ако случайно някой се е излъже да пътува с МБВ то нагоре, няма да може, защото 5620 пристига в 9.05, когато 460 тръгва. Интересно как като влака пристгне в 8 ч учениците ще успеят да стигнат навреме. Или в София и училищата отварят по късно както всичко останало
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
И това не е малко - отиваш сутринта, свършваш си работата и се връщаш. Относно преговорите, най-добре е тези влакове да возят и вагони за Гърция, пък договорът на Мики Маус, заради който имаше камара от проблеми, да отиде окончателно в небитието - какви са тия порнографски влакчета с по две вагончета, возещи въздух под налягане, че и с голяма машина на всичкото отгоре? Патица би вършила същата работа. Интересно как са успяли да се преборят с рейсаджийската мафия.
Пише, че ще има и бистро. Дори и да няма, не е болка за умиране - три часа не са кой знае колко. Но за спирането на Гълъбник и Драгичево нямам думи.
Пише, че ще има и бистро. Дори и да няма, не е болка за умиране - три часа не са кой знае колко. Но за спирането на Гълъбник и Драгичево нямам думи.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Много по-добре от мене знаеш, че голяма Шкода с два вагона си е жив зян, колкото и хора да има. Дори при пълна заетост от 140 пътника разходите, които се получават, няма как да бъдат покрити и си на чиста загуба. Всъщност нищо не пречи 5691/5692 да отиват от/до Гърция, с бистрото барабар, но ще трябват две композиции. Или другият вариант е да пристига в София примерно към 21.00-21.30. Може и друго - БДЖ да изстреля едно Дезиро на Кулата, което да прави тегели между Кулата и Солун, като се заплаща инфраструктурна такса на гръцката железопътна инфраструктура, както е според правилата на ЕС.
Информация
Модератори