
Немците са с 01.23, а англичаните са с Пасифика, защото те са големи почитатели на тази локомотивна конструкция.
Английската група е от 05.03.2011 до 12.03.2011, а немската до 10.03, но англичаните ще прекарат известно време в Беломорска Македония. И гвоздеят в програмата е 16.01 до Гюешево, което ще е наистина уникална гледка!
Английската група е от 05.03.2011 до 12.03.2011, а немската до 10.03, но англичаните ще прекарат известно време в Беломорска Македония. И гвоздеят в програмата е 16.01 до Гюешево, което ще е наистина уникална гледка!
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Глобален модератор
Това, което аз разбрах от програмите на пътуванията е, че всъщност групите ще са три - две английски, едната месец март, другата септември, а третата група ще е немска през март, като мартенската английска и немската ще се засекат на гара София на 6-ти март; немците ще отпътуват за Карлово и Казанлък с Нулата, а англичаните - за Септември с Петицата. На Септември англичаните ще се качат на теснопътната парна машина, ще се повозят два дена на теснолинейката до Добринище и Велинград и на 8-ми март ще тръгнат обратно към София през Пловдив, Карлово, Клисура и Пирдоп с Петицата. На 9-ти март 16-ката ще ги чака на гара София и англичаните отново тръгват, този път към Тезалоники през Перник и Радомир до Гюешево. От Гюешево щели да се върнат до Радомир, където ще ги чака Нулата, която ще ги кара към Сандански през Дупница и Струмяни. На другия ден (10-ти март) ще потеглят към Кулата с Нулата (
). На 11-ти март Нулата ще ги докара обратно в София.
За немците ми е малко по-трудно да разбера, защото немския ми хич го няма, но разбрах, че щели да пътуват към Казанлък през Карлово по подбалканската линия на 6-ти март, на 7-ми тръгват към Пловдив през Стара Загора пак с Нулата, която ще ги остави там да гледат народни танци и обичаи, и на другия ден някой електровоз (или по-скоро някое Дезиро) ще ги дръпне към Септември, където ще се прехвърлят на теснолинейката пак с малката парна машина. Като цяло тяхната програма е доста по-скромна.
Не съм се зачитал в програмата на септемврийската английска група, но пак бяха много наши локомотиви, така че ще е интересно.
Аз бих се радвал безкрайно много ако някой ми помогне да разбера часовете на тръгване и пристигане на англичаните и немците на гара София.
Ако съм допуснал грешки моля поправете ги.
Послепис към Емо: Ти ли ще караш 16-ката?

За немците ми е малко по-трудно да разбера, защото немския ми хич го няма, но разбрах, че щели да пътуват към Казанлък през Карлово по подбалканската линия на 6-ти март, на 7-ми тръгват към Пловдив през Стара Загора пак с Нулата, която ще ги остави там да гледат народни танци и обичаи, и на другия ден някой електровоз (или по-скоро някое Дезиро) ще ги дръпне към Септември, където ще се прехвърлят на теснолинейката пак с малката парна машина. Като цяло тяхната програма е доста по-скромна.
Не съм се зачитал в програмата на септемврийската английска група, но пак бяха много наши локомотиви, така че ще е интересно.
Аз бих се радвал безкрайно много ако някой ми помогне да разбера часовете на тръгване и пристигане на англичаните и немците на гара София.
Ако съм допуснал грешки моля поправете ги.
Послепис към Емо: Ти ли ще караш 16-ката?




Глобален модератор
за 6.03.2011
Тръгване от София около 9.10 ч.
Разрешена скорост 60 км
Пристигане Септември около 12.00 ч.
Тръгване за Велинград около 14 ч.
Тръгване от София около 9.10 ч.
Разрешена скорост 60 км
Пристигане Септември около 12.00 ч.
Тръгване за Велинград около 14 ч.
Последно промяна от marvitch на Вто Мар 01, 2011 7:57 pm, променено общо 1 път.
сигурен ли си че за 6.02.2011 мисля че отдавна мина тази датаmarvitch написа:за 6.02.2011

Тази е,аз познавам машинистите на локомотиви и казаха на 6-ти МАРТ ще е влака.bobara_e_tuk написа:сигурен ли си че за 6.02.2011 мисля че отдавна мина тази датаmarvitch написа:за 6.02.2011
БДЖ НАД ВСИЧКО!
Информация
Модератори