Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

А това е отговор на публикуваната от Весо снимка : http://www.sliven-news.com/index.php?op ... s&Itemid=3
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

EuroSprinter написа:Освен това и следи за правилно разпределение на товара чрез измерване на осното натоварване...

ПРАВИЛЕН ОТГОВОР :thumbleft:
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

bdz46 написа:Не ги кастрира, верен е.
От два лично и старателно проверени случая: преминаване със (точно) 125- отчетено 114. Детекцията е правилна, имаше някаква грешка в обработването на данните. Интересно е да се отбележе, че цифрите 93 и 114 предстаяват близо 40% от замерванията.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

От бая време се чудя ,защо при наличието на празни коловози ,дават Слънчевия бряг или Уикенда върху спалния вагон от 8626 ? http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915
И още един въпрос-преди бистрото на Слънчевия бряг беше композирано до първокласния вагон,а сега е през един ,ЗАЩО?
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И на двата въпроса отговорът е един - защото така са решили определени хора. :lol:
Преди години имаше изискване първокласните вагони в една композиция да бъдат включвани по средата , а ресторантите - от единия край на първокласния вагон , за да може пътници , закупили билет за тази класа да не преминават през второкласните вагони.Виждал съм и обаче първокласен вагон , композиран като предпоследен в състава.
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

plastikat написа:А това е отговор на публикуваната от Весо снимка : http://www.sliven-news.com/index.php?op ... s&Itemid=3
Еееее най-накрая тема и за мойта гара и "Система за контрол на загрети букси и осно натоварване на пжпс" - това е точното наименование. Системата е от австрийските железниции за сега е в пробен период. В тази статия даже има и моя снимка :lol: , а също и дисплея и начина по който се визуализират данните от устройството.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

В какъв интервал от време ти се изписва на компа отчетеното от броячката?
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Когато премине влака веднага се изписва. Все пак е комп, няма забавяне. И ако алармите са "0" няма проблем. Но ако има аларми се показват чрез искачащ прозорец , на който е изобразена алармата (колооси , букси , спирачни повърхности , напластяване...) Също има и много гаден звуков сигнал.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Е туй животинче трябва да го има на всеки 70/80 км. Колкото и да е скъпо. До две-три години ще се появят товарачки 120 км/час и това устройство ще е мнооого полезно.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

gonzo8611 , на снимката , озаглавена "Диспечерският пункт в гара Стралджа " има един мъж на пулта.Това ти ли си? :D
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Аз съм да. Във Vbox има клип на който се виждам по добре- пиша 8611 в тефтерите. :lol: http://www.vbox7.com/play:2ad9a159
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Супер са те хванали. :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Незнам ,но все пак това със спалния вагон на опашката и след него Слънчевия бряг ми е доста налудничево ,мисля си ,че може да има технически предпоставки от сорта на , "че другите колонки не работят"Но въпреки всичко Бургас е челна гара ,а не като София и да има изток и запад и да се композират по два влака.Според мене ,това е предпоставка за заблуда на пътниците или в най-лошия случай - "заблеян маневрист" и тежка авария.........
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

gonzo8611 написа:
plastikat написа:А това е отговор на публикуваната от Весо снимка : http://www.sliven-news.com/index.php?op ... s&Itemid=3
Еееее най-накрая тема и за мойта гара и "Система за контрол на загрети букси и осно натоварване на пжпс" - това е точното наименование. Системата е от австрийските железниции за сега е в пробен период. В тази статия даже има и моя снимка :lol: , а също и дисплея и начина по който се визуализират данните от устройството.

Гонзо, тас техника скороста на влаковете засичалия?
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Засича я да. За всеки влак.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация