Едва ли при положение че има почти същите спирания като 2611 ако изключим Павликени и София север. Но пък 461 стои 1 мин на Плевен, така че едва ли двете му спирания оказват кой знае какво влияние.
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Днес :
МБВ 460 с 44 120 + 44 128 1х45 + 1x50
БВ 9620 с 44 076 в състав 3 х 50 + 1 А х 47
MБВ 461 с две 43 ки едната от които смесена. И двата МБВ без румънския спален до Солун
МБВ 460 с 44 120 + 44 128 1х45 + 1x50
БВ 9620 с 44 076 в състав 3 х 50 + 1 А х 47
MБВ 461 с две 43 ки едната от които смесена. И двата МБВ без румънския спален до Солун

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

през месец декември 2010г я забелязвах често на локалния влак от Ямбол до Ст.Загора

Модератор

Съвсем не е рядка гледка. При аварийни ситуации са подавали 43-555 от Мездра на 2611, преди 2 години с номер 2601, тъй, че нищо ново.desiro_94 написа:БВЗР 2611 днес е с локомотив серия 43. Колегите от северна България, имат шанса да снимат тази рядка гледка.

Няма такова нещо. От новия ГДВ 461/460 са окастрени с голямата ножица и са до 100 км/ч, тъй, че 548 пасва идеално, но обвръзките са проблемни, понеже от 461 отива 2611, после кара 2654, 2655, 20162, 20167, 2626, а 2654, 2655 и 2626 са до 130. Нужна е промяна с цел рационално използване на ТПС.desiro_94 написа:Щом 2611 е до 100 км/ч, значи няма проблем да е с 43-та, обаче 461 е до 130 км/ч, а този 43 е до 100 км/ч. Сигурно е бил със закъснение иначе не си го обяснявам да е навреме до София.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Окастрянето на 4611/4612 е нищо в сравнение с това на 460/461, които падат с цели 30 км/ч надолу по отношение на макс. скорост, докато Дунава само с 10 км/ч е ощетен.VESO написа:4611 / 4612 и той е окастрен , заради руския "сандък" от Саратов.
460 / 461 защо са до 100 км/ч?

Причината 460/461 да са до 100 е същата, поради която 8631/8632 и 8636/8637 също са до 100. Питайте графистите, аз не виждам никаква логична причина за това ограничение.



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Малко имформация от днес:
БВЗР 2611 с 44 114 с бистро 005
БВ 3621 с 46 242
БВ 5621 с 45 165 с бистро 003
БВ 7620 с 45 159
БВ 7624 с 45 173
ПВ 20104 с 45 147
КПВ 20220 отново с 45 158
КПВ 50260 с 43 553 + 46 231
БВЗР 2611 с 44 114 с бистро 005
БВ 3621 с 46 242
БВ 5621 с 45 165 с бистро 003
БВ 7620 с 45 159
БВ 7624 с 45 173
ПВ 20104 с 45 147
КПВ 20220 отново с 45 158
КПВ 50260 с 43 553 + 46 231

Последно промяна от desiro_94 на Сря Фев 09, 2011 8:20 pm, променено общо 1 път.
Лично за мен това по втора илюстрира как имаме трасе за скорост над 100, но нямаме ПС. който да пуснем там. 460/461 като вероятна причина може да е че са с приблизително същите спирания като БВ ЗР Златни пясъци и поради тази причина, за да нямат обходи по добри от БВ ЗР а да го возят на по ниска тарифа са ограничени и те. Не знам по някой друг участък да я има тая дивотия. Другите БВ за Варна те може да са до 130, защото спират на всяка керемида и не застрашават БВ ЗРNikss написа: Окастрянето на 4611/4612 е нищо в сравнение с това на 460/461, които падат с цели 30 км/ч надолу по отношение на макс. скорост, докато Дунава само с 10 км/ч е ощетен.![]()
Причината 460/461 да са до 100 е същата, поради която 8631/8632 и 8636/8637 също са до 100. Питайте графистите, аз не виждам никаква логична причина за това ограничение.Единственото, което знам е, че това е пълна простащина!
![]()

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Според мен не е причината в цените, за да ги ограничават, при положение, че Златните вървят с климатизирани и уж по-комфортни вагони, а 460/461 с екс дб, които не са особено приятни за разстояния над 250 км... реално погледнато, имаме и трасе и ТПС за над 100 км/ч, но не можем да използваме нито едното, нито другото рационално, както правят в белите страни на запад... и то не защото не можем, а защото просто не искаме!Vancho написа:Лично за мен това по втора илюстрира как имаме трасе за скорост над 100, но нямаме ПС. който да пуснем там. 460/461 като вероятна причина може да е че са с приблизително същите спирания като БВ ЗР Златни пясъци и поради тази причина, за да нямат обходи по добри от БВ ЗР а да го возят на по ниска тарифа са ограничени и те. Не знам по някой друг участък да я има тая дивотия. Другите БВ за Варна те може да са до 130, защото спират на всяка керемида и не застрашават БВ ЗРNikss написа: Окастрянето на 4611/4612 е нищо в сравнение с това на 460/461, които падат с цели 30 км/ч надолу по отношение на макс. скорост, докато Дунава само с 10 км/ч е ощетен.![]()
Причината 460/461 да са до 100 е същата, поради която 8631/8632 и 8636/8637 също са до 100. Питайте графистите, аз не виждам никаква логична причина за това ограничение.Единственото, което знам е, че това е пълна простащина!
![]()
Миналата година 463 /сега 461/ беше най бърз ГО София, а цената му бе по ниска от тази на Златните...
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори