
Не е само заради контактите.........Заради чистотата ,заради осветеността ако щете дори,заради прозорците от които духа,заради това,че са по-шумни,че кенефите им са по-гадни и смрадливи ,няма смисъл да изреждам повече.Да не говорим,че и 44-ките изглеждат много по просторни отвътре,да не говорим и че са 2+1 седалките ,а не 4+4 в купе,и като ти се падне някой спаружен мангал до тебе в купето и полудяваш.74-ките с една боя и с една нова тапицерия немогат да станат вагони на една година,те си остават 20 и кусур годишни .И всеки средностатистически пътник би предпочел 44-ка пред 74-ка ,ако щете дори и само заради външния им вид.Но мисля ,че няма смисъл повече да се заяждаме -въпрос на вкус,казало кученцето и си облизало дупенцето 

Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 


Хах, хареса ми разсъждението ти. Евала, имаш 1 бира от мен. За прозорците съм съгласен, за чистотата не - еднакво се чистят и едните и другите. За шумът и кенефите се съгласявам, но след време и те ще заприличат на кочини. За просторността и местата вече имаш право. Общо взето въпрос на вкус наистина.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
След няколко години вижте на какво ще заприличат 44-ките и тогава ще говорим.В случай , че ги има още на белия свят.С тези постоянни влизания за ремонти , бъдещето им е много съмнително.
74-ките , освен , че ги препочитам заради купейния тип , мога да кажа , че тези вагони , наред с 47-ците имат най - стабилното отопление , на което съм случвал - зимата спокойно можеш да се изтегнеш на седалката и да си поспиш , без да се притесняваш , че ще настинеш.При състояние на сън , човешкото тяло се охлажда и всеки един студен полъх води после до неприятни последици.
А за салонния тип , не му харесвам една отрицателна черта - просторно помещение с много хора (който е пътувал в претъпкана догоре 63-ка знае какво имам предвид) , където от едната страна чуваш разговора между двама мъже как са изиграли техен приятел на карти , баба , която разказва история за сина си войник , който се женил и развеждал по два пъти , две момичета някъде в салона бистрят с колко мъже са спали и с кой било по - хубаво , някой си пуснал Dimmu Borgir от телефона си , а през цялото време малко дете на няколко години търчи с неистови ревове от единия край на салона и обратно.А ти си с гаджето си и търсиш свободна секунда спокойствие да го целунеш.Невъзможно!
74-ките , освен , че ги препочитам заради купейния тип , мога да кажа , че тези вагони , наред с 47-ците имат най - стабилното отопление , на което съм случвал - зимата спокойно можеш да се изтегнеш на седалката и да си поспиш , без да се притесняваш , че ще настинеш.При състояние на сън , човешкото тяло се охлажда и всеки един студен полъх води после до неприятни последици.
А за салонния тип , не му харесвам една отрицателна черта - просторно помещение с много хора (който е пътувал в претъпкана догоре 63-ка знае какво имам предвид) , където от едната страна чуваш разговора между двама мъже как са изиграли техен приятел на карти , баба , която разказва история за сина си войник , който се женил и развеждал по два пъти , две момичета някъде в салона бистрят с колко мъже са спали и с кой било по - хубаво , някой си пуснал Dimmu Borgir от телефона си , а през цялото време малко дете на няколко години търчи с неистови ревове от единия край на салона и обратно.А ти си с гаджето си и търсиш свободна секунда спокойствие да го целунеш.Невъзможно!


То по същия начин тия същите хора могат да ти се случат и в купето и ефекта да е същия
затова казах ,че е въпрос на вкус и че на мене лично както и на всичките ми приятели и познати 44-ките им харесват повече.Мисля ,че няма смисъл да ги дъвчем повече.

Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 

ехх как ми се иска целия състав на БДЖ да бъде само с 47-ци но уви само мечти. Някакви бабета плямпат глупости че в салона им било по-удобно и по-сигурно и тем подобни 

Възразявам
Главно защото прозорците на 47 ците са ниски и не мога да зяпам нормално, а трябва да се навеждам
Иначе не си представям пътуване без възможност да се отвори прозореца. Неприятни са ми. Вече за липсата на климатик може да се поспори. На 63 ките харесвам удобните масички. Седалките също не са никак лоши. Но определено 74 си остава най добро за дремване в повечето случаи, макар и бидейки по шумнички от 63, но един ремонт, включващ смяна на стъклопакет, монтиране на климатик и автоматични врати и повечето от тях стават бомба
, дори и да останат купейни



О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Клип от днес на 8613 , преминаващ през Прослав.
Това е клип от времето преди две години, когато карах курс (стаж) за помощник-машинист на електровози. Тук излизаме от гара Каспичан с БВ 9621 Русе - Варна. Машинист е един от най-добрите и уважавани от мен машинисти, Цветан Петков от депо Русе. До колкото помня, локомотива беше... серия 44 със сигурност, но дали 44.112 или 44.102?... По-скоро май беше 44.102.
http://vbox7.com/play:f5807ba2

http://vbox7.com/play:f5807ba2

Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
На този хубав клип попаднах случайно и наистина много ми хареса как е направен в една от нашите западни съседки.
http://www.youtube.com/watch?v=NB4xoH8W ... re=related
Без малко да се обърка човек, че е правено в България, а?...

http://www.youtube.com/watch?v=NB4xoH8W ... re=related
Без малко да се обърка човек, че е правено в България, а?...

Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Малко клипове от днес:
БВЗР 1623 на път за гара Илиянци
http://vbox7.com/play:2742e3e9
БВЗР 2671 на път за гара Курило
http://vbox7.com/play:a52e694e
БВЗР 1623 на път за гара Илиянци

БВЗР 2671 на път за гара Курило

Информация
Модератори