Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna
Здравейте, тук искам да споделя някой разни мисли, недоволствия, които ме човъркаха докато пътувах от Варна през Горна до София и обратно.
Та тръгвам аз за София с нощния 22.30 от Варна.Влака с бе с приятно отоплени вагони.Всичко по пътя беше наред,като не броя, че на два пъти като някакъв престъпник ми бе светнато в очите и с заповеден тон бе казано "Билети и карти за проверка !!!!".И така до Горна друг екшън липсваше.
Като пристигнахме на Горна Оряховица ме зачовърка един въпрос.Добре де защо не се обединят нощния от Кардам и от Варна, да речем на Синдел да ги съединят и така да стане по подобие на обедния влак от София до Варна/Бургас през Пловдив ??? Не виждах смисъл от два вечерни горе-долу с разлика от час да има.Хем по-малко инфраструктурни такси, някои бе споменал, че БДЖ на НКЖИ плаща такова нещо,ще се плащат пък и малко оптимизация.
Сетне като се прибирах от София с обедния стана голямото шоу.В влака зверски студ,ама иначе кабела за предварително отопляне включен.Питах насам-натам има ли няма ли парно,кога ще го пуснат е познайте.Беше ми директно казано - като искам топло има бол автобуси до Варна.
И се зачудих - защо в Варна може да ти е приятно и топло,а в София да умираш от студ.Някак си няма логика.
Сетне стана другото чудо.Половин час някъде преди тръгване игла да падне няма де да падне.Фраш от всякъде.И се запитах тея лелки от касите не следят ли какво що сепродава,като трябва да се пусне една партенка да закачат още един вагон.Вярно сигурно си има процедури ама за половин час при малко желание вярвам, че щяха да могат да закачат поне още един вагон.
И като за финал да попитам - защо на нощният влак не смениха машината, а на обедния я смениха ? Каква е логиката да се сменят машините ? Не е ли само да се сменят бригадите ?
Е малко, дълго стана.Но смятам, че има над какво да се поговори.
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София
dobo написа:......Беше ми директно казано - като искам топло има бол автобуси до Варна......
Тук ако беше взел името на ....ХХL... наречн служител, гарантирано щеше да имаш успех. В следващия момент... може и на Л.С точните дати на случките за да направим проверка и рапорт. Ако пък случайно си знаел или си имал/ш тел. на 2-3 души от сдружението щеше да се нагледаш и на мигновенна реакция още на Ц.Г.

Винаги когато имаш някакви забележки по превозната бригада, или по подвижния състав описвай , записвай, имена на служители, номера на лок. на вагони, номер на влака от къде за къде, час, дата... каквото се сетиш. Колкото повече информация имаме=толкова по-бърза реакция и смисъл ще има. Иначе само можем да констатираме и да си чешаме езиците.
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Аз мога да дам час, номер на влака, и т.н. обаче как това че промени факта, че влака беше ледено студен ? Не слабо парно, а не работещо такова.
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

dobo написа:Аз мога да дам час, номер на влака, и т.н. обаче как това че промени факта, че влака беше ледено студен ? Не слабо парно, а не работещо такова.
Ще оставя другите да Ти разкажат и докажат с факти... ако случайно не го направят тогава :)))
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Промяната на състава на влаковете, добавянето и отнемането на вагони, назначаването и отменянето на влакове става със заповеди и телеграми от БДЖ-ПП ЕООД за всеки конкретен влак и то най-късно няколко дена преди потеглянето му. За съжаление системата е много тромава и е невъзможно при наличието на повече пътници на момента да са даде вагон. Най-малкото защото няма от къде да са вземе.

Отоплението зависи от състоянието на отоплителната инсталация на конкретния вагон. Възможно е в един вагон да са разхождат бели мечки, в съседния да е турска баня. От Ва за Сф си пътувал в един вагон, на обратно в съвсем друг. За да има ефект подадения сигнал трябва освен датата и номера на влака да дадеш и номера на неотопления вагон. Също тъй и длъжността на тоз, който те е пратил на автобуса.

Смяната на машините са определя от графика за машинооборота. Всяка машина закарва даден влак до някъде, връща друг и влиза в депо за екипировка. Различните влакове са карат от машини на различни депа. Например софийска машина закарва влак до Ва, връща друг в Сф и влиза в депо. Машина на ГО взема влак за Сф, от там друг за Ва, трети за ГО и влиза в депо.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Tramway написа:. За да има ефект подадения сигнал трябва освен датата и номера на влака да дадеш и номера на неотопления вагон.
А последната гавра на убитаците от надежда - след като са надлежно уведомени че вагон номер х е със слабо работещо отопление + разпадаща се на всяко сваляне на пантографа оперативна верига на осветлението, само след един ден попаднах на същия вагон с ремонтирано осветление но не и отопление.... Запитах нач.влака - как може да приеме вагон без отопление при минусови температури - тя ми каза "ами какво да направя... и да не го приема ще го вадят, ще закъснеем 30 мин, вие ще седите прави, защото друг вагон няма да дадът..... Така че още една АНАТЕМА за депо надежда....
Публикувай отговор

Обратно към “Тарифи, превозни документи и превозна дейност | Fares, tickets and transport activity”

Информация