Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор
РЖД

Мнение от VESO »

С изненада забелязах , че такава тема липсва.Затова в началото пускам линк към един интересен сайт , който ме заинтригува.

http://eng.tmholding.ru/

Думата имате вие.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Нищо особено няма в това което си пуснал - линк към сайта на ТРАНСМАШХОЛДИНГ , един от двата най-големи машиностроителни концерна (другия е СИНАРА , даже аз пък ще пусна негов линк : http://www.sinara-group.com/) свързани с железопътния транспорт в Русия .
Аз преди често влизах в тях и пусках информация за някое ново производство или пък във връзка с някое от съвместните предприятия които напоследък доста често взеха да се появяват :със СИМЕНС , АЛСТОМ, БОМБАРДЕР и т.н.
Но напоследък не се е появявала някаква новост която да си заслужава препращането освен тази за новия двуетажен вагон-първи по рода си произведен в Русия за междурелсие 1520 мм.
А ето и линка само , че на руски за тези на които английският не им е силен: http://www.tmholding.ru/
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Скоро ще има развитие. РЖД са поръчали 200 електровоза ЭП20, съвместна разработка на Новочеркасский Электровозостроителний Завод с Alstom, на обща стойност 1 миард евро.
Статия
Картинка
Командна кабина отвън
Пулт за управление
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

РЖД продължават и сътрудничеството със Siemens, като имат поръчка за 200 влака Desiro RUS "Ласточка", от които 40 са за олимпиадата в Сочи 2014.

Новите EП20 изглеждат много добре, огромна разлика с досегашния руски дизайн. Общо взето РЖД дърпат, доста нагоре като качество на подвижния състав.

Очаква се Сапсаните да са невероятно печеливши като за първа година експлоатация.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Като гледам на последната снимка май за първи път в локомотив произведен в Русия няма да го има онзи чукан наречен "кран-машинист условен номер ...."
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Сигурен съм, че и този ще е условен номер...
Но все пак изоставянето на СЛ-2М, а след това и на усл. № 395, нескопосано копирани от Hasler и Knorr, е голям напредък за РЖД, макар и закъснял с 30-тина години.
Сега остава да започнат да слагат на пътническите вагони нещо по-нормално от мазохистичния усл. № 292.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Копирането на "Хаслер" от руснаците си има име - КЛУБ-У(Комплексна Локомотивна Уредба за Безопасност - превод на Бълг), тоя кран-машинист е нещо ново за руснаците. Лично аз се чудя дали е тамошно творение или е купен направо от някъде. Производители на спирачки, командвани с вентил - манипулатор дал Бог по Европа. Но ако е руско, със сигурност е новост. Освен това, забелязва се, че оснев старите кранове и скоростомери, са се отказали и от дървените бутони за бдителност, които до скоро бяха задължителни дори и за най-новата им тяга. Явно наистина започват, макар и закъснели, да гледат към новите технологии.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Изображение
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

На пръв поглед лъха огромна мощност от този звяр. Дай малко подробности. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Уикипедия

В момента вървят изпитания на 001 - който е с редуктори за 200 км/ч и 002 - с редуктори за 160 км/ч. В руските и украинскипе форуми темата е много активна - правят се аналогии с ES64U2 , 109E и Prima2 - нищят се тяговите двигатели, IGBT инверторите, окачването, дисковите спирачки, кабината, даже и външния вид.

p.s Това ще бъде локомотива който ще обслужва влаковите Москва - Сочи по време на Зимните олимпийски игри през 2014г. заедно с високоскоростните "Сапсан" - руския вариант на ICE3 - който за сега е доста проблемен от гледна точка на колооси, IGBT инвертори и разбирасе познатите ни проблеми с климатиците ...
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Сцепно тегло: 129 тона
Конструктивна скорост: 220 км/ч
Максимална теглителна сила при потегляне: 450 kN
Работа при температура до -50 °C
Часова мощност: 7200 kW
Трайна?
Като цяло ми изглежда доста добра и надеждна машинка. 50 такива парчета според мен идеално биха се вписали в нашия пейзаж. :lol: :D
Дали ще отлепи 5000 тона товарачка на равното? От нашите машини, 46 200 с редуктори за 130 км/ч при сухо време могат да отлепят до 4000 тона товарачка на равно, според указаните теглителни норми. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Аналогията с Prima/II/, Taurus, Vectron, 109E е наистина резонна, защото това е принципен скок и първият локомотив от ново поколение в РЖД. Приликите с Prima са, защото Alstom има вече 25% участие в Трансмаш Холдинг.

Другите електровози залегнали в програмата са двусекционните 2ЭС10 разработка на "Уралски Локомотиви" (смесено дружество между Синара и Siemens), които са леко горзнички, като замесител на стареещите ВЛ11.

Изображение
Изображение

Очакват се над 250 състава Desiro RUS, което е аналогично на Desiro ML, за заместване на остарелите електрички от сериите ЕР и ЕД. Доколкото ми е известно ще са 10-вагонни.

А ТМХ разработват изцяло нов тип влак за регионални превози, така че следващите години се очаква усилено модернизиране на РЖД и повишаване на комфорта на пътниците и ефективността на превозите.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ухуу, тоз втория хептен звяр с тез 8800 kW часова... :o първия обаче ме кефи повече. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Тас първата да не е с 3 двойни талиги :?:
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Да локомотивът е с колоосна формула Bo'Bo'Bo' (двуосна талига, с двете оси задвижвани от ТД). Руснаците доста често ползват такова разпределение на осите и по-рядко Co'Co' (предимно при дизеловата тракция и при ЧС2)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация