С изненада забелязах , че такава тема липсва.Затова в началото пускам линк към един интересен сайт , който ме заинтригува.
http://eng.tmholding.ru/
Думата имате вие.
http://eng.tmholding.ru/
Думата имате вие.
Нищо особено няма в това което си пуснал - линк към сайта на ТРАНСМАШХОЛДИНГ , един от двата най-големи машиностроителни концерна (другия е СИНАРА , даже аз пък ще пусна негов линк : http://www.sinara-group.com/) свързани с железопътния транспорт в Русия .
Аз преди често влизах в тях и пусках информация за някое ново производство или пък във връзка с някое от съвместните предприятия които напоследък доста често взеха да се появяват :със СИМЕНС , АЛСТОМ, БОМБАРДЕР и т.н.
Но напоследък не се е появявала някаква новост която да си заслужава препращането освен тази за новия двуетажен вагон-първи по рода си произведен в Русия за междурелсие 1520 мм.
А ето и линка само , че на руски за тези на които английският не им е силен: http://www.tmholding.ru/
Аз преди често влизах в тях и пусках информация за някое ново производство или пък във връзка с някое от съвместните предприятия които напоследък доста често взеха да се появяват :със СИМЕНС , АЛСТОМ, БОМБАРДЕР и т.н.
Но напоследък не се е появявала някаква новост която да си заслужава препращането освен тази за новия двуетажен вагон-първи по рода си произведен в Русия за междурелсие 1520 мм.
А ето и линка само , че на руски за тези на които английският не им е силен: http://www.tmholding.ru/
Последно промяна от disell на Пон Ное 08, 2010 11:47 pm, променено общо 1 път.
Скоро ще има развитие. РЖД са поръчали 200 електровоза ЭП20, съвместна разработка на Новочеркасский Электровозостроителний Завод с Alstom, на обща стойност 1 миард евро.
Статия
Картинка
Командна кабина отвън
Пулт за управление
Статия
Картинка
Командна кабина отвън
Пулт за управление
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2


РЖД продължават и сътрудничеството със Siemens, като имат поръчка за 200 влака Desiro RUS "Ласточка", от които 40 са за олимпиадата в Сочи 2014.
Новите EП20 изглеждат много добре, огромна разлика с досегашния руски дизайн. Общо взето РЖД дърпат, доста нагоре като качество на подвижния състав.
Очаква се Сапсаните да са невероятно печеливши като за първа година експлоатация.
Новите EП20 изглеждат много добре, огромна разлика с досегашния руски дизайн. Общо взето РЖД дърпат, доста нагоре като качество на подвижния състав.
Очаква се Сапсаните да са невероятно печеливши като за първа година експлоатация.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Сигурен съм, че и този ще е условен номер...
Но все пак изоставянето на СЛ-2М, а след това и на усл. № 395, нескопосано копирани от Hasler и Knorr, е голям напредък за РЖД, макар и закъснял с 30-тина години.
Сега остава да започнат да слагат на пътническите вагони нещо по-нормално от мазохистичния усл. № 292.
Но все пак изоставянето на СЛ-2М, а след това и на усл. № 395, нескопосано копирани от Hasler и Knorr, е голям напредък за РЖД, макар и закъснял с 30-тина години.
Сега остава да започнат да слагат на пътническите вагони нещо по-нормално от мазохистичния усл. № 292.

Администратор
Копирането на "Хаслер" от руснаците си има име - КЛУБ-У(Комплексна Локомотивна Уредба за Безопасност - превод на Бълг), тоя кран-машинист е нещо ново за руснаците. Лично аз се чудя дали е тамошно творение или е купен направо от някъде. Производители на спирачки, командвани с вентил - манипулатор дал Бог по Европа. Но ако е руско, със сигурност е новост. Освен това, забелязва се, че оснев старите кранове и скоростомери, са се отказали и от дървените бутони за бдителност, които до скоро бяха задължителни дори и за най-новата им тяга. Явно наистина започват, макар и закъснели, да гледат към новите технологии.

Уикипедия
В момента вървят изпитания на 001 - който е с редуктори за 200 км/ч и 002 - с редуктори за 160 км/ч. В руските и украинскипе форуми темата е много активна - правят се аналогии с ES64U2 , 109E и Prima2 - нищят се тяговите двигатели, IGBT инверторите, окачването, дисковите спирачки, кабината, даже и външния вид.
p.s Това ще бъде локомотива който ще обслужва влаковите Москва - Сочи по време на Зимните олимпийски игри през 2014г. заедно с високоскоростните "Сапсан" - руския вариант на ICE3 - който за сега е доста проблемен от гледна точка на колооси, IGBT инвертори и разбирасе познатите ни проблеми с климатиците ...
В момента вървят изпитания на 001 - който е с редуктори за 200 км/ч и 002 - с редуктори за 160 км/ч. В руските и украинскипе форуми темата е много активна - правят се аналогии с ES64U2 , 109E и Prima2 - нищят се тяговите двигатели, IGBT инверторите, окачването, дисковите спирачки, кабината, даже и външния вид.
p.s Това ще бъде локомотива който ще обслужва влаковите Москва - Сочи по време на Зимните олимпийски игри през 2014г. заедно с високоскоростните "Сапсан" - руския вариант на ICE3 - който за сега е доста проблемен от гледна точка на колооси, IGBT инвертори и разбирасе познатите ни проблеми с климатиците ...
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2



Сцепно тегло: 129 тона
Конструктивна скорост: 220 км/ч
Максимална теглителна сила при потегляне: 450 kN
Работа при температура до -50 °C
Часова мощност: 7200 kW
Трайна?
Като цяло ми изглежда доста добра и надеждна машинка. 50 такива парчета според мен идеално биха се вписали в нашия пейзаж.
Дали ще отлепи 5000 тона товарачка на равното? От нашите машини, 46 200 с редуктори за 130 км/ч при сухо време могат да отлепят до 4000 тона товарачка на равно, според указаните теглителни норми.
Конструктивна скорост: 220 км/ч
Максимална теглителна сила при потегляне: 450 kN
Работа при температура до -50 °C
Часова мощност: 7200 kW
Трайна?
Като цяло ми изглежда доста добра и надеждна машинка. 50 такива парчета според мен идеално биха се вписали в нашия пейзаж.


Дали ще отлепи 5000 тона товарачка на равното? От нашите машини, 46 200 с редуктори за 130 км/ч при сухо време могат да отлепят до 4000 тона товарачка на равно, според указаните теглителни норми.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аналогията с Prima/II/, Taurus, Vectron, 109E е наистина резонна, защото това е принципен скок и първият локомотив от ново поколение в РЖД. Приликите с Prima са, защото Alstom има вече 25% участие в Трансмаш Холдинг.
Другите електровози залегнали в програмата са двусекционните 2ЭС10 разработка на "Уралски Локомотиви" (смесено дружество между Синара и Siemens), които са леко горзнички, като замесител на стареещите ВЛ11.

Очакват се над 250 състава Desiro RUS, което е аналогично на Desiro ML, за заместване на остарелите електрички от сериите ЕР и ЕД. Доколкото ми е известно ще са 10-вагонни.
А ТМХ разработват изцяло нов тип влак за регионални превози, така че следващите години се очаква усилено модернизиране на РЖД и повишаване на комфорта на пътниците и ефективността на превозите.
Другите електровози залегнали в програмата са двусекционните 2ЭС10 разработка на "Уралски Локомотиви" (смесено дружество между Синара и Siemens), които са леко горзнички, като замесител на стареещите ВЛ11.


Очакват се над 250 състава Desiro RUS, което е аналогично на Desiro ML, за заместване на остарелите електрички от сериите ЕР и ЕД. Доколкото ми е известно ще са 10-вагонни.
А ТМХ разработват изцяло нов тип влак за регионални превози, така че следващите години се очаква усилено модернизиране на РЖД и повишаване на комфорта на пътниците и ефективността на превозите.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Да локомотивът е с колоосна формула Bo'Bo'Bo' (двуосна талига, с двете оси задвижвани от ТД). Руснаците доста често ползват такова разпределение на осите и по-рядко Co'Co' (предимно при дизеловата тракция и при ЧС2)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Информация
Модератори