Никой никого не е насилвал да гласува за хора, които още тогава се виждаше, че са много по-неориентирани от предишните.46 242 написа:обкръжението му ни принуди да гласуваме за Бойко.
Последно промяна от bdz46 на Сря Май 19, 2010 12:55 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Официално предложение до екипът на Министерство на транспорта и съобщенията: "Тъй като по правилата на ЕС можем да изпълняваме до 2015 г. проекти от оперативната програма за 2007-2013 година, нека Димитровград-Свиленград и Елин Пелин-Септември бъдат подготвени за търг за този оперативен период, тъй като е явно, че време има !"
Ами резултата за нас е все един и същ ! Изпълнението на единствения свестен железопътен проект , който " осраха " предишните с помощта на настоящите ! Единственото реално железопътно строителство в момента е Софийското метро ,вероятно защото е любимия проект на ББ ! По националната железопътна мрежа се извършват единствено кърпежи , въпреки гръмките приказки и ритуалното рязане на ленти свързани с голи намерения !
Има в България участъци проектирани за скорост на движение на влаковете по голяма от 130км./ч. , но няма никакво желание да се стегне и пусне поне един от тях за редовно движение с такава скорост ! Нямам в предвид факта ,че липсва подвижен състав за движение с такава скорост , просто нормативно да се премине психологическата граница ! Промени в наредби ,нормативи и други чиновнически упражнения в тази насока ! Защото все някога този проект ще бъде завършен и ние тогава ли ще тръгнем да променяме тези неща , което вероятно ще отнеме повече време от изпълнението му ! Надявам се да греша , но уви това ми подсказват фактите !
Има в България участъци проектирани за скорост на движение на влаковете по голяма от 130км./ч. , но няма никакво желание да се стегне и пусне поне един от тях за редовно движение с такава скорост ! Нямам в предвид факта ,че липсва подвижен състав за движение с такава скорост , просто нормативно да се премине психологическата граница ! Промени в наредби ,нормативи и други чиновнически упражнения в тази насока ! Защото все някога този проект ще бъде завършен и ние тогава ли ще тръгнем да променяме тези неща , което вероятно ще отнеме повече време от изпълнението му ! Надявам се да греша , но уви това ми подсказват фактите !


Днес съвместно с нашия форумец tenata се разходихме до Първомай.Основната причина бе свързана с моето притеснение във връзка с новия график.Само за сравнение с разписание 2009 / 2010 , времепътуването е увеличено средно от 6 до 14 минути и подавам пример.БВ 1640 спиращ на същите гари и спирки е вземал разстоянието за между Първомай и Пловдив за 45 минути , докато сега пътува 51.Международният 492 с 2 спирания в Първомай и Катуница е пътувал час и 20 минути от Димитровград до Пловдив , докато сега същият този влак без спиране взема разстоянието за час и 31 минути.
Малко цифри - от Крумово до Първомай скоростта е свалена на 80 км/ч , гарите Катуница , Поповица и Първомай се преминават с 25 км/ч , поради липсата на ОИ , няколкото останали прелези са за 40 , а цялата спирка Садово също е за тази скорост , поради наличието на два прелеза от двете страни на спирката.
Ето и снимков материал - на тази интересна машинка се натъкнахме на гара Крумово , разбрах че е румънска по тези инициали , някои от фотографиите съм ги правил от задното стъкло на последния вагон , та се наложи да го бършем с ръкави , за да станат снимките по - ясни.
Поставена конт. мрежа има чак след Катуница , тук виждате спирка Садово , така известната крива след Поповица и перона на спирка Виница.Вторият мост след Поповица ще бъде съборен , тъй като не отговаря на габаритите за поставяне на конт. мрежа.Именно за тази цел в близост е изграден нов мост и движението е отбито по него.На гарата засякохме дизеловият локомотив на ТЕРНА с номер 212 057 - 4 , ето и негова фотография.
Така се влиза в гара Първомай , страна Пловдив.Все още няма контактна мрежа , а първият коловоз е неизползваем , без връзка с другите линии , тъй като стрелките , които го свързват с тях в гърловината откъм Димитровград са извадени.
Именно на Първомай забелязахме траверси с интересни скрепления , вижте тези фотографии:
- снимка 1;
- снимка 2.
От първата снимка се забелязва някакво уплътнение , което след като го докоснахме , за наша изненада се оказа гумено.Каква обаче му е целта , не можахме да си отговорим , може би тези , които знаят повече , ще вземат становище.
След пристигането на влака , 07123-3 , която до докара , се изтегли в гърловината , след което се прегарира и застана начело на композицията.
Направихме обща снимка на приемното сдание и влака , след което се разходихме из центъра и отидохме в един ресторант да похапнем следните специалитети:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
Малко цифри - от Крумово до Първомай скоростта е свалена на 80 км/ч , гарите Катуница , Поповица и Първомай се преминават с 25 км/ч , поради липсата на ОИ , няколкото останали прелези са за 40 , а цялата спирка Садово също е за тази скорост , поради наличието на два прелеза от двете страни на спирката.
Ето и снимков материал - на тази интересна машинка се натъкнахме на гара Крумово , разбрах че е румънска по тези инициали , някои от фотографиите съм ги правил от задното стъкло на последния вагон , та се наложи да го бършем с ръкави , за да станат снимките по - ясни.
Поставена конт. мрежа има чак след Катуница , тук виждате спирка Садово , така известната крива след Поповица и перона на спирка Виница.Вторият мост след Поповица ще бъде съборен , тъй като не отговаря на габаритите за поставяне на конт. мрежа.Именно за тази цел в близост е изграден нов мост и движението е отбито по него.На гарата засякохме дизеловият локомотив на ТЕРНА с номер 212 057 - 4 , ето и негова фотография.
Така се влиза в гара Първомай , страна Пловдив.Все още няма контактна мрежа , а първият коловоз е неизползваем , без връзка с другите линии , тъй като стрелките , които го свързват с тях в гърловината откъм Димитровград са извадени.
Именно на Първомай забелязахме траверси с интересни скрепления , вижте тези фотографии:
- снимка 1;
- снимка 2.
От първата снимка се забелязва някакво уплътнение , което след като го докоснахме , за наша изненада се оказа гумено.Каква обаче му е целта , не можахме да си отговорим , може би тези , които знаят повече , ще вземат становище.
След пристигането на влака , 07123-3 , която до докара , се изтегли в гърловината , след което се прегарира и застана начело на композицията.
Направихме обща снимка на приемното сдание и влака , след което се разходихме из центъра и отидохме в един ресторант да похапнем следните специалитети:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.


Последно промяна от mitak07020 на Чет Май 19, 2011 9:52 am, променено общо 2 пъти.
То само един човек ли гледаше локомотива? 
Имаше една група на перона откъм приемното сдание - две момичета и едно момче , които с бурни викове изпращаха тяхна приятелка , намираща се в нашия вагон.
По ирония на съдбата , влакът генерираше стабилна населеност основно от първомайци , от рейсът , идващ от Димитровград , който осъществява връзката с този влак по време на ремонтите слязоха не повече от 10 - 12 души.Всички останали в композицията бяха дошли от различни краища на града.

Имаше една група на перона откъм приемното сдание - две момичета и едно момче , които с бурни викове изпращаха тяхна приятелка , намираща се в нашия вагон.
По ирония на съдбата , влакът генерираше стабилна населеност основно от първомайци , от рейсът , идващ от Димитровград , който осъществява връзката с този влак по време на ремонтите слязоха не повече от 10 - 12 души.Всички останали в композицията бяха дошли от различни краища на града.
Последно промяна от VESO на Пон Яну 31, 2011 6:16 pm, променено общо 1 път.

Информация
Модератори