
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
За кантара на 44087 бях там когато влезна за пружината и седях в депото целия ден. На 44081 при вкл ГВП и не вдигнат пантограф, мерено с мултицет на изк бобина на ГВП 48в. Подклинване на реле SО1 на междинно положение, при свален пантограф и падане на напражението до 36 пак не изкл ГВП. Много сбъркана повреда.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
На 44081, се клати трафа яко, реверсивните шкафове, спирачни съпротивления и вентилатори, изправителни групи и тн. Общо взето всичко. 44098 е с киселинни батерий и платката контролираща заряда на батерийте е бъзикана нещо понеже когато се заредят батерийте вместо релето за заряда да изключи то постоянно включва и изключва. Създава впечатление, че реле SО1 се бъзика но не е то.
Е ти така само прескачаш бутона и пакетния, нищо повече и затова питам дали го прави от двете кабини.44142 написа:Не е от батерията. Когато прави проблема с ГВП-то, слагаш крокодил 810-460 за момент и проблема изчезва. След това и без крокодили и алигатори си включва лок. Отделно всички агрегати на 44081 в машинното са неукрепени и се клатят стабилно.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Че за духалка си има розетки 220V от себствени нужди на главния трансформатор. Намотката за собствени нужди на главния трансформатор е 150kW так че може и духалище да включи.07 написа:Да не би да имаш желание да си носиш печка тип: "духалка", а?Nikss написа: Имам въпрос: на електровозите трансформаторът за 220 волта с каква мощност е?

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

То въобще не трябва да има регулаторна платка. Защо е включена?44142 написа:44098 е с киселинни батерий и платката контролираща заряда на батерийте е бъзикана нещо понеже когато се заредят батерийте вместо релето за заряда да изключи то постоянно включва и изключва. Създава впечатление, че реле SО1 се бъзика но не е то.

Последно промяна от dido73 на Пет Яну 28, 2011 10:41 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Отговора не е толкова прост, защото както знаеш от намотка на трансформатора за собствени нужди 015 4 извод H-E са включени двигател компресорите, двигател вентилаторите на тяговото оборудване без тези за реостатната спирачка 293V (512A)Nikss написа:За съжаление е така. Иначе 146 сега има проблеми с единия компресор, който изхвърля маслото и не работи, в кабините действа само по 1 калорифер.Имам въпрос: на електровозите трансформаторът за 220 волта с каква мощност е?
Oт там нататък:
- При напрежение под 22,5 kV всички останали консуматори за 220V получават от извода G-E на 015 4 - 239V (630A);
- При напрежение над 23 kV всички останали консуматори за 220V получават от извода F-E на 015 4 - 212V (707A).
Най просто казано намотката за собствени нужди е с мощност около 150 kVAR както ти каза Дидо.
p.s Това важи за трансформатора 2SL61 5063/47 на локомотивите от серия 43 x00; 44 x00; 45 x00
Ако болката ти е за "Духалка" то виж АП 192 за първа или АП 292 за втора кабина с каква стойност са - 16А са напълно достатъчни за 3kW "Духалка"
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2



Абе ако кабината духа от всякъде и 5 калорифера да има все ще ти замръзне маслюнката...Nikss написа:Ясно, благодаря за разясненията. Попитах от чисто любопитство на какво натоварване би издържал, понеже напоследък чувам, че на някои локомотиви калориферите не им работят (на ГО лок обаче 1 калорифер грее като за 2), та все пак не е приятно 12 часа на студено.



Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Днес към 14ч, 45178 беше в състава на вл20610 заедно с парен лок 36-10. Интересното е, че лок не се е движил 5-6 месеца но въпреки това беше вдигнат под напражение. Стандартните липси като шини за външно захранване, токови трафчета за реостата и тн липсваха. Въпреки това лок можеше да се движи на самоход. Ако това беше ПД лок щеше да е невъзможно да се движи сам след такъв престой.
Информация
Модератори