Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

За кантара на 44087 бях там когато влезна за пружината и седях в депото целия ден. На 44081 при вкл ГВП и не вдигнат пантограф, мерено с мултицет на изк бобина на ГВП 48в. Подклинване на реле SО1 на междинно положение, при свален пантограф и падане на напражението до 36 пак не изкл ГВП. Много сбъркана повреда.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На 44081, се клати трафа яко, реверсивните шкафове, спирачни съпротивления и вентилатори, изправителни групи и тн. Общо взето всичко. 44098 е с киселинни батерий и платката контролираща заряда на батерийте е бъзикана нещо понеже когато се заредят батерийте вместо релето за заряда да изключи то постоянно включва и изключва. Създава впечатление, че реле SО1 се бъзика но не е то.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

44142 написа:Не е от батерията. Когато прави проблема с ГВП-то, слагаш крокодил 810-460 за момент и проблема изчезва. След това и без крокодили и алигатори си включва лок. Отделно всички агрегати на 44081 в машинното са неукрепени и се клатят стабилно.
Е ти така само прескачаш бутона и пакетния, нищо повече и затова питам дали го прави от двете кабини.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

И от двете кабини го прави 44081 проблема с ГВП-то.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

На първо четене 1-21 на пакетния евентуално.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Неми се е падал 44081 скоро да го поровча. Създава проблеми на колеги който след като сложат крокодил 460-810 и нямат ядове. Ако е контакт на ключа за управление ще го прави и след като свалиш крокодила. Пробвано е и с клечка на 408 но дава звънков ефект.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

07 написа:
Nikss написа: Имам въпрос: на електровозите трансформаторът за 220 волта с каква мощност е?
Да не би да имаш желание да си носиш печка тип: "духалка", а?
Че за духалка си има розетки 220V от себствени нужди на главния трансформатор. Намотката за собствени нужди на главния трансформатор е 150kW так че може и духалище да включи.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:44098 е с киселинни батерий и платката контролираща заряда на батерийте е бъзикана нещо понеже когато се заредят батерийте вместо релето за заряда да изключи то постоянно включва и изключва. Създава впечатление, че реле SО1 се бъзика но не е то.
То въобще не трябва да има регулаторна платка. Защо е включена? :shock:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Nikss написа:За съжаление е така. Иначе 146 сега има проблеми с единия компресор, който изхвърля маслото и не работи, в кабините действа само по 1 калорифер. :? Имам въпрос: на електровозите трансформаторът за 220 волта с каква мощност е?
Отговора не е толкова прост, защото както знаеш от намотка на трансформатора за собствени нужди 015 4 извод H-E са включени двигател компресорите, двигател вентилаторите на тяговото оборудване без тези за реостатната спирачка 293V (512A)
Oт там нататък:
- При напрежение под 22,5 kV всички останали консуматори за 220V получават от извода G-E на 015 4 - 239V (630A);
- При напрежение над 23 kV всички останали консуматори за 220V получават от извода F-E на 015 4 - 212V (707A).
Най просто казано намотката за собствени нужди е с мощност около 150 kVAR както ти каза Дидо.

p.s Това важи за трансформатора 2SL61 5063/47 на локомотивите от серия 43 x00; 44 x00; 45 x00

Ако болката ти е за "Духалка" то виж АП 192 за първа или АП 292 за втора кабина с каква стойност са - 16А са напълно достатъчни за 3kW "Духалка"
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ясно, благодаря за разясненията. Попитах от чисто любопитство на какво натоварване би издържал, понеже напоследък чувам, че на някои локомотиви калориферите не им работят (на ГО лок обаче 1 калорифер грее като за 2 8) ), та все пак не е приятно 12 часа на студено. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:Ясно, благодаря за разясненията. Попитах от чисто любопитство на какво натоварване би издържал, понеже напоследък чувам, че на някои локомотиви калориферите не им работят (на ГО лок обаче 1 калорифер грее като за 2 8) ), та все пак не е приятно 12 часа на студено. :?
Абе ако кабината духа от всякъде и 5 калорифера да има все ще ти замръзне маслюнката...
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

На няколко ГО-локомотиви вече са монтирани най-обикновени духалки на място на старите калорифери и хем топлят много добре хем са си много тихи , само не знам дали им изолирвт терморелето преди да ги монтират или са го завъртели на най-голямата степен.
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

и при мен се случва на 081 ГВП да не ще да включи и да даде звънчев ефект 408 като го подклиниш но след като вързах блокировките ГВП започна да си включва нормално.маи цялата схема е объркана
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

45 178 утре заминава втора на 20610 за ПР в Дупница. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Днес към 14ч, 45178 беше в състава на вл20610 заедно с парен лок 36-10. Интересното е, че лок не се е движил 5-6 месеца но въпреки това беше вдигнат под напражение. Стандартните липси като шини за външно захранване, токови трафчета за реостата и тн липсваха. Въпреки това лок можеше да се движи на самоход. Ако това беше ПД лок щеше да е невъзможно да се движи сам след такъв престой.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация