Не позна!трябва да е карал Тената...затова влака е бил почти навремеWink

Малко инфо от днешното скромно гарово наблюдение.
Днес , в снежния 25-ти янаури , реших малко да се разходя до гарата в Пазарджик и резултатите бяха следните.
"Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 се теглеше от 43533-9.След няколко поредни дни , днес най - после композицията бе 4 вагонна.
8610 бе обявен с 8 минутно закъснение и пристигна начело с 45153-4.Влакът бе почти празен и на Пазарджик се понапълни , една снимка на пътниците , намиращи се на перона.
На сравнително добра населеност се радваше и 10112 , който дойде навреме , обслужван от 30001-6+30002-4 , снимка при потегляне на мотрисата , след което от гарата започнаха да излизат пътници.За отрицателно време перонът почти се напълни , а по уредбите съобщиха пристигането на 8613.
Ето го и него , в гара Пазарджик влезе навреме , теглен от 45187-2.Композицията бе стандартната - фургон и 5 вагона за Варна , 4 за Бургас , като накрая бе прикачена спална 80-ка , която изглеждаше така.Както от снимката се забелязва , от комина се вижда пушек , което означава , че вагонът не пътува празен.
След краткия престой , 8613 потегли.Населеността като цяло бе доста неравномерна , в предните вагони имаше пълни купета , докато в последните от бургаската група , пътниците се брояха на пръсти.От тази снимка пък виждате каква е населеността в първокласната 74-ка.
След заминаването на влака , тръгнах към паркинга и се качих в колата.При потегляне забелязах някакъв товарен влак , който премина в посока София , но не успях да го снимам.
Днес , в снежния 25-ти янаури , реших малко да се разходя до гарата в Пазарджик и резултатите бяха следните.
"Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 се теглеше от 43533-9.След няколко поредни дни , днес най - после композицията бе 4 вагонна.
8610 бе обявен с 8 минутно закъснение и пристигна начело с 45153-4.Влакът бе почти празен и на Пазарджик се понапълни , една снимка на пътниците , намиращи се на перона.
На сравнително добра населеност се радваше и 10112 , който дойде навреме , обслужван от 30001-6+30002-4 , снимка при потегляне на мотрисата , след което от гарата започнаха да излизат пътници.За отрицателно време перонът почти се напълни , а по уредбите съобщиха пристигането на 8613.
Ето го и него , в гара Пазарджик влезе навреме , теглен от 45187-2.Композицията бе стандартната - фургон и 5 вагона за Варна , 4 за Бургас , като накрая бе прикачена спална 80-ка , която изглеждаше така.Както от снимката се забелязва , от комина се вижда пушек , което означава , че вагонът не пътува празен.
След краткия престой , 8613 потегли.Населеността като цяло бе доста неравномерна , в предните вагони имаше пълни купета , докато в последните от бургаската група , пътниците се брояха на пръсти.От тази снимка пък виждате каква е населеността в първокласната 74-ка.
След заминаването на влака , тръгнах към паркинга и се качих в колата.При потегляне забелязах някакъв товарен влак , който премина в посока София , но не успях да го снимам.

И на мен ми стана много интересно , мислех , че спалният пътува за някъде изолиран , а се оказа , че е в работосопособно състояние.
Последно промяна от VESO на Сря Яну 26, 2011 12:35 pm, променено общо 2 пъти.

Администратор
БВЗР 8640 "Диана" 5 минути преди време пристигна на гара София
Информация
Модератори